سیلوستر استالونه: چندین صفحه فیلمنامه برای پیش‌درآمد فیلم راکی نوشته‌ام

« سیلوستر استالونه » بازیگر مطرح آمریکایی، به دنبال کاوش بیشتر در پس‌زمینه شخصیت «استالین» ایتالیایی در پیش‌درآمدی جدید برای فیلم راکی است.

این بازیگر و نویسنده، اخیراً به‌روزرسانی جدیدی درباره این پروژه ارائه داد و اعلام کرد که در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه آن است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیش‌درآمد فیلم راکی ساخته خواهد شد

«استالونه» چند شب پیش در مصاحبه‌ای با پادکست Inspire Me، به پیش‌درآمد فیلم Rocky اشاره کرد. او در حال حاضر چند صفحه از فیلمنامه را نگاشته و نکات مختلف داستانی را که می‌توان در این پیش‌درآمد بررسی کرد، به اشتراک گذاشت.

این بدین معناست که نه‌تنها به زندگی «راکی بالبوآ» پیش از وقایع فیلم اول پرداخته خواهد شد، بلکه به شخصیت‌های دیگر فیلم کلاسیک نیز مانند «پاولی» با بازی «برت یانگ» و «آدریان» با بازی «تالی شایر» نیز توجه خواهد شد.

فیلم راکی

«استالونه» در رابطه با پیش‌درآمد این فرانچایز گفت:

پیش‌درآمد راکی برای من بسیار ارزشمند است. چند صفحه از آن را نوشته‌ام و به نظر می‌رسد که خودش نوشته می‌شود. دیدن «آدریان» در سن 15 سالگی و «راکی» در 17 سالگی و «پاولی» که به محله جدیدی می‌رود، همه جذاب است.

«استالونه» در گذشته نیز بارها به برنامه‌هایش برای بازگشت به دنیای راکی با یک سریال پیش‌درآمد اشاره کرده بود. او در سال 2021 تصویری از یک پیش‌نویس دست‌نویس برای پیش‌درآمد راکی به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز راکی چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های این فرانچایز را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *