بهترین فیلم های سیلوستر استالونه ؛ بهترین فیلم های استالونه از نظر IMDB

اگر علاقه زیادی به فیلم‌های جذاب سیلوستر استالونه دارید، با فیگار بمانید تا با بهترین فیلم های سیلوستر استالونه آشنا شوید.

بازیگران زیادی وجود ندارند که به سطح یک نماد جهانی رسیده باشند، با این حال سیلوستر استالونه قطعا یکی از کسانی می‌باشد که توانسته است به این سطح برسد. برای سال‌ها، استالونه یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های سینمای جهان بود و همچنان یک بازیگر بسیار محبوب با طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان باقی مانده است. استالونه قبل از تبدیل شدن به یک ستاره فیلم‌های اکشن (معرفی و تحلیل بهترین سریال های اکشن 2022) به عنوان یک بازیگر ساده کار خود را شروع کرد.

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه از نظر IMDB

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های سیلوستر استالونه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

حتی به عنوان یک بازیگر مسن‌تر، او همچنان نشان داده است که هنوز می‌تواند از پس این اکشن برآید. او همچنین در بسیاری از فیلم‌ها، مهارت‌های فوق‌العاده‌اش را به عنوان یک بازیگر به مخاطب یادآوری می‌کند. با تعداد فیلم‌های اکشن (بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس) زیادی که سیلوستر استالونه در آن بازی کرده است، کاملا منطقی می‌باشد تا برترین فیلم های سیلوستر استالونه در ژانر اکشن باشند. پس اگر می‌خواهید با این فیلم‌ها آشنا شوید، در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی بهترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه بپردازیم.

Rocky IV 1985

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

با اینکه سیلوستر استالونه نقش‌های بسیار زیادی را بازی کرده است، مشهورترین نقش او همیشه راکی بالبوا خواهد بود. داستان فیلم راکی چهار درباره رقیبی روسی به نام ایوان دراگ می‌باشد که راکی را به یک مبارزه بوکس دعوت می‌کند. این فیلم باعث شد تا بینندگان بیشتر با بسیاری از شخصیت‌های فیلم آشنا شوند. زیرا در طول فیلم ما شاهد صحنه‌های احساساتی زیادی بودیم.

راکی چهار که یکی از بهترین فیلم‌های این فرنچایز و یکی از برترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه می‌باشد، در زمان اکران خود بسیار موفق بود. این فیلم توانست با بودجه 28 میلیون دلاری خود، به فروش باور‌نکردنی 300 میلیون دلار برسد.

Cop Land 1997

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

از آنجایی که نقش‌های اکشن فوق‌العاده او بیشتر دوران حرفه‌ای او را به خود اختصاص داده است، گاهی اوقات فراموش می‌شود که استالونه یک بازیگر واقعاً خوب است. او با بازی در فیلم درام جنایی (بهترین فیلم های جنایی بر اساس واقعیت) Cop Land این مسئله را به همه یادآوری کرد. استالونه نقش یک کلانتر نامتناسب را در این فیلم بازی می‌کند که شاهد فساد زیادی در محله‌ای از پلیس‌های شهر نیویورک می‌شود.

بازی تحسین‌برانگیز سیلوستر استالونه و ری لیوتا (بهترین فیلم های ری لیوتا) Cop Land را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرد. استالونه عملکرد فوق‌العاده‌ای را در این فیلم ارائه می‌دهد که جنبه آسیب‌پذیری‌اش را که به ندرت می‌تواند نشان دهد به نمایش می‌گذارد.

Rambo 2008

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

زمانی که ستاره‌های سالخورده دوباره نقش‌های معروف خود را بازی می‌کنند، می‌تواند بسیار فاجعه‌بار باشد، اما استالونه ثابت کرده است که می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد. پس از 20 سال وقفه، استالونه در سال 2008 به نقش جان رمبو بازگشت. رمبو که مسئول برخی از بهترین نقل‌قول‌های سیلوستر استالونه است، ادامه سه گانه اولیه رمبو می‌باشد و می‌تواند پایان خوبی برای این فرانچایز باشد.

ما در دنباله مورد انتظار رامبو 2 (1988) شاهد حضور دوباره سرباز بازنشسته در پرده بزرگ بودیم. او پس از طفره رفتن از پلیس‌های فساد، نجات اسرا و جنگیدن با هلی کوپترها در افغانستان، در میانمار (برمه در زمان ساخت فیلم)، اوقات فراغت خود را با بازی کردن با مار‌ها و قایق‌رانی در رودخانه می‌گذراند. سپس وقتی تعدادی خلاف‌کار به امید یک سواری نزد او می‌آیند، او آنها را رد می‌کند و دوباره به همان زندگی بازمی‌گردد.

Rocky Balboa 2006

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

قبل از بازگشت به رمبو، استالونه ثابت کرد که می‌تواند یکی دیگر از نمادهای خود را پس از یک وقفه طولانی بازگرداند. داستان راکی بالبوآ درباره بوکسور سالخورده‌ای است که بیرون از رینگ زندگی ساده‌ای را دارد. اما زمانی که به دنبال یک شانس دیگر برای قهرمانی می‌رود، خودش را به عنوان یک قهرمان بازمی‌یابد. این فیلم نسبت به دنباله‌های راکی بسیار آرام‌تر می‌باشد و در عین حال لحظات دوست‌داشتنی را که طرفداران دوست دارند ارائه می‌کند.

از بازیگران این فیلم می‌توان از سیلوستر استالونه در نقش راکی، آنتونیو تارور در نقش میسون دیکسون، میلو ونتیمیلیا در نقش رابرت بالبوا جونیور، برت یانگ در نقش پائولی و جرالدین هیوز در نقش ماری نام برد.

Creed II 2018

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

استالونه با فیلم‌های Creed ورزش بوکس را به بسیاری از مردم نسل جدید معرفی کرد. Creed II درباره مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید می‌باشد که با راکی بالبوآ همکاری می‌کند تا عنوان قهرمانی خود را حفظ کند. زیرا پسر ایوان دراگو آخرین رقیب او می‌شود. فیلم پیش‌فرض احمقانه‌ای را دارد ولی احساسات را با آن ترکیب می‌کند. دولف لوندگرن دوباره در نقش دراگو بازی می‌کند که به نحوی عالی این نقش را بازی کرده است. صحنه هایی که او در آن حضور دارد از قسمت‌های برجسته فیلم می‌باشد.

Rocky II 1979

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه, برترین فیلم سیلوستر استالونه

اولین فیلم راکی یک داستان کاملا متفاوت بود که از ناکجاآباد بیرون آمد و برنده اسکار بهترین فیلم شد. Rocky II ثابت کرد که این داستان هنوز خیلی بیشتر از آن چیزی است که مخاطبان فکر می‌کردند. برای همین برخی این فیلم را به عنوان بهترین فیلم سیلوستر استالونه می‌شناسند. داستان راکی 2 ادامه فیلم اول آن می‌باشد.

پائولو خواستار این است که یک بار دیگر با راکی مبارزه کرده و آبروی رفته خود را بازیابد و راکی این چالش را قبول می‌کند. در حالی که راکی 2 کاملاً جذابیت فیلم اول را ارائه نمی‌دهد، دنباله آن یک بازگشت خوشایند به شخصیت راکی بالبوا می‌باشد. روابط شخصی هنوز در قلب داستان هستند، در حالی که جنبه های بوکس همچنان بسیار هیجان‌انگیز است.

Creed 2015

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه, بهترین فیلم سیلوستر استالونه

اگرچه فرنچایز راکی بار دیگر به نظر می‌رسید که تمام شده است، رایان کوگلر با تمرکز بر نسل بعدی جان تازه‌ای در آن دمید. فیلم کرید، پسر نامشروع آپولو کرید، آدونیس را معرفی کرد که با کمک دوست قدیمی آپولو، راکی، به مبارزه در رینگ بوکس می‌پردازد. مایکل بی جردن استعداد خود را در نقش اصلی فیلم نشان داد. در حالی که استالونه برای نقش مکمل احساسی و قدرتمند خود نامزدی اسکار را دریافت کرد. این فیلم همچنین کوگلر را به عنوان یک کارگردان فوق‌العاده برای تماشا نشان داد. کرید که یکی از جدید‌ترین فیلم‌های در این لیست است، به عنوان یکی از برترین فیلم های سیلوستر استالونه شناخته می‌شود.

از بازیگران این فیلم می‌توان از مایکل بی جردن در نقش کرید، سیلوستر استالونه در نقش راکی، تسا تامپسون در نقش بیانکا، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، آندره وارد در نقش دنی ویلر و تونی بلو در نقش ریکی کونلان نام برد.

Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم های سیلوستر استالونه, برترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه

پس از سال‌ها بازی در فیلم‌های اکشن، منطقی است که استالونه در نهایت خود را در یک فیلم ابرقهرمانی بیابد. Guardians of the Galaxy Vol. 2 بازگشت هیجان‌انگیز قهرمانان کیهانی بود که با دشمنان مختلف مبارزه می‌کردند و در عین حال راز پدر پیتر کویل را کشف می‌کردند.

استالونه در نقشی کوچک به عنوان رهبر Ravager که یکی از محافظان اصلی کمیک‌ها (بهترین کمیک های مارول 2022) بود ظاهر می‌شود. این یک افزونه سرگرم‌کننده به این ماجراجویی فضایی بزرگ است که مملو از اکشن، طنز، و صحنه‌های احساساتی می‌باشد.

First Blood 1982

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
بهترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه, بهترین فیلم های استالونه از نظر IMDB

First Blood که یکی از بهترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه می‌باشد، دارای یکی از معروف‌ترین نقش‌های سیلوستر استالونه است. در این فیلم استالونه نقش جان رمبو، یک سرباز سابق را بازی می‌کند که پس از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن توسط یک پلیس محلی، جنگ یک نفره را علیه آنها آغاز می‌کند.

با توجه به شهرت زیاد این فرنچایز، کسانی که فیلم را برای اولین بار می‌بینند ممکن است از مقیاس کوچک آن شگفت‌زده شوند. این بیشتر یک فیلم هیجان‌انگیز است تا یک فیلم اکشن همه جانبه و استالونه عملکردی قدرتمند و محتاطانه‌ای را ارائه می‌دهد. از بازیگران این فیلم می‌توان از سیلوستر استالونه، برایان دنهی، ریچارد کرنا، بیل مک کینی، جک استارت و مایکل تالبوت نام برد. این یکی از بهترین فیلم های استالونه از نظر IMDB است.

Rocky 1976

بهترین فیلم های سیلوستر استالونه
برترین فیلم های سیلوستر استالونه, بهترین فیلم های استالونه از نظر IMDB

به نظر مناسب است که فیلمی که استالونه را بر سر زبان‌ها انداخت و شروع کار او را آغاز کرد، تحسین‌شده‌ترین فیلم او نیز باشد. فیلم راکی که برترین فیلم سیلوستر استالونه می‌باشد، درباره بوکسور فقیری است که در فیلادلفیا زندگی می‌کند و برای قهرمانی جهان تلاش می‌کند. استالونه در نقش اصلی فوق‌العاده است و نقش یک قهرمان آرام و نه چندان درخشان را بازی می‌کند که مخاطب در تمام طول فیلم آن را ریشه‌یابی می‌کند. این فیلم یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های تمام دوران است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های سیلوستر استالونه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین فیلم های سیلوستر استالونه

بازیگران فیلم Creed چه کسانی می‌باشند؟

از بازیگران این فیلم می‌توان از مایکل بی جردن در نقش کرید، سیلوستر استالونه در نقش راکی، تسا تامپسون در نقش بیانکا، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، آندره وارد در نقش دنی ویلر و تونی بلو در نقش ریکی کونلان نام برد.

اولین فیلم راکی چه امتیازی را توانست کسب خود کند؟

فیلم Rocky که در سال 1976 منتشر شد، یکی از بهترین فیلم ها با بازی سیلوستر استالونه می‌باشد. این فیلم توانست امتیاز 8.1 را در سایت IMDB کسب کند.


One thought on “بهترین فیلم های سیلوستر استالونه ؛ بهترین فیلم های استالونه از نظر IMDB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *