دنباله بازی Black Myth: Wukong ساخته خواهد شد + جزئیات

استودیوی گیم ساینس که به‌تازگی با بازی Black Myth: Wukong موفقیت چشمگیری داشت، توسعه دو بسته‌الحاقی و یک دنباله برای این بازی را آغاز کرده است.

این دنباله با نام بازی Black Myth: Jiang Ziya در دست ساخت است و گفته می‌شود که این بسته‌های الحاقی قرار است پس از انتشار نسخه‌های فیزیکی و پورت ایکس‌باکس بازی عرضه شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


قسمت دوم بازی Black Myth: Wukong ساخته می‌شود

این اطلاعات توسط منبع معتبری به نام «Lunatic Ignus» ارائه شده است؛ فردی که پیش‌تر اطلاعات دقیقی مانند تعداد باس‌های بازی (بیش از 80 باس) و تاریخ انتشار پیش‌نمایش‌های بازی در 17 ژوئن 2024 (28 خرداد 1403) را فاش کرده بود.

«Lunatic Ignus» ادعا کرده است که بسته‌های الحاقی روی محتوای استفاده نشده بازی اصلی تمرکز خواهند داشت و به شخصیت‌هایی چون «بودا»، «امپراتور جید» و «نژا» می‌پردازند.

بازی Black Myth: Wukong

به‌نظر می‌رسد که تصمیم گیم ساینس برای توسعه این محتواهای جدید و یک دنباله به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای در زمان تولید بازی اصلی بوده است. بر اساس گزارش‌ها، بازی افسانه سیاه: ووکونگ در ابتدا قرار بود شامل 13 فصل باشد، اما به دلیل محدودیت‌های مالی، تعداد فصل‌ها به 6 کاهش یافت.

حالا با موفقیت بزرگ بازی و فروش بیش از 10 میلیون نسخه در عرض تنها سه روز، این استودیو در موقعیت مناسبی برای گسترش جهان بازی قرار دارد. باید توجه داشت که این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و تاریخ انتشار یا جزئیات دقیق این بسته‌های الحاقی همچنان نامشخص است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Black Myth: Wukong چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *