نخستین ویدیو از پشت صحنه سریال پایتخت 7 منتشر شد

نخستین ویدیو از پشت صحنه سریال پایتخت 7 به نمایش درآمد که مراحل آماده‌سازی، گریم، طراحی و ساخت لوکیشن‌ها و آغاز فیلمبرداری این فصل را به تصویر می‌کشد.

این ویدیو به‌ویژه نقش کلیدی «محسن تنابنده» را در تولید فصل هفتم سریال پایتخت ، فراتر از یک بازیگر و کارگردان، به خوبی نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین ویدیو از پشت صحنه سریال پایتخت 7 منتشر شد

فصل هفتم پایتخت با وجود تمامی گمانه‌زنی‌ها و خبرهای ضد و نقیض در حال تصویربرداری است و قرار است به مناسبت عید نوروز به تلویزیون بیاید.

چندی پیش، «محسن تنابنده» نیز به‌طور رسمی آغاز تولید فصل 7 پایتخت را اعلام کرد. این سریال برای ایام نوروز و ماه رمضان 1404 آماده پخش می‌شود.

بر اساس اعلام سیمافیلم، تولید سریال پایتخت که از چند ماه پیش آغاز شده، با حضور بازیگران اصلی ادامه دارد. تولید فصل هفتم در راستای احیای دنباله‌سازی سریال‌های موفق از مدتی قبل در دستور کار مرکز سیمافیلم قرار گرفته است. با وجود مذاکرات و تعاملات دو طرفه برای دستیابی به طرحی قابل قبول، می‌توان نوید داد که سری جدید پایتخت اثری قابل توجه خواهد بود و با استقبال مخاطبان مواجه خواهد شد.

زمان پخش پایتخت 7 مشخص شد

فصل هفتم این سریال به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 در 26 قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه سریال‌های پایتخت چیست؟ آیا پایتخت 7 مانند سری‌های اول این مجموعه موفق خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *