دانلود سریال آگاتا تمام مدت (Agatha All Along) به همراه زیرنویس فارسی

برای دانلود سریال آگاتا تمام مدت ابتدا به کانال تلگرامی فیگار بپوندید و با دانلود این سریال جدید مارول، به تماشای آن بنشینید.

طرفداران مارول همیشه با اشتیاق منتظر اعلام و انتشار پروژه‌های جدید MCU هستند. سال 2024 باعث شده که هواداران برای پروژه‌های جدید مارول به شدت انتظار بکشند؛ چرا که عناوینی چون اکو، مردان ایکس 97 و ددپول و ولورین برای سال 2024 معرفی شده‌اند؛ اما خبر خوش این است که دیزنی+ سریال جدید و بزرگ خود با عنوان Agatha All Along را منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود سریال آگاتا تمام مدت

پس از وقایع «وانداویژن»، شخصیت منفی اصلی، «آگاتا هارکنس» (با بازی کاترین هان)، پس از اینکه «اسکارلت ویچ» (الیزابت اولسن) قدرت‌هایش را از او می‌گیرد، بدون قدرت باقی می‌ماند.

سریال آگاتا تمام مدت طرفداران را به سفر او با یک گروه غیرمنتظره از جادوگران می‌برد تا قدرت‌هایش را دوباره به دست آورد و این نمایش ترسناک به‌مناسبت فصل هالووین ارائه می‌شود؛ اما از آنجا که MCU یک جهان متصل است، گاهی اوقات طرفداران نیاز دارند که فیلم‌ها یا سریال‌های قبلی را ببینند تا زمینه‌ساز پروژه‌های آینده را درک کنند. این موضوع در مورد آگاتا تمام نیز صدق می‌کند.

مشاهده وانداویژن به‌عنوان پیش‌نیاز اصلی قبل از Agatha All Along ضروری است، زیرا این سریال، شخصیت «آگاتا» را معرفی کرده و سفر او را شکل می‌دهد.

دانلود سریال آگاتا تمام مدت

علاوه بر این، پنج پروژه دیگر در MCU وجود دارد که می‌تواند به آماده‌سازی بیشتر بینندگان برای آگاتا تمام مدت کمک کند. این فیلم‌ها یا زمینه‌سازهای با ارزشی ارائه می‌دهند یا گزینه‌های خوبی برای تماشای قبل از سریال جدید مارول هستند تا هواداران را در جو هیجان‌انگیز قرار دهند.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود سریال Agatha All Along فیلترشکن خود را روشن کنید:

لینک دانلود فصل اول سریال آگاتا تمام مدت بزودی در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *