فیلم 28 Years Later با گوشی آیفون 15 فیلمبرداری شده است

دنی بویل کارگردان تحسین‌شده، از یک فناوری غیرمعمول در نحوه فیلم‌برداری فیلم مورد انتظارش یعنی فیلم 28 Years Later (28 سال بعد) استفاده می‌کند.

فیلم «بویل» در سال 2002، «کیلین مورفی» در آن نقش یک مرد در کما را بازی می‌کرد که بیدار می‌شود و می‌بیند بریتانیا توسط ویروسی که افراد مبتلا به آن را به زامبی‌های وحشی و بی‌عقل تبدیل می‌کند، ویران شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم 28 Years Later با گوشی آیفون 15 ساخته شد

قرار است فیلم 28 سال بعد در سال 2025 منتشر شود و در این فیلم «مورفی» در کنار «آرون تیلور-جانسون»، «جودی کامر»، «رالف فاینس»، «جک اوکانل»، «ارین کلیمن» و «ادوین ریدینگ» که تازه‌واردان این مجموعه هستند، بازی کند. فیلم‌برداری 28 سال بعد در ماه جولای به پایان رسید.

اکنون «وایرد» گزارش داده است که در طول فیلم‌برداری دنباله‌، «بویل» به جای استفاده از دوربین‌های فیلم دیجیتال مدرن، تصمیم گرفته است تا تصاویر فیلم را با دستگاهی غیرمعمول ضبط کند. در طول تولید، به جای تکیه بر دوربین‌های دیجیتال فیلم مدرن، «بویل» از گوشی آیفون 15 با سخت‌افزارهای تعدیل‌شده، لنزها و قاب‌های خاص برای ضبط تصاویر استفاده کرده است.

فیلم 28 Years Later

در حالی که تیم تولید از فناوری غیرمعمولی استفاده کرده است، همکار قدیمی «بویل»، «آنتونی داد منتل» به عنوان فیلم‌بردار به این مجموعه بازگشته و برای اولین بار از سال 2002 دوباره با کارگردان برای دنباله‌ 2025 همکاری می‌کند.

علاوه بر «بویل»، «مورفی» و «منتل»، این فیلم همچنین شاهد بازگشت «الکس گارلند» برای نوشتن فیلمنامه این دنباله خواهد بود؛ «گارلند» قبلاً تنها به عنوان تهیه‌کننده در دنباله سال 2007 یعنی 28 هفته بعد فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم 28 Years Later چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *