همنواز

سکانس پایانی فیلم جوکر 2 لو رفت + ویدیو

فیلم جوکر 2 بالاخره پس از چندین سال انتظار در برخی از سینماهای کشور ایالت متحده آمریکا منتشر شد و حالا سکانس پایانی آن لو رفته است.

توجه داشته باشید که این متن و این ویدیو حاوی اسپویل از فیلم جوکر جنون دو نفر است.

در این ویدیوی لو رفته از فیلم Joker: Folie à Deux شاهد سیگار کشیدن «آرتور فلک» (واکین فینیکس) در قالب جوکر هستیم که گویا در تیمارستان آرکهام قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سکانس پایانی فیلم جوکر 2 لو رفت

«جوکر» پس از سیگار کشیدن در یک محیط باز از تیمارستان آرکهام، به یک راهرو می‌رود و با یک فردی که نمی‌شناسیم صحبت می‌کند. این فرد ناشناس می‌گوید که «آرتور» را در تلوزیون دیده است. پس از برقراری دیالوگ با همدیگر، این فرد به «آرتور» چاقو می‌زند و او را پای در می‌آورد.

پس از این اتفاق، یک فلش‌بک از او و «هارلی کوئین» می‌بینیم و پس از آن این سکانس به اتمام می‌رسد.

پیش از اکران، نقدهای اولیه فیلم جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie à Deux)، نشان می‌داد که پایان فیلم ممکن است نظر مخاطبان را تقسیم کند و «تاد فیلیپس» به‌خوبی از واکنش‌های متفاوتی که ممکن است از سوی برخی طرفداران بروز کند، آگاه است.

فیلم جوکر 2

«فیلیپس» پیش از این در یک نشست خبری گفته بود:

برای افرادی که این فیلم را دیده‌اند، معمولاً در پایان، آن‌ها به مدت سه تا پنج دقیقه بی‌حرکت می‌نشینند و سپس به من پیام می‌دهند یا ایمیل می‌زنند و می‌گویند که به یک دقیقه نیاز دارم تا فیلم را پردازش کنم.

به نظر من، این فیلم احساسی بسیار آشفته‌کننده را به شما منتقل می‌کند… فکر می‌کنم آشفته‌کننده است.

ویدیوی لو رفته از سکانس پایانی فیلم جوکر 2 را در کانال تلگزامی فیگار تماشا کنید:

لینک ویدیوی لو رفته از سکانس آخر فیلم Joker 2

برخی از رسانه‌ها به‌طور صریح پایان فیلم جوکر: جنون دو نفر را در نقدهای خود فاش کرده‌اند. باید دید که آیا «جوکر 2 به موفقیت فیلم اول دست خواهد یافت یا خیر.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *