همنواز

تاریخ انتشار سریال Watson مشخص شد

شبکه سی‌بی‌اس (CBS) چندی پیش تاریخ انتشار سریال Watson را که اقتباسی از داستان‌های شرلوک هولمز است را به صورت رسمی مشخص کرد.

این سریال با بازی «موریس چستنتون» در نقش دکتر «جان واتسون»، قرار است از تاریخ 26 ژانویه 2025 ()، پس از پخش بازی نهایی کنفرانس AFC، به روی آنتن این شبکه برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Watson مشخص شد

به گزارش ددلاین، این سریال درام داستان شخصیت «واتسون» را شش ماه پس از مرگ «شرلوک هولمز»، دوست و شریکش، به دست «موریارتی» را به تصویر می‌کشد. کارگردانی این اثر بر عهده «کریگ سوئینی» که پیش از این در سریال المانتری با شبکه سی‌بی‌اس فعالیت داشته، است.

این اثر به‌عنوان یک درام پزشکی با عناصر کارآگاهی توصیف شده و روایت‌گر تلاش‌های دکتر «واتسون» در حل معماهای پزشکی است. او به عنوان رئیس یک کلینیک که به درمان اختلالات نادر اختصاص دارد، فعالیت می‌کند.

در خلاصه داستان آمده است: زندگی گذشته «واتسونم به او آرامش نخواهد داد و او و «موریارتی» قرار است فصل جدیدی از داستانی را بنویسند که بیش از یک قرن است مخاطبان را مجذوب خود کرده است.

تاریخ انتشار سریال Watson

بازیگران سریال واتسون شامل «روچل آیتس» در نقش «مری موریستان»، جراح معروف و همسر سابق «واتسون»، «پیتر مارک کندال» به عنوان برادران دوقلوی «استیونز» و «آدام کرفت»، «ایو هارلو» به عنوان یک نورولوژیست با گذشته‌ای مرموز و «اینگا شلینگمن» به عنوان متخصص روماتولوژی و ایمنی‌شناسی هستند.

پس از موفقیت‌های سریال شرلوک هولمز در سال‌های 2009 و 2010، این کارآگاه مشهور به محبوبیت جدیدی دست یافت و منجر به تولید چندین اقتباس دیگر، از جمله المانتری در سی‌بی‌اس شد.

در حال حاضر، دو اقتباس دیگر از شرلوک هولمز نیز در حال توسعه است که یکی از آن‌ها شرلوک جوان نام دارد که سرویس استریم آمازون آن را می‌سازد و دیگری شرلوک و دختر است که در شبکه سی‌دبلیو در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این سریال چیست؟ آیا این اثر می‌تواند توجه مخاطبان داستان‌های شرلوک را به خودش جلب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *