همنواز

ساعت پخش سریال روز خون [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

مجموعه روز خون به کارگردانی حمیدرضا همتی به‌زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال روز خون با ما همراه شوید.

سریال روز خون به قلم «حمیدرضا همتی»، «محسن دانشور»، «مجتبی رنجبر» و «قاسم عابدی» به نگارش درآمده است. این مجموعه قرار است جایگزین سریال «هشت‌پا» شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام اجتماعی هستید، می‌توانید سریال روز خون را از روز شنبه 12 آبان ماه 1403 از شبکه یک تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال روز خون ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال روز خون از شبکه یک

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال روز خون هر شب ساعت 22:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:00 و 15:10 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال روز خون از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

مجموعه‌ی روز خون در 7 قسمت 40 تا 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی «مرتضی رضایی» ساخته شده است. مجموعه روز خون در 85 لوکیشن و 600 سکانس فیلمبرداری شده است و در تولید آن 200 هنرمند مشارکت دارند و تلاش شده در حین تولید آن از لوکیشن‌های معرف شیراز بیشتر استفاده شود.

زمان پخش سریال روز خون

در سریال روز خون، «حمید ابراهیمی»، «اشکان هورسان»، «علیرضا مهران»، «مهدی صبایی»، «محمد فیلی»، «آزیتا ترکاشوند»، «بهروز تشکر»، «حدیثه تهرانی»، «محمدعلی سلیمان تاش»، «حبیب بختیاری» و «بهروز قادری» به ایفای نقش پرداخته‌اند. نقش‌آفرینی بازیگران بومی، یکی از نکات حائز اهمیت سریال روز خون است.

«امیر رئوف»، مدیرکل صدا و سیما مرکز فارس گفت:

هر چند با شهادت هم‌وطنان در حرم امن اهل بیت (ع) تلخی این اتفاق در کاممان ماند اما این حادثه با حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا، تبدیل به حماسه شد و از سویی چهره واقعی استکبار را نمایان کرد که ادعا می‌کند حقوق بشر را سرلوحه کار خود قرار داده، اما در این مکان مقدس، حتی به کودکان نیز رحم نکرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند نگذارید حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) به فراموشی سپرده شود و این حادثه را همانند واقعه کربلا زنده نگه دارید؛ اقدام گروه نمایش صدا و سیما فارس در جهت لبیک به همین خواسته است.

خلاصه داستان سریال روز خون

پس از پرداختن به زمان پخش سریال روز خون از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی پلیسی می‌رویم که به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز پرداخته است و داستان زندگی هفت خانواده را همزمان روایت می‌کند که در روز حادثه تروریستی به هم گره می‌خورند.

ساعت پخش سریال روز خون
زمان پخش تکرار سریال روز خون از شبکه یک

داستان سریال روز خون درباره‌ی تلاش داعش برای حمله تروریستی و سوء استفاده گروه‌های خراب‌کار از فضای ناامن است که پیگیری و تلاش نیروهای امنیتی برای کشف معمای حادثه تلخ شاهچراغ را به تصویر می‌کشد.

چندی پیش «مرتضی رضایی» تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی روز خون در یک نشست خبری گفت:

برای تهیه طرح و فیلمنامه این مجموعه از پنج تا 6 هزار صفحه پژوهش استفاده شده که در قالب کتاب چراغدار نیز منتشر شده است.

وی افزود:

طرح این مجموعه در تراز ملی مصوب شد و مرحله پژوهش آن نیز هشت ماه طول کشید تا به نگارش فیلمنامه برسد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال روز خون نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال روز خون، «حمید ابراهیمی، «اشکان هورسان»، «علیرضا مهران»، «مهدی صبایی»، «محمد فیلی»، «آزیتا ترکاشوند»، «بهروز تشکر»، «حدیثه تهرانی»، «محمدعلی سلیمان تاش»، «حبیب بختیاری» و «بهروز قادری» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال روز خون چند قسمت است؟

مجموعه روز خون در 7 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی «حمیدرضا همتی» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال روز خون چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام اجتماعی لذت می‌برید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *