همنواز

شایعه: انیمیشن سریالی Predator ساخته خواهد شد

جزئیات جدیدی درباره پروژه Predator منتشر شده که می‌تواند طرفداران را هیجان‌زده کند. به غیر از Predator: Badlands، انیمیشن سریالی Predator نیز احتمالاً در سال 2025 منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش گیزمودو، اطلاعات تازه‌ای درباره فیلم‌هایی که در آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد، به دست آمده است. طبق منابع این سایت، فیلم محرمانه جدیدی در این فرانچایز، یک اثر انیمیشنی خواهد بود که به صورت داستان‌های آنتولوژی، سه خط داستانی مختلف را دنبال می‌کند.

اگرچه این خبر هنوز در حد شایعه است، اما گفته شده که انیمیشن Predator دو داستان از سه داستان احتمالی شامل تقابل شکارچی با دزدان دریایی و سامورایی‌ها خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم Predator: Badlands مشخص شد


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن سریالی Predator ساخته خواهد شد

«استیو ابسل»، مدیر اجرایی استودیوی فاکس قرن بیستم، این دو پروژه و همچنین کارگردان آن‌ها را تأیید کرده است. هر دو پروژه، یعنی Predator: Badlands و سریال Predator به کارگردانی «دن ترچتنبرگ» خواهند بود که پیش‌تر با فیلم Prey در این مجموعه شناخته شده است.

در حال حاضر، برنامه‌ای برای ساخت دنباله مستقیم Prey وجود ندارد؛ زیرا گفته می‌شود «ترچتنبرگ» علاقه‌مند به دنبال کردن ایده‌های جدیدی بوده و به همین دلیل، این دو پروژه برای سال آینده برنامه‌ریزی شده‌اند.

انیمیشن سریالی Predator
انیمیشن سریالی Predator

ابسل در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر توضیح داد:

بعد از موفقیت فیلم، او [ترچتنبرگ] به ما گفت که نمی‌خواهد Prey 2 را کارگردانی کند. ما از او پرسیدیم که دوست دارد چه کاری انجام دهد و او فهرستی از ایده‌های خلاقانه و جالب ارائه داد.

دو تا از این ایده‌ها را به مرحله اجرا رسانده‌ایم و سال آینده اکران خواهند شد. یکی از آن‌ها، فیلم لایو اکشن جدید Predator با بازی «ال فانینگ» است که اخیراً در نیوزیلند به پایان رسیده و در سال آینده به نمایش سینماها در خواهد آمد.

در حال حاضر، اکران Predator: Badlands برای تاریخ 7 نوامبر 2025 (16 آبان 1404) برنامه‌ریزی شده است. سریال انیمیشنی بی‌نام نیز قرار است در سال 2025 منتشر شود، اما تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز غارتگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *