همنواز

توهین پویا خواننده ؛ ماجرای توهین پویا پورجلیل خواننده به مردم ایران

پویا خواننده معروف لس آنجلسی در اینستاگرامش احساس تاسف کرد که برای ملت ایران آهنگ ساخته است. با خبر توهین پویا خواننده همراه فیگار باشید.

پویا خواننده معروف لس آنجلسی در پست اینستاگرامی نوشت: ایرانی و ایرانی هیچ وقت درست بشو نیست، و تا دنیا دنیاست باید خواب بمونه و نباید بیدارتون کرد. از خودم شرمنده ام که واسه چه ملتی موزیک ساختم!

توهین پویا خواننده

ماجرای توهین پویا پورجلیل خواننده به مردم ایران

توهین پویا خواننده
توهین پویا خواننده

در پی مصاحبه جنجالی ابی با ایندیپندنت فارسی که منتشر شد در آن ابی دلیل عدم اجرای قطعه معروف خلیج فارس در کشورهای عربی را غیرسیاسی بودن خود اعلام کرد.

و گفت: «حالا که نمی‌توانم در ایران اجرا داشته باشم ترجیح می‌دهم این امکان را در کشورهای منطقه از دست ندهم تا هوادارانم بتوانند به کنسرت‌هایم بیایند.»

ابی در توضیحات خود گفت: «خواننده، خواننده است. خواننده سیاسی نداریم. من به عنوان یک هنرمند به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل سیاسی دخالت کنم.»

بیشتر بخوانید:

مصاحبه ابی خلیج فارس ؛ درباره مسائل سیاسی دخالت نمی کنم+فیلم

اظهارات آقای صدا در این گفت‌وگو واکنش‌های منفی بسیاری را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی داشت و همچنین موجب شد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پس از سال‌ها تصویری از این خواننده را به آنتن برده و گزارشی درباره صحبت‌های او منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

لینک پخش زنده اسکار + تاریخ مراسم اسکار 2022 و هرآنچه که باید بدانید

توهین پویا به مردم ایران

در پی نارضایتی بسیاری از مردم از صحبت‌های ابی، یکی دیگر از خوانندگان لس آنجلسی، پویا، به گله از فضای موسیقی و مردم ایران پرداخت که این موضوع نیز بسیار بحث‌برانگیز شد.

ادبیات تند و زننده این خواننده در متنی که در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده با انتقاد و اعتراض شدید کاربران همراه شد.

او در این پست نوشت: «خدا رو روزی صدهزار بار شکر می‌کنم که محتاج پول کنسرت و این مردم نیستم.

در غیر این صورت خدا میدونه با چه … می‌تونه آدم طرف باشه و چه رفتارهایی ببینه.»

پویا در ادامه نوشت: «از خودم خجالت می‌کشم که واسه چه ملتی موزیک ساختم. ایران و ایرانی هیچ‌وقت درست بشو نیست. با ایرونی روراست بودن یعنی خودزنی.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توهین پویا خواننده  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “توهین پویا خواننده ؛ ماجرای توهین پویا پورجلیل خواننده به مردم ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *