بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا ؛ آن ماری سلامه کیست؟

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی است که به تازگی با انتشار عکس‌هایی از آن در صفحات مجازی بر سر زبان‌ها افتاده است. با بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا همراه ما باشید.

در فصل دوم سریال نجلا آن ماری سلامه بازیگر لبنانی به جمع بازیگران این سریال اضافه شد. آن ماری سلامه بازیگر مسیحی که پیش از آن در سریال حوالی پاییز و در فیلم ایرانی آوازهای سرزمین من بازی کرده بود، در سریال نجلا در نقش سلیمه نقش‌آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا

آن ماری سلامه کیست؟

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا
بازیگر لبنانی آن ماری سلامه

بیشتر بخوانید:

آن ماری سلامه متولد ۱۹۹۰ در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال ۲۰۱۴ برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می‌باشد.

و به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد .گفته می‌شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری این بازیگر لبنانی در ایران می‌باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می‌کشد و او نقش دختر لبنانی را بازی می‌کند که طرف مقابلش حسین مهری است.

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا
بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا

سلامه در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده و دارای فوق‌لیسانس این رشته ‏است. او نخستین تجربه بازیگری خود را در‌سال ٢٠١۶ با فیلم‌سینمایی ریشه تجربه کرده. سلامه در ‏ادامه و در‌سال ٢٠١٧ با حضوری موثر در فیلم وین کنتی گامی به سوی شهرت برداشت و به محبوبیت ‏رسید.

یکی از نکاتی که حضور او در فیلم‌‌های ایرانی را جدی‌تر می‌کند، تسلط نسبی او به زبان ‏فارسی است.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *