حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد ؛ آخرین وضعیت پرونده محمد امامی + اتهامات محمد امامی چیست؟

حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد . محمد امامی که در زندان به‌سر می‌برد به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت ۷۲۵۱ میلیارد ریال محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه:

محمد امامی فعال پلتفرمی و تهیه‌کننده‌ی سینما و نمایش خانگی سریال شهرزاد در زندان است، او به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت ۷۲۵۱ میلیارد ریال محکوم شده.

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینما است که در سال‌ های اخیر نامش با فساد کلان اقتصادی در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه گره خورده بود. او در سال‌ های اخیر چند باری به همین اتهام بازداشت شده بود. در ادامه با خبر محکومیت محمد امامی همراه فیگار بمانید.

حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد

محمد امامی محکوم به 20 سال حبس تعزیری

سخنگوی قوه قضاییه مسعود ستایشی گفت:

محکوم‌علیه محمد امامی فرزند احمد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به میزان ۷۲۵۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۴ ریال  و رد مال و انفصال از خدمت شد.

حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد
حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد

آخرین وضعیت پرونده محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد

مسعود ستایشی درباره پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده برخی محکومان خاص گفت:

محکوم‌علیه محمد امامی فرزند احمد به اتهام اخلال در نظام اقتصادی محکوم به ۲۰ سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی به میزان ۷۲۵۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۴ ریال و رد مال و انفصال از خدمت شد. البته در جریان رسیدگی به پرونده اموالی از او توقیف شده است. یکی از ویژگی‌ها این است که اموال متهم را شناسایی کنیم و شناسایی مهم است و در حال حاضر امامی در زندان است و کسانی که می‌گویند نیست مرجع رسمی قوه قضاییه می‌گوید که اقای امامی در زندان است.

محکومیت تهیه کننده سریال شهرزاد

حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد
محکومیت محمد امامی, محکومیت تهیه کننده شهرزاد , حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد

محکومیت تهیه کننده شهرزاد محمد امامی از متهمان پرونده بانک سرمایه به جرم اخلال کلان در نظام اقتصادی به 20 سال حبس تعزیری و رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.

محکومیت تهیه کننده سریال شهرزاد

محمد امامی تهیه‌کننده سریال «شهرزاد» بود که در زمان پخش سریال شائبه‌های زیادی در خصوص پولشویی وی و ورود پول‌های مشکوک برای تولید سریال مطرح شده بود.

امین بانی خواننده سریال شهرزاد در تهران کنسرت برگزار می‌کند! [+زمان برگزاری]

خداییان سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود درباره آخرین وضعیت پرونده بانک سرمایه گفت: در خصوص بانک سرمایه پرونده‌های متعددی تشکیل شد که بعضی از آن‌ها منتهی به صدور حکم قطعی شدند. اخیراً هم بخش دیگری از این پرونده منتهی به صدور حکم قطعی شده که در آن کسانی که تحت تعقیب هستند مجموعا به بیش از ۱۷۰ سال حبس محکوم شدند.

یکی دیگر از متهمان این پرونده به اتهام مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و رد مال محکوم شد که به دلیل غیابی بودن حکم، فعلا نمی‌توان اسم متهم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حکم تهییه کننده سریال شهرزاد صادر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *