ببینید: علی دایی از کشور خارج شد + عکس دیده نشده از اندی و علی دایی در کنار یکدیگر!

علی دایی که به تازگی با حواشی زیاد روبه رو شده است، خبر منتشر شده: اسطوره ماندگار پرسپولیس و تیم ملی علی دایی از کشور خارج شد ، خبرساز شد!

یکی از دوستان شهریار در گفت‌وگویی کوتاه سفر او را تایید کرد اما مدعی شد نمی‌داند این مسافرت تا چه زمانی طول می‌کشد و علی دایی طی روزهای اقامت در خارج از ایران به کدام کشورها سفر خواهد!

علی دایی به ابران باز می ‌گردد ؟ علی دایی تا چه زمانی خارج از ایران می ماند ؟ علی دایی برای همیشه از کشور خارج شده است ؟ سوال‌هایی که در ذهن هواداران می‌گذرد اما متاسفانه پاسخی برای این سوالات هنوز داده نشده است! اما با توجه به شناخت رسانه‌ها از دایی، او برای همیشه در آن سوی آب‌ها ماندگار نخواهد شد و دیر یا زود به ایران بازمی‌گردد.

علی دایی از کشور خارج شد

علی دایی از ایران خارج شد

همچنین به تازگی علی دایی با رونمایی از برند عطر خود، جنجال جدیدی به پا کرد. گفته می شود ایده اسم برند عطر دایی برگرفته از 10شماره پیراهن علی دایی است. این عطر دارای 6 رایحه مختلف برای مردان و زنان می باشد.

علی دایی از کشور خارج شد
علی دایی از کشور خارج شد

عکس دیده نشده از اندی و علی دایی

به تازگی عکس دیده نشده از اندی و علی دایی جنجال به پا کرد. تصویری نوستالژی و قدیمی از اندی در کنار علی دایی منتشر شد. در ادامه همراه ما بمانید تا عکس قدیمی اندی و علی دایی در کنار هم را مشاهده کنید. آندرانیک مددیان متولد 2 اردیبهشت 1337 در تهران، خواننده می‌باشد. فارغ التحصیل رشته موسیقی و تنظیم موسیقی از کشور آمریکا است، او دریک خانواده مسیحی در محله ویلای تهران به دنیا امد اما در مجیدیه بزرگ شد و تجربه یک ازدواج موفق را نیز دارد.

علی دایی از کشور خارج شد
عکس قدیمی اندی و علی دایی در کنار هم را در ادامه ببینید

تصویری بسیار جالب و دیده نشده از اندی خواننده لس انجلسی در کنار علی دایی و مهدوی کیا در فضای مجازی پر بازدید شد. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 در اردبیل ، بازیکن و مربی فوتبال است. او فارغ التحصیل لیسانس متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای رشته جامعه‌ شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد می‌باشد. او با 192 سانتی متر قد و زمان بازیکنی با 88 کیلوگرم وزن «مهاجم» بود.

بیشتر بخوانید:

برند عطر علی دایی از چه اسمی انتخاب شده است؟+ اسم برند عطر علی دایی

علی دایی بعنوان فرزند سوم خانواده در اردبیل به دنیا آمد، چهار برادر بنام های «عبدالله»، «محمد»، «حسن» و «حسین» دارد تنها خواهرش در 15 امین روز زندگی اش به دلیل بیماری فوت درگذشت، پدرش راننده کامیون و مادرش خانه دار است.

عکس اندی و علی دایی در کنار یکدیگر

در ادامه می‌توانید تصویر اندی و علی دایی در کنار یکدیگر را ببینید:

علی دایی از کشور خارج شد
عکس قدیمی اندی و علی دایی در کنار هم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *