غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر + عکس از بازیگر ایرانی

عکسی که نفیسه روشن در ساحل دریای خزر گرفته و به همراه متنی عجیب در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود، باعث انتشار شایعه غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر شد.

شایعه غرق شدن و خودکشی نفیسه روشن در فضای مجازی و شبکه اجتماعی میان کاربران خبرداغی شده است. با جزئیات خبر همراه ما باشید.

غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر

عکس از بازیگر ایرانی

غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر
خودکشی نفیسه روشن, اتفاق ناگوار برای نفیسه روشن

خبر غرق شدن نفیسه روشن در دریای خزر به حاشیه ای دسته اول تبدیل شد. وی با انتشار یک عکس در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.


بیشتر بخوانید:


نفیسه روشن یکی از بازیگران پرحاشیه در مورد طلاق و جدایی اش در بین کاربران و بعد از مدتی خبر ازدواج خودش را در کربلای معلا و حرف و حدیث هایی در شبکه فضای مجازی به راه انداخته است عکسی که نفیسه روشن در کنار دریا منتشر کرده است شایعه و خبر غرق شدن و خودکشی کردن این بازیگر را در اینستاگرام به همراه داشته است.

نفیسه روشن در استوری دیگر نوشت باید با رسانه های متخلف و زرد برخورد کنم که همیشه برای من شایعه سازی میکنند و باعث نگرانی خانواده ام میشوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن نفیسه روشن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *