وضعیت وریا غفوری پیچیده‌تر از همیشه شد ؛ اتفاق غیرمنتظره برای وریا غفوری!

وریا غفوری فولاد قرارداد امضا کرده و از مدیران باشگاه خواسته عقد قرارداد را به‌صورت رسمی اعلام و رسانه‌ای کنند. اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وریا غفوری به فولاد پیوست اما هنوز به صورت رسمی توسط تیم فولاد اعلام نشده است! در ادامه با خبر جدایی وریا غفوری همراه فیگار بمانید.

وریا غفوری فولاد

وضعیت وریا غفوری

وریا غفوری فولاد
ناراحتی وریا غفوری از فولاد, وضعیت وریا غفوری, جدایی وریا غفوری

ناراحتی وریا غفوری از فولاد

وریا غفوری، کاپیتان فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از این تیم جدا شد، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. او هفته گذشته در تمرین فولاد در تهران شرکت کرد ولی جالب اینجاست که در کنار دیگر بازیکنان فولاد تمرین نکرد و فقط با پوشیدن پیراهن این تیم در کنار زمین عکس گرفت.

شنیده می‌شود رسانه‌ای و رسمی‌نشدن عقد قرارداد با غفوری از سوی باشگاه فولاد، باعث ناراحتی این بازیکن شده است. از طرفی گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد هم هفته گذشته اعلام کرد که جذب این بازیکن هنوز قطعی نشده است.

وریا غفوری قبل از ماجرای قرار گرفتنش در لیست خروج نزدیک به دو میلیون ۶۰۰ هزار فالوور در صفحه اینستاگرام خود داشت اما به محض اینکه اینکه خبر جدایی او منتشر شد این رقم به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وریا غفوری فولاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *