گابریل ورون رسما به پورتو پیوست ؛ رقیب جدید طارمی در خط حمله‌ی پورتو کیست؟

گابریل ورون رسما به پورتو پیوست. رقیب جدید طارمی در خط حمله‌ی پورتو کیست؟ در ادامه مطلب پیوستن ورون به پورتو همراه فیگار باشید.

باشگاه پورتو که در سال ۲۰۲۲ بازیکنان بزرگی را از دست داد، درپنجره تابستانی برای خرید مهاجم برزیلی به توافق رسید. گابریل، مهاجم ۱۹ ساله پالمیراس برزیل با ارزش ۱۰ میلیون‌یورو درآستانه عقد قرارداد با پورتو پرتغال است.

گابریل ورون

رقیب جدید طارمی در خط حمله‌ی پورتو کیست؟

پیوستن ورون به پورتو
پیوستن ورون به پورتو

ورون، مهاجم ۱۹ ساله پالمیراس برزیل با ارزش ۱۰ میلیون یورو در آستانه رسیدن به پورتو پرتغال است. این بازیکن به زودی تست‌های پزشکی را انجام خواهد داد تا به طور رسمی به جمع بازیکنان کونیسیسائو اضافه شود. باشگاه پورتو اعلام کرد با گابریل قراردادی 5 ساله امضا کرده است. گفته می شود پورتو برای جذب این بازیکن 19 ساله 10 میلیون و 250 هزار یورو به پالمیراس پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

رقیب جدید طارمی در خط حمله‌ی پورتو کیست؟

پیوستن ورون به پورتو
پیوستن ورون به پورتو

ورون که در جام جهانی زیر 17 سال 2019، به همراه تیم ملی برزیل قهرمانی را تجربه کرد و به عنوان بهترین بازیکن تورنومنت انتخاب شد، پیراهن شماره 7 پورتو را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گابریل ورون  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *