میم های هری پاتر که به خوبی دنیای جادوگری را خلاصه می‌کند

میم های هری پاتر آرت‌های تصویری هستند که میشود با توجه به آن‌ها و درکِ کنایه و شوخیِ آنها به خوبی دنیای هری پاتر و دنیایش را فهمید.

هری پاتر جهانی بزرگ و شگفت‌انگیز دارد که پر از قصه و شخصیت و ماجرا است. ماجراهایی که خیلی‌هایشان هنوز فرصت روایت کامل و درست‌وحسابی پیدا نکرده‌اند و تنها در اشارات و نقل قول‌ها و خاطرات شخصیت‌ها و کتاب‌ها به آن‌ها پرداخت شده.

میم های هری پاتر

این میم‌ها دنیای جادوگری را خلاصه می‌کند

فهرست مطالبی که در نوشتار میم های هری پاتر خواهید خواند به شرح زیر است:

: )
: )))))))

دنیای هری پاتر گسترده‌تر از این حرف‌هاست و بخش‌های ناگفته‌ای از تاریخ آن هنوز تبدیل به فیلم و سریال یا حتی رمان نشده. برای همین خیلی از هواداران هری پاتر دوست دارند که فیلم‌ها یا سریال‌هایی ساخته شوند که به این بخش ناگفته می‌پردازند. در ادامه با تعدادی از میم‌ های هری پاتر آشنا می‌شوید که پتانسیلِ درک شدن را دارند.

Albus Dumbledore

میم های هری پاتر
میم های هری پاتر

ترجمه‌ی نقلِ قولِ داخل عکس:

من برای پدر و مادرت متاسفم، اما هیچ طلسمی نمی‌تواند مرده را دوباره بیدار کند، هری. من اطمینان دارم که تو این را می‌دانی. جز سنگ زندگی مجدد. من آن را برای خودم نگه می‌دارم.

در سرتاسر مجموعه هری پاتر، دامبلدور می‌تواند به طرز وحشت‌ناکی مرموز باشد. به نظر می‌رسید او همیشه می‌دانست که چه اتفاقی می‌افتد اما هنوز تلاش چندانی برای مداخله یا اطمینان از اینکه افراد تحت مسئولیت او آسیبی نمی‌بینند انجام نمی‌داد. سپس چند باری که او دست به اقدام زد به نظر می‌رسید که هرگز برای او چیز مهمی نبوده است.

دامبلدور به هری و هرمیون پیشنهاد می‌کند که برای نجات باک بیک (خانمِ اسلامیه کج‌منقار ترجمه فرمودند) به گذشته برگردند اما هرگز پیشنهاد دیگری برای استفاده از تایم ترنر ارائه نمی‌کند. البته ممکن است دامبلدور بداند که باک بیک قبلا توسط هری و هرمیون نجات یافته است.

Draco

میم های هری پاتر
میم های هری پاتر

ترجمه‌ی نقلِ قولِ داخل عکس:

دراکو آینده را بهتر از پروفسور تریلانی پیش‌بینی کرد. جینی: ولش کن (هری را). دراکو: ببین، پووتتر! (با لحن دراکو). برا خودت یه دوس‌دختر پیدا کری.

مانند گیلدروی لاکهارت، نمی توان به سیبیل ترلاونی اعتماد کرد تا درباره توانایی هایش صادق باشد. به نظر می رسد که استاد پیشگویی که از یک بیننده با استعداد است، معتقد است که او با همین موهبت متولد شده است. با این حال، در یک سطح، او باید حقیقت را بداند.

البته ترلاونی موفق شد دو پیش‌بینی دقیق داشته باشد. یکی درباره بازگشت ولدمورت و دیگری درباره سرنوشت هری (که باعث شد ولدمورت پدر و مادر او را بکشد). با این حال، این تنها یک پیش‌بینی از دراکو مالفوی است، بنابراین دادن اعتبار بیش از حد به او سخت است زیرا به نظر می‌رسد یک حدس ساده است.

Mad-Eye Moody

میم های هری پاتر
میم های هری پاتر

ترجمه‌ی نقلِ قولِ داخل عکس:

او بعد از اینکه شاگردانش را به راسو تبدیل کرد هنوز هم معلم خوبی است…

در حالی که آنها ممکن است او را پروفسور مودی صدا کنند، مودی چشم دیوانه واقعی هرگز فرصتی برای تدریس در کلاس نداشت. در عوض، بارتی کراچ جونیور جای او را گرفت که نقش مودی را بازی کرده بود تا به هری نزدیک شود و او را به ارباب تاریکی تحویل دهد.

با این حال، وقتی قضیه قتل هری کنار گذاشته می‌شود، نمی‌توان انکار کرد که کراچ معلم بسیار خوبی بود. او در کلاس‌هایش چیزهای زیادی در مورد چگونگی مبارزه با جادوی سیاه یاد داد و هری حتی یاد گرفت که در مقابل تحت تأثیر قرار گرفتن مقاومت کند. او حتی برای بهتر شدن اوضاع  دراکو را به یک راسو تبدیل کرد.

Rubeus Hagrid

میم های هری پاتر
میم های هری پاتر

ترجمه‌ی نقلِ قولِ داخل عکس:

اگر هَگرید واقعا تالا اسرار را باز کرده بود: سلام به باسیلیسک. خیلی خوشگل نیس؟؟

در حالی که روبیوس هاگرید در تدریس بهترین نیست، خصلت‌های او قطعا او را دوست داشتنی می کند. چیزی نیست که او بیشتر از یک موجود به ظاهر شرور دوست داشته باش. البته باسیلیسک ها یکی از معدود موجودات شیطانی غیرقابل انکار هستند (حتی نیوت اسکمندر نیز با آن موافق بود). با این حال وقتی طرفداران تصور می‌کردند که اگر هاگرید اتاق اسرار را چنان که متهم شده بود باز کند، چه می‌شد، تصور کردن او در حال تحسین مار قاتل کار سختی نبود.

Horus Slughorn

میم های هری پاتر
میم های هری پاتر

ترجمه‌ی نقلِ قولِ داخل عکس:

من در مورد جان‌پیچ‌ها اطلاع داشتم. قبل از اینکه لردولموردت خبرداشته باشد.

هوریس اسلاگهورن یکی از اولین شخصیت‌های دوست‌داشتنی اسلایترین بود که در هری پاتر نشان داده شد، اما این بدان معنا نیست که او با ویژگی‌های گروهش (اسلایترین) همخوانی نداشت. اسلاگهورن در عین خوش اخلاقی، شیک بودن، حیله گر و مدبر بود.

چند میم اسلاگهورن در سرتاسر اینترنت منتشر شده است اما چیزی که در آن به خود می بالد که قبل از ولدمورت درباره هورکراکس ها می دانسته است، خنده دار است. اسلاگهورن از تصمیم ولدمورت برای شکافتن روحش شرمنده بود، اما با توجه به شرایط، او به احتمال زیاد در مورد آن لاف نمی زند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار میم های هری پاتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *