دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر ؛ حواشی جدید نویسنده هری پاتر

ویژه برنامه جدید هری پاتر، بدون حضور نویسنده هری پاتر ساخته شد و دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر به یک سوال بزرگ برای طرفداران تبدیل شد.

سال نو میلادی از راه رسید و مردم در اکثر مناطق دنیا درحال جشن و پایکوبی هستند؛ در همین حین، ویژه برنامه هری پاتر با نام بازگشت به هاگوارتز منتشر شد و همانند یک هدیه بزرگ کریسمس برای هواداران این مجموعه بود.

در ویژه برنامه هری پاتر، اکثر بازیگران این مجموعه بازگشتند تا باری دیگر با یکدیگر ملاقات کرده و به مناسبت 20 سالگی مجموعه هری پاتر، تجدید خاطرات کنند و این سالگرد را جشن بگیرند. ما در این ویژه برنامه شاهد بخش‌هایی از پشت صحنه مجموعه هری پاتر بودیم و درکنار آن شاهد ملاقات مجدد بازیگران این مجموعه بودیم.

دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر

حواشی جدید نویسنده هری پاتر

شما می‌توانید فهرست دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر
دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر

در همین حین که این ویژه برنامه یک هدیه بزرگ برای طرفداران بود، اما جای خالی دو شخص در این برنامه به شدت احساس می‌شد و هواداران را آزار می‌داد؛ آلن ریکمن که در فیلم‌های هری پاتر نقش سروروس اسنیپ را ایفا می‌کرد، متاسفانه در سال 2016 و به دلیل سرطان پانکراس فوت شد و هرگز نتوانست در این ویژه برنامه، باری دیگر با طرفداران ملاقات کنند.

متاسفانه حضور آلن ریکم در این برنامه ممکن نبود اما شخص دیگری که انتظار حضور او را در بازگشت به هاگوارتز داشتیم، نویسنده محیوب کتاب‌های هری پاتر، یکی از معدود نویسنده‌های سلبرتی، خانم جی کی رولینگ بود! اگر قصد داشته باشیم در رابطه با جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر سوالی بپرسیم، احتمالا اولین سوال ما این خواهد بود که چرا چرا جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر حضور نداشت ؟ در نتیجه با فیگار همراه باشید تا به جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر و دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر بپردازیم. همچنین شما می‌توانید نوشتار تئوری های هری پاتر را در فیگار مطالعه نمایید.

آیا جی کی رولینگ در بازگشت به هاگوارتز حضور دارد؟

دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر
چرا جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر حضور نداشت

پاسخ به این سوال به طور همزمان بله و خیر است؛ متاسفانه جی کی رولینگ به ویژه برنامه بازگشت به هاگوارتز دعوت نشده است و در آن حضور نداشت. اما باید گفت که جی کی رولینگ در تصاویر آرشیوی و ویدیوهای از پیش ظیط از جمله پشت صحنه فیلم‌ها، حضور داشته است. این ویدیوها در ویژه برنامه هری پاتر پخش شدند و باعث شدند تا جی کی رولینگ به صورت غیرمستقیم در این برنامه حضور داشته باشد؛ هرچند که او به طور مستقیم و فیزیکی در این برنامه حضور نداشت و در ادامه قصد داریم تا به دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر بپرداززیم.

بیشتر بخوانید:

چرا جی کی رولینگ در بازگشت به هاگوارتز حضور نداشت ؟

دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر
چرا جی کی رولینگ در بازگشت به هاگوارتز حضور نداشت

همانطور که بالاتر ذکر شد، دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر کمی مبهم است و نمی‌توان با اطمینان به سوال  “چرا جی کی رولینگ در بازگشت به هاگوارتز حضور نداشت ؟” پاسخ داد. اخیراً جی کی ولینگ در صفحات اجتماعی‌اش، از افراد ترنس حمایت کرده است و گفته است که آن‌ها نیز انسان هستند. اما به طرز عجیبی در آخرین اظهار نظرش، گفته است که ترنس‌های مونث، زن نیستند و آن‌ها را جزو دیگر خانم‌ها حساب نمی‌کند.

طبق گزارشات وبسایت‌های معتبر و نیمه معتبر،‌ جی کی رولینگ به دلیل این اظهار نظری جدیدی که در صفحات اجتماعی‌اش داشته است، توسط کمپانی برادران وارنر به ویژه برنامه بازگشت به هاگوارتز دعوت نشده است. بدین منظور، همانگونه که در بالاتر ذکر کردیم، تنها از تصاویر آرشیوی او در این برنامه استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در بازگشت به هاگوارتز حضور داشتند؟

دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر
دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر

دنیل رادکلیف، اما واتسون، و روپرت گرینت که سه بازیگر اصلی مجموعه فیلم‌های هری پاتر هستند،‌ (تحلیل شخصیت های هری پاتر) در این برنامه نیز هر سه حضور داشته و به گفتگویی سه نفره می‌پردازند. البته که افراد خیلی بیشتری نیز در این برنامه حضور دارند که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

دیگر بازیگران مجموعه هری پاتر از جلمه تام فلتون، متیو لوئیس، بانی رایت، ایوانا لینچ، جیمز و الیور فلپس، آلفرد انوک، هلنا بونهام کارتر، رابی کولترین، رالف فاینس، جیسون آیزاکس، جیری، اولدمن، مارک ویلیامز، ایان هارت و توبی جونز نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این ویژه برنامه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با دلیل غیبت جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر

آیا جی کی رولینگ در ویژه برنامه هری پاتر حضور دارد؟

متاسفانه جی کی رولینگ به ویژه برنامه هری پاتر دعوت نشد و در آن دعوت نشد اما تصاویر آرشیوی و از پیش ضبط شده او، در این برنامه وجود داشتند.

چه کسانی در ویژه برنامه هری پاتر حضور داشتند؟

دنیل رادکلیف، اما واتسون، و روپرت گرینت که بازیگران هری پاتر، هرماینی و رون هستند، به همراه دیگر بازیگران این مجموعه در ویژه برنامه هری پاتر حضور دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *