بهترین قسمت ها از سریال های مارول ؛ هیجان انگیزترین سریال های MCU

مارول در سال‌های اخیر سریال های بسیار خوبی را منتشر کرده است. با ما همراه باشید تا به بهترین قسمت ها از سریال های مارول بپردازیم.

مارول در سال 2021 اولین سریال خود، یعنی واندا ویزن را در سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر کرد و توانست با ارائه یک اثر خوب طرفداران را شگفت زده کند. در ادامه مارول سریال‌های بیشتری را در دست ساخت قرار داد که هر کدام فضای جدید و فوق العاده‌ای را به این دنیای سینمایی اضافه می‌کردند.

مارول در بین اکران‌های سینمایی خود سریال‌هایی از شخصیت‌های مختلف منتشر می‌کند که نمی‌توان داستان آن‌ها را در یک فیلم سینمایی گنجاند. از همین جهت مجموعه سریال‌های این دنیای سینمایی به پیشروی بهتر داستان‌ها کمک خواهند کرد. در این نوشتار قصد داریم تا بهترین قسمت ها از سریال های مارول را به شما معرفی کنیم.

بهترین قسمت ها از سریال های مارول

  • هیجان انگیزترین سریال های MCU

شما می‌توانید فهرست بهترین قسمت ها از سریال های مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های مارول

اکثر مجموعه‌های مارول به صورت مینی سریال منتشر می‌شوند و داستان‌های بسیار جالبی را به اشتراک می‌گزارند. اکثر این سریال‌ها شخصیت‌های جدیدی را به دنای سینمایی مارول معرفی کردند. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین قسمت ها از سریال های مارول بپردازیم.

چه می‌شد اگر…؟ – قسمت نهم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های Marvel

قسمت آخر سریال چه می‌شد اگر…؟ در جایی که قسمت 8 متوقف شد، ادامه یافت و اولتران در سراسر دنیاها در حال ویران کردن بود. واچر که به نقطه شکست خود می‌رسد، عهد جدی خود را می‌بندد که هرگز در وقایعی که مشاهده می‌کند دخالت نکند و قهرمانانی را از سراسر واقعیت‌های مختلف قبلی که در این مجموعه معرفی شده‌اند گرد هم می‌آورد تا نگهبانان چند جهانی را تشکیل دهند.

این قسمت واقعاً مورد علاقه طرفداران بود زیرا از سنت دنیای سینمایی مارول پیروی می‌کرد که خطوط داستانی را در یک تیم حماسی گرد هم می‌آورد. با بازگشت چندین شخصیت مورد علاقه طرفداران از قسمت‌های قبلی، آخرین قسمت آخر این سریال واقعاً نقطه اوج تمام کارهایی بود که تا کنون انجام داده بود. این قسمت جزو اپیزودهای برتر سریال های مارول قرار می‌گیرد.

هاکای – قسمت پنجم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
اپیزودهای برتر سریال های مارول

در قسمت یکی مانده به آخر سریال هاکای، کلینت بارتون باید در نهایت با جنایات خود به عنوان رونین کنار بیاید، زیرا با مایا لوپز روبرو می‌شود که پدرش را کشته است. در همین حال، کیت بیشاپ و یلنا بلوا برای اولین بار رسماً ملاقات می‌کنند زیرا یلنا به دنبال کشتن بارتون می‌باشد.

این قسمت لحظات مورد نیاز را بین مایا و کلینت فراهم کرد و به شخصیت سابق خود این امکان را داد تا با عواقب کارهای خود رو به رو شود و نتیجه آن به سریال اکو منجر خواهد شد. علاوه بر این، طرفداران به طور خاص از دوستی بین یلنا بلووا و کیت بیشاپ قدردانی می‌کنند که ثابت کرده است، جایگزین بسیار خوبی برای هاکای خواهد بود. این قسمت جزو بهترین قسمت ها از سریال های دیزنی مارول قرار می‌گیرد.

لوکی – قسمت ششم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
برترین قسمت ها از سریال های مارول

قسمت پایانی فصل اول لوکی مطمئناً انتظارات زیادی از سوی طرفداران داشت، زیرا لوکی و سیلوی در پایان زمان وارد قلعه شدند. این اپیزود با معرفی جاناتان میجرز در قامت نسخه‌ای از کانگ فاتح و شرور را برای مقابله با انتقام‌جویان در فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ آماده کرد.

این قسمت یکی از بهترین قسمت‌های آخر در تاریخ دنیای سینمایی مارول است که از یک نبرد نهایی پر از جلوه‌های ویزه اجتناب می‌کند و در عوض بر آینده فرنچایز تمرکز خواهد کرد. پایان این سریال هنوز هم طرفداران را هیجان زده می‌کند، زیرا آن‌ها سعی دارند تا تشخیص دهند که با بازگشت خدای شرارت در فصل دوم سریال پرطرفدار لوکی دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد. این قسمت یکی از برترین قسمت ها از سریال های مارول می‌باشد.

لوکی – قسمت دوم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های دیزنی مارول

قسمت دوم سریال لوکی شامل خدای شرارت می‌شود که در نهایت وارد عمل خواهد شد و به سازمان TVA می‌پیوندد تا یکی از نسخه‌های شیطانی‌تر خود را شکار کند. او سرانجام نسخه خود را ردیابی می‌کند و متوجه می‌شود که در واقع این نسخه از او یک زن است و سیلوی نام دارد.

در حالی که این سریال تا پایان قسمت دوم آن همچنان در حال اوج گرفتن است، طرفداران نمی‌توانند از آشفتگی سفر در زمان هیجان زده نباشند. قسمت دوم لوکی با اولین فصل یک سریال آرام‌تر فاصله دارد و ثابت می‌کند که چقدر یک سریال می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. این قسمت یکی از بهترین قسمت ها از سریال های Marvel می‌باشد.

شاهین و سرباز زمستان – قسمت چهارم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های مارول

سریال شاهین و سرباز زمستان به شدت با میراثی که استیو راجرز، کاپیتان آمریکای اصلی به جا گذاشته بود، برخورد کرد. شخصیت‌هایی مانند سم ویلسون، باکی بارنز و جان واکر همگی برای حفظ این میراث آن‌طور که صلاح می‌دانستند، مبارزه کردند و مبارزاتشان در قسمت چهارم این سریال به پایان رسید.

در حالی که همه چیز در مورد مجموعه سم ویلسون و باکی بارنز کار نمی‌کرد، قسمت چهارم شامل همه چیزهایی بود که از تشدید رقابت بین دو قهرمان همنام تا بی ثباتی فزاینده جان واکر را به تصویر می‌کشید. این اپیزود حتی با یکی از تکان دهنده‌ترین و وحشتناک‌ترین صحنه‌ها در کل دنیای سینمایی مارول به پایان می‌رسد که تا به امروز در ذهن طرفداران باقی مانده است. جان واکر شاهد مرگ دوست صمیمی خود توسط یکی از اعضای گروه مقابل بود و در عین حال نمی‌تواند عصبانیت خود را کنترل کند و یکی دیگر از اعضای آن گروه را در یک مکان عمومی به قتل می‌رساند.

واندا ویژن – قسمت ششم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های مارول

سریال واندا ویژن، اولین تلاش دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس ثابت کرد که یکی از تماشایی‌ترین سریال‌های دنیای مارول بوده است. قسمت ششم آن، ویژه هالووین، ظاهر غافلگیرکننده ایوان پیترز در نقش پیترو ماکسیموف را به تصویر کشید، در حالی که ویژن شروع به کشف اسرار پیرامون همسرش و شهر وست ویو کرد.

با اپیزود ششم واندا ویژن، بسیاری از اسرار سریال شروع به آشکار شدن کردند، زیرا جادوی توهم واندا هم برای ویژن و هم برای بینندگان شفاف‌تر شد. این قسمت همدردی خود با واندا را با وحشت واقعی کاری که او انجام داده متعادل می‌کند و یک معضل اخلاقی فوق العاده جالب را ارائه می‌دهد که در قسمت‌های بعدی بیشتر به آن می‌پردازد.

چه می‌شد اگر…؟ – قسمت چهارم از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های مارول

اولین مجموعه انیمیشن دنیای سینمایی مارول، چه می‌شد اگر…؟، احتمالات بی‌پایان جهان چندگانه را بررسی کرد. یکی از کاوش‌ها حول محور از دست دادن کریستین پالمر توسط دکتر استرنج بود، که باعث شد جادوگر اعظم برای نجات او قدرتی را برای خود ذخیره کند و واقعیت خود را با این کار به نابودی بکشاند.

از میان اپیزودهای مختلف این سریال، این قسمت بدون شک بهترین است. در حالی که کل بازیگران اصلی فیلم دکتر استرنج دوباره نقش‌های خود را برای این داستان بازی می‌کنند، این سریال واقعاً در خودش رشد می‌کند و داستانی دلخراش را به بینندگان ارائه می‌دهد که قهرمانش را شکسته و تنها می‌گذارد. در پایان، مسیر تاریک استرنج سوپریم یک تلاش بسیار زیبا برای مفاهیم غم و اندوه و قدرت است.

شوالیه ماه – قسمت اول از فصل اول

بهترین قسمت ها از سریال های مارول
بهترین قسمت ها از سریال های مارول

سریال شوالیه ماه یکی از مجموعه‌های دنیای سینمایی مارول است که یک شخصیت کمیکی پرطرفدار را معرفی می‌کند. این سریال 6 قسمت دارد و هر کدام از آن‌ها به نوع خود لحظات غافلگیرکننده‌ای را به تصویر کشیدند. اسکار آیزاک به عنوان نقش اصلی این سریال حضور دارد و ایفای نقش فوق العاده او این سریال را تا چندین درجه هیجان انگیزتر می‌کند.

اولین قسمت شوالیه ماه در ابتدا زندگی معمولی استیون گرانت را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که او یک مشکل روانی دارد. زمان زیادی نمی‌گزرد که سریال لحظات هیجان انگیز و نفس‌گیر خود را ارائه می‌دهد و بیننده را وارد دنیایی از معماها خواهد کرد. در انتهای این قسمت ظاهر شوالیه ماه به نمایش گذاشته می‌شود و در طول این سکانس هر مخاطبی را میخکوب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین قسمت ها از سریال های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *