بهترین فیلم ها و سریال های کمدی مارول 2023 و تمام دوران

ژانر کمدی یکی از مهم‌ترین موضوعات در آثار مارول است. همراه ما باشید تا به خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

کمدی (بهترین فیلم های کمدی زنانه) یکی از جدانشدنی‌ترین موضوعات دنیای سینمایی مارول است. این ژانر از ابتدا در فیلم‌های مارول وجود داشت و کمتر پیش می‌آید که مارول از این ژانر در آثار خود استفاده نکند. در یک سری از فیلم‌ها کمدی کمتری به کار رفت و در برخی دیگر استفاده بیشتری شد.

البته کمدی فیلم‌های مارول همواره خوب نیستند. برای مثال فیلم ثور: عشق و رعد کمدی زیاد و بدی داشت. به صورتی که ثور بیشتر از اینکه یک ابرقهرمان باشد، به یک دلقک تبدیل شده بود، اما در بین تمام آثار مارول، فیلم‌های وجود دارد که با کمدی زیاد و فوق العاده‌ای ساخته شدند. در این نوشتار قصد داریم تا خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

60 فیلم برتر سال 2023 که منتظر دیدنشان هستیم

بهترین سریال های 2023 که باید ببینید

بهترین انیمیشن های 2023 که منتظرشان هستیم

بهترین فیلم ها و سریال های مارول 2022 تا 2024

33 فیلم کنسل شده مارول و دلیل ساخته نشدن آن‌ها

خنده دارترین آثار در دنیای سینمایی مارول

  • بهترین کمدی های ابرقهرمانی

شما می‌توانید فهرست خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

مارول فیلم‌های خنده‌دار زیادی را تولید کرده است و توانسته با کمدی‌های بسیار خوب و جذاب مخاطبان را از آثار خود راضی نگه دارد و کمتر پیش می‌آید که در دنیای سینمایی مارول شاهد صحنه‌های خنده‌دار نباشیم. تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 2017

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای Marvel

جان واتس تصمیم گرفت فیلمی از مرد عنکبوتی را کارگردانی کند که از فیلم‌های دهه 1980 به کارگردانی جان هیوز، مانند باشگاه صبحانه و شانزده شمع الهام گرفته شده بود و این دقیقاً همان کاری است که او انجام داد. مرد عنکبوتی بازگشت به خانه به قدری کمدی است که اکشن در بیشتر قسمت‌های آن در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

همه چیز فیلم درباره عشق نوجوانانه است و پیتر تلاش زیادی می‌کند تا در مقابل عشق خود مانند یک آدم بی دست و پا به نظر نرسد و چیزی که به این فیلم کمک کرد تا این حد موفق شود این است که فیلم پر از بازیگران کمدی و کمدین‌های فوق العاده می‌باشد. این فیلم جزو خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی Marvel قرار می‌گیرد.

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

سریال هالک مونث

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

شی هالک یکی از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول است که در سال 2022 منتشر شد. این سریال زندگی جنیفر والترز را به تصویر می‌کشد که پس از یک تصادف خون بروس بنر (هالک) با خون او ترکیب می‌شود و قدرت‌های هالک را به دست می‌آورد. این سریال در ژانر کمدی و اکشن ساخته شده است و کمدی بسیار خوب و سرگرم کننده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

نقد و بررسی سریال She Hulk

نگهبانان کهکشان 2014

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های MCU

نگهبانان کهکشان اولین فیلم از این مجموعه بود که با کمدی همراه شد و این فیلم سبک جدیدی از کمدی را وارد دنیای سینمایی مارول کرد. این فیلم منشأ کمدی‌های جدید مارول است و به سختی می‌توان بهترین آن‌ها را تشخیص داد.

این فیلم راکت را معرفی می‌کند که یک راکون شاد است، درکس را که ظاهراً تقلید از قهرمانان اکشن گذشته می‌باشد و این فیلم استار لرد، یکی از بامزه‌ترین مردان پیشرو در جهان را معرفی می‌کند. این فیلم یکی از خنده دارترین فیلم های دنیای مارول می‌باشد.

بی باک ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول

سریال لوکی

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

سریال لوکی در سال 2021 منتشر شد و نمرات و نقدهای بسیار خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. این سریال در ژانر کمدی و اکشن ساخته شد و تام هیدلستون ایفای نقش فوق العاده‌ای را در این سریال ارائه داد. داستان این سریال در مورد لوکی می‌باشد که پس از فرار از انتقام جویان با استفاده از مکعب کیهانی، توسط پلیس زمان دستگیر می‌شود و ماجراهای باور نکردنی را پشت سر می‌گزارد.

نقد قسمت یک تا پنج سریال لوکی

انتقام جویان 2012

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای مارول

انتقام‌جویان کاملاً خنده‌دارترین فیلم این مجموعه نیست، اما در بین هیجان‌های تیمی که برای اولین بار با هم می‌جنگند، طعنه‌هایی که قهرمانان به یکدیگر می‌گویند فوق‌العاده می‌باشد. بیشتر دیالوگ‌ها از ثور، استیو و تونی تشکیل شده است که با یکدیگر به گونه‌ای دعوا می‌کنند و فقط آن‌ها می‌توانستند چنین کمدی‌ای را ایجاد نمایند.

اما این به دیالوگ ختم نمی‌شود، زیرا انتقام‌جویان اولین فیلمی بود که نه تنها دارای طنز بی‌معنی بود، بلکه سرشار از آن بود. اگرچه منتقدانی وجود دارند که رقصیدن در فیلم نگهبانان کهکشان را احمقانه می‌دانند، اما روشی که هالک بارها و بارها لوکی را  به زمین می‌کوبد، بسیار ظالمانه و در عین حال خنده‌دار است.

بهترین کارگردان ها برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان

مرد مورچه‌ای 2015

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی Marvel

اگرچه مارول در گذشته مردان بامز‌ه‌ای را از سریال‌های کمدی انتخاب کرده بود، اما هیچ کدام آشکارتر از انتخاب پاول راد، که سابقه بداهه نوازی در کمدی‌های پرفروش را دارد، نبود. علاوه بر آن، در فیلم مرد مورچه‌ای، این بازیگر توسط افراد زیادی احاطه شده بود که فیلم های کمدی فوق العاده‌ای دارند.

این فیلم لحظات بسیار خنده‌داری را به تصویر می‌کشد و ژانر کمدی به طور هوشمندانه‌ای در صحنه‌های اکشن به کار رفته است. نبردی بین مرد مورچه‌ای و یلو جکت صورت می‌گیرد و در حال یک نبرد بسیار خشن هستند، اما تمام این موارد درون یک چمدان اتفاق میوفتد. این فیلم جزو خنده دارترین فیلم های MCU قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های مرد مورچه ای

مرد عنکبوتی: دور از خانه 2019

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

مرد عنکبوتی: دور از خانه حتی خنده دارتر از فیلم بازگشت به خانه است. اگرچه هانیبال بورس به عنوان مربی که به اندازه بچه‌ها سست می‌شود، بازنگشت، جی بی اسمو که بیشتر به خاطر بازی در نقش لئون در فیلم «زیاد ذوق زده نشو» شناخته می‌شود، نقش معلمی را بازی کرد که نمی‌توانست به بچه‌ها اهمیتی بدهد.

این فیلم مانند قسمت قبلی خود به دنبال عشق نوجوانانه پیتر می‌رود، اما بسیار جدی‌تر عمل می‌کند. این فیلم لحظات بسیار شادی دارد که هر کسی را به خنده وادار خواهد کرد. جی کی سیمونز نقش خود را در قامت جی جونا جیمسون مجددا تکرار کرد و حضور بسیار غافلگیر کننده‌ای داشت.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

مرد مورچه‌ای و زنبورک 2018

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

درست مانند فیلم اول، شوخ طبعی قسمت دوم فیلم مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) از فناوری‌ای است که به هنک و اسکات اجازه می‌دهد اشیاء تصادفی را کوچک و بزرگ کنند. در این فیلم ما شاهد بزرگ شدن مرد مورچه‌ای مانند فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی هستیم و با ماشین‌ها مانند یک اسباب بازی برخورد می‌کند.

با این حال، فیلم حتی مجبور نیست به طور کامل به وسایل تکیه کند، زیرا کمدی‌های زیادی از شخصیت‌ها نیز وجود دارد. از صحبت‌هایی که تیم مخالفان سابق اسکات در مورد وجود یا عدم وجود سرم حقیقت دارند، تا تبدیل شدن اسکات به همسر هنک پیم. این فیلم یکی از خنده دارترین فیلم های دنیای Marvel می‌باشد.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

مرد آهنی 3 2013

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

اولین مرد آهنی نکاتی از طنز دارد، به خصوص در شیوه‌ای که تونی با دیگران رفتار می‌کند، اما فیلم مرد آهنی 2  در آن کمی زیاده روی کرد، زیرا به معنای واقعی کلمه تونی را دیدیم که جشن تولد در لباس مرد آهنی ادرار می‌کند، اما مرد آهنی 3 طلایی در این مجموعه بود، زیرا تعادل کاملی بین درام و کمدی برقرار کرد.

از لحظه‌ای که ماندارین به عنوان ترسناک‌ترین تروریست تاریخ حضور یافت، مشخص شد که کسی جز یک بازیگر تئاتر بریتانیایی به نام تروور نیست و لحظات بسیار خنده داری را ایجاد کرد. او در عین اینکه توسط تونی تهدید می‌شد نگران بازی فوتبال هم بود و حضور مجدد او در فیلم شانگ چی کمدی بهتری از او ارائه داد.

بزرگترین تغییرات مرد آهنی در سینما و کمیک بوک

ثور: رگناروک 2017

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

فیلم ثور: رگناروک به سختی لحظات جدی دارد، زیرا به‌طور غیرقابل تصوری کمدی زیادی در آن قرار گرفته است. پس از دو فیلم اول ثور که به شدت دراماتیک و خاکستری بودند، رگناروک سری ثور را به هر طریقی مختلف بهبود بخشید. این فیلم رنگارنگ‌تر از فیلم‌های قبلی این مجموعه بود و اکشن بسیار فوق العاده‌ای داشت.

از رفاقت و شوخی بین ثور و بروس بنر گرفته تا تلخی دائمی لوکی، رگناروک را تقریباً می‌توان یکی از بهترین آثار دنیای سینمایی مارول نامید. تایکا وایتیتی کمدی فیلم را به خوب مدیریت کرده است، اما نتوانست در قسمت چهارم این مجموعه به خوبی از پس اینکار بر بیاید.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

نگهبانان کهکشان 2017

خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول
خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

یکی از بزرگترین انتقادات به قسمت دوم فیلم نگهبانان کهکشان این بود که خیلی خنده دار بود، زیرا تمام طنز فیلم اول را گرفت و چیزهای دیگر را پشت سر گذاشت.

اما اگرچه شاید این فیلم دنباله‌ای عالی برای نگهبانان نباشد، اما یک اثر کمدی فوق‌العاده است. این احتمالاً بهترین حضور کوتاه در یک فیلم مارول را دارد، زیرا دیوید هاسلهوف در نقش خود ظاهر می‌شود. این فیلم لحظات بسیار خنده‌داری را به تصویر می‌کشد و جیمز گان توانست کمدی اختصاصی نگهبانان را تکرار کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خنده دارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *