فوری: خداحافظی ناگهانی کریس همسورث از دنیای بازیگری! [+عکس]

خداحافظی کریس همسورث ؛ کریس همسورث ستاره فیلم های مارول به بیماری آلزایمر مبتلا شد. در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

خداحافظی کریس همسورث

  • خداحافظی کریس همسورث از بازیگری
خداحافظی کریس همسورث
خداحافظی کریس همسورث از بازیگری

به گزارش منابع خبری:

کریس همسورث (Chris Hemsworth) با بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول به شهرت جهانی دست پیدا کرد، اما شاید برای همیشه از حرفه بازیگری خداحافظی کند. در ادامه با خبر آلزایمر کریس همسورث همراه ما بمانید.

کریس همسورث بازیگر سرشناس سینما می‌گوید پس از باخبر شدن از خطر ابتلا به بیماری آلزایمر برای مدتی از بازیگری فاصله می‌گیرد. ستاره «ثور» پس از انجام چندین آزمایش که به عنوان بخشی از مجموعه مستند «بی‌نهایت» دیزنی‌پلاس بود، به این حقیقت دست یافت.

آلزایمر شایع ترین شکل بیماری زوال عقل است و باعث مشکلات حافظه، سردرگمی و مشکلات ارتباطی می‌شود. همسورث در این آزمایش‌ ها دریافت که دو نسخه از ژن ApoE۴ دارد؛ یکی از مادرش و دیگری از پدرش، که احتمال ابتلای او به این بیماری را بین ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از کسانی می کند که هر دو نسخه از این ژن را ندارند.

این بازیگر ۳۹ ساله تاکید کرد که پس از پایان تور تبلیغاتی سریال مستند «بی‌نهایت» و همینطور سایر کارهایی که قرارداد دارد برای دوره ای از بازیگری دور می شود و استراحت می کند.


اخبار بیشتر:

کریس همسورث آلزایمر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *