سریال های شبیه سریال ونزدی (Wednesday)

خانواده‌ی آدامز را نمی‌توان در رتبه‌های اول مشهورترین خانواده‌های داستانی دید، اما قطعا یکی از بهترین‌هاست. با سریال های شبیه سریال ونزدی همراه ما بمانید.

ونزدی مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر کمدی ترسناک ماوراء طبیعی و بلوغ است که بر اساس شخصیت ونزدی آدامز از خانواده آدامز ساخته شده‌است. آلفرد گاف و مایلز میلار سازندگان این مجموعه هستند و جنا اورتگا نقش اصلی را ایفا می‌کند.

این خانواده‌ی مشهور در سال ۱۹۳۸ برای اولین‌بار در مجله نیویورکر به نمایش درآمد و هنوز هم که هنوز است جذابیت خود را حفظ کرده است. این خانواده که توسط چارلز آدامز خلق شده بودند، تا به امروز به اشکال مختلف در رسانه‌های متنوع مانند تلویزیون، سینما، بازی‌های ویدیویی، کمیک بوک‌ها و غیره به تصویر کشیده شدند. چارلز آدامز تا لحظه مرگ خود، تمام وقتش را صرف خلق آثار جدیدی از خانواده آدامز کرد.

سوتی ها و حقایق پنهان سریال ونزدی + [ویدئوی پشتِ صحنه]

فوری : تمدید سریال Wednesday توسط نتفلیکس برای فصل دوم !

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی سریال Wednesday 2022

دانلود فصل اول سریال ونزدی از تلگرام

آهنگ سریال ونزدی آدامز ؛ دانلود با کیفیت 320 و 128 [+متن]

بیشتر بخوانید:

سریال های شبیه سریال Wednesday

سریال The Umbrella Academy

سریال های شبیه سریال ونزدی (Wednesday)
سریال های شبیه سریال ونزدی (Wednesday)
  • بازیگران: الیوت پیج، تام هاپر و رابرت شیهان
  • سال پخش: ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی و کمدی

آکادمی آمبرلا از محصولات اصلی نت‌فلیکس است. فصل نخست مجموعه ۱۰ قسمت و در تاریخ ۱۵ فوریهٔ ۲۰۱۹ پخش شد. مجموعه با واکنش مثبت منتقدان و استقبال بسیار بالای تماشاگران همراه بود و به ویژه از نظر فضاسازی و عملکرد تیم بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. پس از موفقیت‌های فصل نخست، نت‌فلیکس رسماً سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل دوم سریال در ده قسمت و در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ پخش شد.فصل سوم در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد.

خلاصه داستان: سریال آکادمی آمبرلا حول محور یک خانواده‌ی عجیب و غریب می‌چرخد که هر کدام از فرزندان این خانواده یک قدرت ماورایی دارند؛ تک تک این خواهر و برادرها به سرپرستی گرفته شدند و در بزرگسالی به یک سری ابرقهرمان تبدیل می‌شوند. آن‌ها با اینکه آنقدرها هم دل خوشی از یکدیگر ندارند، اما دور هم جمع می‌شوند تا رمز و راز مرگ پدر خود را کشف کنند. اما در همین مسیر، با خطرات و تهدیدهای مختلف برخورد می‌کنند که پشت سر هم ماجراهای مختلفی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

سریال The Midnight Club

سریال های شبیه ونزدی
سریال های شبیه ونزدی
  • بازیگران: ایمان بنسون، ایگبی ریگنی و روث کاد
  • سال پخش: ۲۰۲۲
  • ژانر: اسرارآمیز، درام و ترسناک

خلاصه داستان: سریال باشگاه نیمه شب حول محور گروهی از نوجوانان بیمار می‌چرخد که در آسایشگاه برایت کلیف می‌چرخد؛ نوجوانانی که به بیماری‌های لاعلاج مبتلا هستند. این نوجوانان درکنار یکدیگر، گروهی را با نام باشگاه نیمه شب تشکیل می‌دهند. قرار آن‌ها هم به این صورت است که نیمه شب به‌طور مخفیانه در کتابخانه بزرگ آسایشگاه جمع می‌شوند تا داستان‌های ترسناک برای هم تعریف کنند. آن‌ها که اعضای این باشگاه هستند، عهد و پیمانی را با هم می‌بندند که همگی باید رعایت کنند؛ هرکسی که اول و زودتر از دنیا برود، باید تمام تلاش خود را بکند که با دیگر اعضای باشگاه ارتباط برقرار کند.

سریال The Order

سریال های شبیه ونزدی, سریال های شبیه سریال Wednesday
سریال های شبیه سریال Wednesday
  • بازیگران: جیک منلی، سارا گری و مت فروئر
  • سال پخش: ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰
  • ژانر: فانتزی، درام و ترسناک

فرمان یک سریال تلویزیونی درام و ترسناک کانادایی-آمریکایی که توسط دنیس هیتون ساخته شده‌است. این سریال در ۷ مارس ۲۰۱۹ در شبکه نتفلیکس منتشر شد. بازیگران اصلی این سریال جیک مانلی، سارا گری، مت فروئر، سام ترمل، کاترین ایزابل و مکس مارتینی هستند. فصل اول پس از انتشار، نظرات مثبتی را دریافت کرد.

در مارس ۲۰۱۹ اعلام شد که این سریال برای فصل دوم ۱۰ قسمتی که در ۱۸ ژوئن سال ۲۰۲۰ منتشر شد، تمدید شد.

خلاصه داستان: سریال محفل داستان یک دانشجوی کالج به نام جک مورتون را حکایت می‌کند که به گروه هرمتیک رز آبی ملحق می‌شود؛ یک انجمن مخفی که به آموزش و تمرین جادو می‌پردازد. هرچه جک در تاریخچه‌ی این سازمان عمیق می‌شود، اسرار تاریک خانوادگی و یک نبرد زیرزمینی را پیدا می‌کند؛ نبردی بین گرگینه‌ها و هنرهای تاریک جادویی.

بیشتر بخوانید:


17 thoughts on “سریال های شبیه سریال ونزدی (Wednesday)

  1. یعنی هیچ جایی درست با زیرنویس و بدون سانسور پیدا نمی‌شن! هیچی کدومشون!
    خدایا چه بدبختی گیر افتادیم تو ایران به دنیا اومدیم:|

      1. تو کشورا درسته پول میدن بابت فیلم و برنامه و… ولی در عوض ایرانم کم کاری نکرده در این موضوع گرونی اینترنت و زود تموم شدن اینترنت بخاطر بی کیفیتی و فیلتر شکن و فیلتر همه چیز مالیات حتی از زمین تو جاده ازاد راه خونت اگه خوش شانس باشیم و داشته باشیم و قبض آب و برق و گاز البته قبض ها تو وکشور ما گرونه و منه دهه ۸۰ دیگه ادامه زندگی نمیتونم بدم حتی این آخوندا پول چرا باید پول بگیرن برن کارگری کار زیاده البته این حرف خودشونه لااقل به اندازه بگیرن نه پدر من ۳۰ سال خدمت ارتش نیرو هوایی الان ۷ بگیره با قسط خونه مادر و خواهرم بره کار منم کمک بدم به خانواده واقعا ما مفت فیلم می‌بینیم خیلی مشکلات مردمم پشت پرده دارن حتی برای یک آزادی کوچولو امیدارم کا همچی خوب میشه و …

  2. سایت 30nama و دیجی موویز و الماس مووی و آوا مووی همشون بدون سانسورن
    سایت ۳۰nama اشتراکیه
    ولی آوا مووی و دیجی موویز و الماس مووی رایگانن و زیرنویس چسبیده هم دارن😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *