جزئیات ساخت فصل 2 سریال نوبت لیلی + [آیا فصل دو خواهد داشت؟]

سریال نوبت لیلی تلفیق کهن‌الگوهای ایرانی با فضای مدرن بود که فصل یک آن به تازگی پخش شد. اما آیا فصل 2 سریال نوبت لیلی ساخته خواهد شد؟

نوبت لیلی یک مجموعه نمایش خانگی 24 قسمتی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی محصول سال ۱۴۰۰ ایران است که از پلتفرم نماوا پخش شد.

دانلود سریال نوبت لیلی +[از ابتدا تا قسمت آخر با کیفیت انتخابی افزوده شد]

سریال نوبت لیلی فصل دو خواهد داشت ؟

با توجه به اطلاعاتی که عوامل سریال و کارگردان در اختیار گزارشگران گذاشته‌اند، هنوز تصمیم قطعی در رابطه با ساخت فصل دوم سریال نوبت لیلی گرفته نشده است. در صورتی که شرایط مساعد باشد و مخاطب خواستار فصل دو باشد، احتمال اینکه فصل دو را بسازند وجود دارد.

روح‌الله حجازی درباره فصل 2 نوبت لیلی چه گفت

فصل 2 سریال نوبت لیلی
فصل 2 سریال نوبت لیلی

روح‌الله حجازی با اشاره به اینکه تلفیق کهن‌الگوهای ایرانی با فضای مدرن اتفاقی چالش‌برانگیز در ساخت «نوبت لیلی» بود، خاطرنشان کرد:

رئالیسم جادویی را در «هفت‌پیکر» نظامی هم می‌توان دید.

حجازی پیش‌تر ساخت فیلم‌هایی چون «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»،‌ «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی» و «روشن» را در کارنامه خود دارد، با ساخت «نوبت لیلی» فضایی کاملاً متفاوت با دیگر آثارش را تجربه کرده است.

حجازی در مصاحبه‌ای در رابطه با واکنش مخاطب به این سریال گفت: 

آنچه که من از میزان استقبال مخاطب از قسمت اول سریال «نوبت لیلی» شنیدم، به نظر کم‌نظیر بود چون برای اولین بار بود که در عرصه شبکه نمایش خانگی ما پایلوت داشتیم. قسمت اول این سریال 105 دقیقه بود و شروع پخش با پایلوت روندی است که در عرصه سریال‌سازی دنیا نیز مرسوم است. پس از این سریال چند سریال ایرانی پخش خود را با پایلوت آغاز کردند اما «نوبت لیلی» اولین سریال ایرانی بود که پایلوت داشت و خوشبختانه استقبال خوبی هم از این قسمت شد.

اما در ادامه به دلیل ساختار متفاوتی که سریال دارد، «نوبت لیلی» مخاطب خاص‌تری پیدا کرد اما به نظرم اگر مخاطبان بسیاری که قسمت اول را دیدند، صبوری می‌کردند و با اثر همراه می‌شدند الآن استقبال چشم‌گیرتری شاهد بودیم. البته من همچنان به افزایش مخاطب «نوبت لیلی» خوش‌بین هستم چراکه بسیاری از بینندگان صبر می‌کنند تا پخش سریال به پایان برسد و بعد به تماشای آن بنشینند. اگر این افراد صبر به خرج دهند و با اثر همراه شوند، در قسمت‌های پایانی قطعاً پاسخ پرسش‌هایی که مطرح شده را دریافت می‌کنند.

وی در جواب به اینکه فصل دوم سریال نوبت لیلی ساخته خواهد شد یا خیر، گفت:

سریال در نقطه‌ای تمام شد که بسیاری از مخاطبان از ما درباره ساخت فصل دوم آن سوال می‌پرسند. بخشی از گره‌گشایی‌ها مربوط به فصل دوم است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که فصل دوم هم ساخته شود و همانطور که می‌دانید این اتفاق با همکاری و همراهی مخاطب رخ می‌دهد. در همه جای دنیا وقتی مخاطب از سریال استقبال کند تولید آن ادامه دارد.

فعلاً مشخص نیست که فصل دوم «نوبت لیلی» ساخته می‌شود یا خیر.

خلاصه سریال نوبت لیلی

فصل 2 سریال نوبت لیلی
فصل 2 سریال نوبت لیلی

لیلی از طریق کتابی مرموز درمی‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون “نوبت لیلی” است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ساخت فصل 2 سریال نوبت لیلی


6 thoughts on “جزئیات ساخت فصل 2 سریال نوبت لیلی + [آیا فصل دو خواهد داشت؟]

  1. من نمیفهمم وقتی قرار نیست فصل دوم رو بسازن برای چی فصل اول رو پخش میکنن … جوری فصل دوم رو میسازن ک فصل اول از ذهن مخاطب کلا پاک شده … اخه این چ مرضیه ک کارگردان بهش دچاره واقعا

  2. این که فصل دوم هنوز ساخته نشده واقعاً ناراحت‌کننده‌ست، معمولاً سریال‌ها تا فصل آخر برنامه‌ریزی میشوند و سپس هر فصل با یک تاخیر ساخته میشود، بعضی بیننده‌ها صبر می‌کنند تا فصل آخر ساخته شود تا تماشای سریال را شروع کنند. بعضی‌ها بعد از دیدن فصل آخر در موردش حرف میزنند.

  3. به نظر من هم باید برای فصل ها برنامه ریزی میشد ومشخص بود که همه داستان پخش میشه یا نه، بعد شروع به پخش فصل اول میکردن.
    خب لطفا فصل دومش روهم بسازین دیگه💔😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *