جزئیات ساخت فصل دوم سریال یاغی با بازی علی شادمان و پارسا پیروزفر

آیا سریال یاغی فصل دوم خواهد داشت؟ بعد از انتشار مستندی از پشت صحنه سریال، شایعاتی مبنی بر احتمال ساخت فصل 2 سریال یاغی در فضای مجازی منتشر شد.

در سریال یاغی که از 29 اردیبهشت 1401 از پلتفرم فیلیمو منتشر شد، بازیگر فیلم سینمایی مست عشق “پارسا پیروزفر”، ستاره محبوب ایرانی “طناز طباطبایی” و علی شادمان معروف از فیلم “میم مثل مادر” حضور داشتند. محمد کارت، کارگردان فیلم “شنای پروانه”، هدایت این سریال بیست قسمتی را برعهده داشت.

جدیدترین خبر دردناک: حسن همتی بازیگر سریال یاغی در گذشت

ساخت فصل 2 سریال یاغی

ساخت فصل دوم سریال یاغی
ساخت فصل دوم سریال یاغی

اما ساخت فصل دوم سریال یاغی موضوع مورد پرسش طرفداران این سریال درام و عاشقانه است. احتمال ساخت فصل دوم به شدت پایین است، چرا که نه کادر بازیگران، نه کارگردان و نه عوامل سریال به آن اشاره‌ای نکردند. موضوع داستان سریال نیز تمام شده محسوب می‌شود.

اگر احتمالی هم برای ساخت ادامه سریال باشد، هنوز از منابع رسمی قطع نشده‌است. در صورت وجود همچین برنامه‌ای، سایت فیگار اطلاع رسانی خواهد نمود.

نقد و بررسی سریال یاغی

خلاصه سریال: روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند و یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

ساخت فصل 2 سریال یاغی
ساخت فصل 2 سریال یاغی

جاوید که به یاغی معروف است، تلاش می‌کند که شناسنامه داشته باشد. با سختی‌های بسیار حکم صدور شناسنامه را از دادگاه می‌گیرد، اما زندگی سخت او تازه شروع می‌شود. مادر و پدر ابرا، دختری که جاوید به او علاقه دارد، ابرا را به آلمان می‌فرستند.

جاوید برای رسیدن به ابرا و اثبات موفقیتش با شخصی به نام بهمن آشنا شده و برای شرکت در تیم باشگاه کشتی او امتحان می‌دهد. با عضویت در این باشگاه سعی می‌کند که به تیم ملی دعوت شود. اما بهمن داستان آنطور که به نظر می‌رسد نیست و نقشه‌ها در سر دارد.

تغییر چهره بازیگر ابرا

تغییر چهره الیکا ناصری
ساخت فصل دوم سریال یاغی

در این تصویر الیکا ناصری یا همان ابرای یاغی با شمایلی متناسب با سنش و بسیار متفاوت با سریال یاغی دیده می‌شود. او در هفت سالگی با فیلم سینمایی «میان ماندن و رفتن» کار هنری خود را آغاز کرد. فیلم «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۸۸ است.

بیشتر بخوانید:


13 thoughts on “جزئیات ساخت فصل دوم سریال یاغی با بازی علی شادمان و پارسا پیروزفر

  1. به نظر من اگه یاغی فصل دوم هم بیاد خوب میشه قطعاً مردم دوست دارن که فصل دوم بیاد ممنون میشم اگه فصل دوم یاغی رو بسازید❤️

      1. اگه تو، سختیِ جاوید رو متحمّل میشدی یا بلایی که سر جاوید میومد سر تو نازل میشد از سر گرفتن که بماند معلوم نبود از کجات میگرفتی!

  2. چطور میگین موضوع داستان تمام شده؟؟!! به جز بهمن و داداشش هنوز تکلیف عوامل سریال نامشخصه… آخر کار جاوید چی میشه؟! عاطی؟؟!! طلا؟؟!!! و خیلیای دیگه…

  3. به نظر من یاغی فصل دو رو هم بسازید چون هنوز به طور کامل سریال تمام نشده که تکلیف جاوید چی میشه ابرا و عاطی؟؟! اگر یاغی دو بیاد باز هم مردم حمایت میکنند.

  4. اگر ببینم یکبار دیگع از جاویدم بد بگیدا با پشت دست میزنم تو دهنتون
    بهتر ازین یاغی پیدا نمیکنین
    تروخدا یاغی 2 رو بسازید من ک با شنیدن این خبر سکته میکنم🥲

  5. یعنی چی فصل دوم در کار نیست ؟
    البته حق هم دارین
    یه سری از فیلمهای ایرانی همین مدلین
    آخرش بی سر و ته تموم میشه
    تشکر از زحمات شما 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *