بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک ؛ معرفی 10 شخصیت ترسو

شخصیت‌های ترسو در انیمه‌های ترسناک همیشه در خطر مرگ هستند. با فیگار بمانید تا با بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک آشنا شوید.

قهرمانان انیمه‌های ترسناک (بهترین قهرمانان ترسناک در انیمه) اغلب برای زنده ماندن در شرایط وحشتناک و خطرناکی که در آن قرار دارند به شجاعت قابل توجهی نیاز دارند. با این حال، همه شخصیت‌های انیمه‌های ترسناک برخورد خود با موجودات ماوراء الطبیعه و مرگبار را با اطمینان انجام نمی‌دهند. برخی از شخصیت‌های انیمه‌های ترسناک بزدل هستند که باعث می‌شود فرار از خطر را به مبارزه و رویایی ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ترسناک تمام دوران + [2023، 2022 و تمام دوران]

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

معرفی 10 شخصیت ترسو

شما می‌توانید فهرست بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

شخصیت‌های ترسو همیشه در تلاش هستند تا اعتماد به نفسی پیدا کنند تا در برابر وحشتی که در انتظارشان است بایستند و از خود دفاع کنند. شخصیت‌های انیمه ترسو نیاز دارند تا با ناامنی‌های خود مقابله کنند و به تدریج یاد بگیرند که در صورت نیاز شجاعت لازم را داشته باشند.

حتی شخصیت‌های انیمه‌ای که به راحتی می‌ترسند، این پتانسیل را دارند که با زمان کافی برای توسعه شخصیت، به حریفان ترسناکی تبدیل شوند. پس اگر می‌خواهید با بزرگترین بزدل در انیمه های ترسناک آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بزرگترین ترسوها در انیمه های ترسناک بپردازیم.

Uragami

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

اوراگامی علیرغم اقداماتش به عنوان یک قاتل، از مجروح شدن توسط انگل‌ها می‌ترسد. اوراگامی خطری را که انگل‌ها ایجاد می‌کنند را درک می‌کند و به سرعت از انگل‌هایی مانند گوتو که به شدت از او قوی‌تر هستند می‌گریزد. برای اطمینان از بقای خود، او ترجیح می‌دهد انگل‌ها را از راه دور مطالعه کند تا اینکه با آنها رو در رو شود.

اوراگامی از توانایی منحصربه‌فرد خود در شناسایی انگل‌ها استفاده می‌کند تا از آنها بیاموزد در حالی که در صورت لزوم از آنها اجتناب می‌کند. او هر انگلی را که با آن روبرو می‌شود زیر نظر دارد تا تعیین کند چگونه به آنها نزدیک شود و چه کسی را هدف قرار دهد. اوراگامی فقط زمانی با انگل‌ها به صورت مستقیم مبارزه می‌کند که با پلیس باشد.

Yuta Okkotsu

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

ارتباط یوتا اوکوتسو با روح نفرین شده ریکا، او را از به دست آوردن اعتماد به نفس برای دوستی با افراد دیگر باز می‌دارد. اضطراب یوتا باعث می‌شود او پس از ثبت نام در مدرسه مورد انتقاد سایر دانش آموزان جوجوتسو (قوی ترین شخصیت های انیمه جوجوتسو کایسن) قرار گیرد.

او در ابتدا از توانایی‌های قدرتمند همکلاسی‌هایش می‌ترسید تا اینکه با آنها بیشتر آشنا شد و بر ترس خود غلبه کرد. یوتا با آموزش و درک فزاینده از جادوگران جوجوتسو به تدریج به خود و انگیزه‌هایش اعتماد می‌کند. شجاعت تازه یافته او به او کنترل بیشتری بر انرژی نفرین شده فوق العاده و منحصر به فرد خود می‌دهد. یوتا یکی از محبوب ترین شخصیت‌های بزدل در انیمه های ترسناک است.

Kouichi Sakakibara

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

کوئیچی ساکاکیبارا کنجکاوی قابل توجهی برای چیزهای ماوراء طبیعی دارد، اما به مرگ همکلاسی‌ها و معلمانش با وحشت واکنش نشان می‌دهد. کوئیچی اغلب در تلاش است تا نفرین جان بیشتری نگیرد و همیشه از می محافظت کند. انگیزه او برای درک نفرین او را در موقعیت می قرار می‌دهد؛ بدون اینکه بتواند با همکلاسی‌هایش ارتباط برقرار کند.

پریشانی کوئیچی به تدریج به او جسارت بیشتری می‌دهد تا در مقابل همکلاسی‌هایش بایستد و معما را تا پایان آن دنبال کند. تجارب او با از دست دادن نزدیکانش به سلامت او آسیب می‌زند زیرا او حقیقت بیشتری را در مورد این نفرین کشف می‌کند. کوئیچی ساکاکیبارا یکی از بزرگترین ترسوها در انیمه های ترسناک است.

Ayumi Shinozaki

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

آیومی شینوزاکی به همکلاسی‌هایش داستان‌های ترسناک می‌گوید و به چیزهای غیبی علاقه نشان می‌دهد تا تمایل خود را برای ترسیدن پنهان کند. تلاش آیومی برای شجاع جلوه دادن خود باعث می‌شود که همکلاسی‌هایش را متقاعد کند تا یک مراسم عجیبی را انجام دهند که باعث می‌شود در دبیرستان (بهترین انیمه های دبیرستانی نتفلیکس) خود زندانی شوند.

یافتن شجاعت کافی برای دنبال کردن علاقه خود به تصویرسازی کار دشواری برای او است و اغلب به دنبال آرامش از طرف دیگران می‌باشد. آیومی شهامت زنده ماندن از وحشت‌های مدرسه خود را پیدا می‌کند، اما همراهی همکلاسی‌هایش در مدرسه ترجیح می‌دهد. میل او برای محافظت از دوستانش او را قادر می‌سازد تا با ترس‌های خود روبرو شود و از دیگران محافظت کند.

Eva Frost

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

ایوا فراست اغلب با وحشت و ترس به حملات ارتش سوسک‌ها علیه بشریت واکنش نشان می‌دهد. ایوا همیشه از ترس یخ می‌زند و با مشاهده مرگ تعداد زیادی از اعضای تیم خود به دست سوسک‌ها نمی‌تواند به درستی عمل کند و تصمیمات درست و لازم را بگیرد.

او در طول برخوردها و نبردهای خطرناک با شانس کم برای برنده شدن تلاش می‌کند آرام بماند و اعتماد به نفس خود را پیدا کند. لحظات نادرتر شجاعت ایوا در درجه اول به دلیل ناامیدی یا زمانی که زندگی تیمش در خطر است ظاهر می‌شود. او شاهد سطحی از مرگ و نابودی است که باعث می‌شود به توانایی خود برای زنده ماندن شک کند.

Kazuma Aohara

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

کازوما آئوهارا ممکن است خشن به نظر برسد اما برای مبارزه با نبردهای خود به افراد نقابدار تحت کنترل خود متکی است. او از توانایی‌های خود به عنوان کاندید خدا و مهارت‌های برتر جنگی فرشتگان برای ترساندن سایر بازیکنان بدون درگیر شدن مستقیم در نبرد استفاده می‌کند.

کازوما حاضر است با کمال میل فرار می‌کند یا شکست را بپذیرد؛ اگر انجام این کار شانس بقای خود را در بازی افزایش دهد. او به محض اینکه با بازیکنی روبرو می‌شود که به نظر می‌رسد در قدرت از او پیشی می‌گیرد، به سرعت تسلیم می‌شود. اعتماد به نفس و تمایل او برای حمله به بازیکنان به برتری فرشتگانش بستگی دارد.

Akira Fudo

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک

بزدل بودن و گریه مکرر آکیرا فودو او را به هدفی برای قلدرها و کسانی که او را به خاطر شخصیتش مسخره می‌کنند تبدیل می‌کند. حساسیت آکیرا نسبت به رنج دیگران و بی تجربگی او در مقابله با آن، او را در دفاع از خود ناکارآمد می‌کند.

ترسو بودن و بی میلی آکیرا از دیدن صدمه دیدن دیگران به او قدرتی می‌دهد که به او اجازه می‌دهد از کنترل آمون جلوگیری کند. اعتماد به نفس و شجاعت او تنها با تبدیل شدن به شیطان و همسان سازی با شخصیت آمون به شدت بهبود می‌یابد. زندگی او به عنوان یک شیطان، اعتماد به نفسی را که در ابتدا فاقد آن بود به ارمغان آورده است.

Keichiro

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
محبوب ترین شخصیت‌های بزدل در انیمه های ترسناک

کیچیرو اغلب در حضور موجودات ماوراء الطبیعه یا در حین کاوش در مکان‌های خالی از سکنه گریه می‌کند یا با عصبانیت واکنش نشان می‌دهد. کیچیرو از احتمال صدمه دیدن اعضای خانواده‌اش می‌ترسد و برای محافظت از به خواهرش روی می‌آورد. او به شجاعت اعضای قدیمی شکارچیان ارواح تکیه می‌کند تا با موفقیت هر برخوردی را تحمل کند.

کیچیرو علیرغم اکراه در تحقیقات فراطبیعی شرکت می‌کند زیرا می‌خواهد از اطرافیانش در برابر آسیب محافظت کند. شخصیت محجوب او باعث می‌شود که برای به اشتراک گذاشتن احساساتش با خانواده‌اش و دوست‌یابی تلاش کند. اما با توجه به اینکه او دارای سن پایینی است، ترسو بودن او در این موقعیت‌های ترسناک کاملا منتطقی می‌باشد.

Rose Sheedy

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین ترسوها در انیمه های ترسناک

ترس و بی میلی رُز شیدی به مبارزه باعث می‌شود که نتواند کار خاصی انجام دهد و از خود و متحدانش محافظت کند. ترسو بودن رز باعث می‌شود او برای جا افتادن در مدرسه تلاش کند و تقریباً منجر به مرگ دوستش ریچل در طی یک برخورد ماوراء طبیعی می‌شود.

او به تدریج یاد می‌گیرد که اعتماد به نفس خود را پیدا کند زیرا موقعیت خطرناکش او را وادار کرده است برای زنده ماندن وارد عمل شود. رز تصمیم می‌گیرد با ترس‌های خود روبرو شود تا از رنج بردن دوستانش در مواقعی که به او وابسته هستند جلوگیری کند. تمایل او به مراقبت از اعضای خانواده‌اش او را از به خطر انداختن جان خود بی‌میل می‌کند.

Koichi Shido

بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک
بزرگترین بزدل در انیمه های ترسناک

کویچی شیدو در دستکاری افراد دیگر استعداد زیادی دارد اما در حضور هر زامبی که با او روبرو می‌شود فرار می‌کند. بزدلی کویچی او را از مقابله با هر کسی که مستقیماً او را با سلاح تهدید می‌کند، باز می‌دارد. او از وفاداری پیروانش و هوش خود برای زنده ماندن و کسب قدرت بدون انجام کار فیزیکی استفاده می‌کند.

کویچی پشت پیروان خود پنهان می‌شود تا از رویارویی و مواجهه با زامبی‌هایی که از آنها می‌ترسد جلوگیری کند. او اگر خودش را تنها بیابد بدون اینکه کسی در اطرافش باشد که برای او در نبرد بجنگد، با اولین نشانه خطر شروع به دویدن می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بزرگترین بزدل ها در انیمه های ترسناک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *