جیپ چینی جدید در بازار ایران رونمایی شد! [+جزئیات]

یک خودرو که به عنوان جیپ رانگلر جدید چینی شناخته می‌شود قرار است با تغییر نام به دیار BJ۴۰ به بازار ایران راه پیدا کند. در ادامه همراه ما بمانید.

یک شرکت ایرانی مدتی قبل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 به صورت رسمی از بایک BJ40 پرده برداشت. در ادامه با خبر جیپ رانگلر چینی همراه ما بمانید.

جیپ رانگلر جدید چینی

  • خودروی بایک BJ40 در ایران

به گزارش منابع خبری:

شرکت بایک برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن سال ۲۰۱۰ از خودرو مفهومی با نام B۴۰ پرده برداشت که یک کپی‌برداری از جیپ رانگلر بود و به همین دلیل بسیاری برای آن لقب جیپ چینی را در نظر گرفتند.

در مراسم معرفی این خودرو یکی از مسئولان اعلام کرد این شاسی بلند چهار چرخ آفرودی چینی احتمالا با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان روانه بازار ایران خواهد شد.

این خودرو در نمایشگاه خودرو گوانگژو ۲۰۱۳ در نسخه تولیدی با نام بایک BJ۴۰ معرفی و پس از مدتی کوتاهی به بازار عرضه شد. این خودرو در ابتدا فقط در نسخه دو در قابل سفارش بود، اما در سال ۲۰۱۵ مدل چهار در آن نیز با نام BJ۴۰L به بازار راه پیدا کرد.

جیپ رانگلر چینی در ایران

بایک BJ۴۰ در سال ۲۰۱۸ یک فیس لیفت را تجربه کرد که باعث تغییرات ظاهری و داخلی آن شده بود. این نسخه فیس لیفت در سال ۲۰۱۸ با نام بایک BJ۴۰ پلاس به بازار راه پیدا کرد. ضمن این که در سال ۲۰۱۹ نسخه پیکاپ این خودرو نیز با نام F۴۰ روانه بازار شد که طبق نسخه دو در این خودرو طراحی شده و طراحان با حذف صندلی‌های عقب برای آن یک اتاق بار ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *