جدید ترین خبر از مصدومیت مسی ؛ ستاره آرژانتین به فینال می‌رسد؟! [+جزئیات]

مصدومیت مسی جام جهانی 2022 ؛ به نظر می‌رسد که غیبت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تمرینات این تیم جدی نبوده است. در ادامه همراه ما بمانید.

نشریه آرژانتینی از واقعیت ماجرای مصدومیت لیونل مسی قبل از فینال جام جهانی پرده برداشت. در ادامه با خبر مصدومیت مسی فینال جام جهانی همراه ما بمانید.

مصدومیت مسی جام جهانی 2022

  • مسی به فینال جام جهانی می‌رسد ؟!

تیم ملی آرژانتین روز یکشنبه در فینال جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف تیم ملی فرانسه برود. لیونل مسی روز گذشته در تمرینات این تیم حضور نداشت و عکاسانی که برای ثبت تصاویر اون در آستانه این دیدار حساس و تماشایی رفته بودند دست خالی بازگشتند.

این اتفاق نگرانی بسیاری را در بین هواداران این تیم به همراه داشت و این احتمال از سوی برخی رسانه‎‌ها مطرح شد که مصدومیت این بازیکن که در اواخر بازی مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی کرواسی نیز او را آزار داده بود باعث شده که او نتواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

آخرین خبر از مصدومیت مسی

نشریه «کلارین» نوشت:

مسی در تمرینات پنجشنبه شرکت نکرد ولی هواداران نباید نگران باشند چون گفته می‌شود این بازیکن در سالن ورزشی تمرین کرده است. صدومیت مسی به صورت جزئی و از ناحیه عضله پا است و در بازی با کرواسی کمی احساس ناراحتی کرد، اما در حالت کلی مصدومیت این بازیکن نگران کننده نیست و می‌تواند در فینال جام جهانی بازی کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *