دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور [ویدئوی نقد]

طرفداران بازی “آخرین بازمانده از ما” به شدت دنبال دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور هستند. همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

عوامل در یک نگاه

  • تاریخ پخش: 15 ژانویه
  • شبکه: اچ‌بی‌او
  • ژانر: ماجراجویی، ترسناک و اکشن
  • خالق: نیل دراکمن و کریگ مازین
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۰ (فصل اول)

دانلود فصل اول سریال The Last of Us

دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما
دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما

آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) یک سریال آمریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام به سازندگی «کریگ مازن» سازنده سریال (Chernobyl) و «نیل دراکمن» سازنده بازی آخرین بازمانده از ما می باشد. این سریال محصولی از اچ‌بی‌او است و از روی بازی ای به همین نام اقتباس شده است. این سریال داستان جوئل و الی را روایت می کند، جوئل ماموریت دارد تا الی را سرتاسر آمریکا اسکورت کند و آن را به غرب آمریکا ببرد، آن ها در این سفر با چالش های زیادی به رو به می شوند.

(دانلود سریال The Last of Us با زیرنویس فارسی چسبیده از کانال تلگرامی فیگار)

دانلود فصل 1 سریال The Last of Us

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور
دانلود فصل 1 سریال The Last of Us

اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه داشته باشید، قطعا نام The Last of Us را شنیده‌اید. حتی اگر این مجموعه را بازی نکرده باشید، بدون شک اطلاعاتی درباره آن می‌دانید. این بازی پساآخرالزمانی به قدری موفق بود که سرانجام HBO تصمیم گرفت یک سریال تلویزیونی با اقتباس از آن بسازد.

موضوعی که بسیار حائز اهمیت است، احتمال وجود بخش‌هایی از داستان بسته الحاقی بازی The Last of Us با نام The Last of Us: Left Behind در سریال است و بسیاری طبق اطلاعات انتشار یافته باور دارند که شاهد داستان این بسته الحاقی، بیش از داستان نسخه دوم سری بازی د لست آف آس در سریال خواهیم بود. اگر بسته الحاقی The Last of Us: Left Behind را تجربه کرده باشید، می‌دانید که داستان این بخش بر داستان شخصیت الی، پیش از اتفاقات نسخه اول بازی تمرکز دارد

دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما

دانلود فصل 1 سریال The Last of Us, دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما
دانلود فصل اول سریال The Last of Us

فیلمبرداری این سریال به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک هفته دیرتر از زمان برنامه ریزی شده در تاریخ ۱۲ جولای سال ۲۰۲۱ در شهر «کلگری» واقع در «کانادا» آغاز شد. فیلمبرداری اصلی این سریال در ۱۰ جولای سال ۲۰۲۲ به پایان رسید.

گفته می شود که این سریال بزرگترین سریال تلویزیونی در تاریخ کانادا به حساب می آید؛ همچنین این سریال اولین اقتباسی تلویزیونی اچ‌بی‌او می باشد که بر اساس یک بازی ساخته شده است.

دانلود فصل اول سریال The Last of Us از کانال تلگرامی فیگار

به محض انتشار فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما فایل ها به شکل رایگان، بدون سانسور و زیرنویس فارسی چسبیده در کانال تلگرامی فیگار آپلود می‌شوند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *