تاریخ پخش سریال The Last of Us + دانلود رایگان بدون سانسور [+ویدئوی نقد سریال]

تاریخ پخش سریال The Last of Us برای بسیاری از طرفداران سریال های ترسناک در سال 2023 حائز اهمیت است. پس با ما بمانید.

زمان انتشار اولین قسمت از سریال آخرین بازمانده از ما:

15 ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱)

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور از کانال تلگرامی فیگار

ویدئوی نقد تخصصی قسمت اول سریال The Last of Us

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال The Last of Us

پس از انتظار بسیار طولانی، تاریخ پخش سریال The Last of Us از شبکه‌ی hbo مشخص شد و طرفداران این سریال ترسناک را خوشحال کرد. این سریال در 15 ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) به شکل قسمتی منتشر می‌شود.

بنابراین برای کسانی که از انتظار خوششان نمی‌آید چندان خبر خوبی هم به نظر نمی‌رسد، چون باید برای هر قسمت یک هفته صبر کنند. هنوز زمان کافی برای تجربه‌ی بازی قبل از شروع پخش سریال وجود دارد. فصل اول این سریال شامل ۹ قسمت خواهد بود که مشابه‌ی دیگر آثار شبکه‌ی اچ‌بی‌او به صورت هفتگی پخش می‌شوند.

تاریخ انتشار سریال The Last of Us

همانطور که احتمالا می‌دانید، سریال مورد انتظار The Last of Us اقتباسی از فرنچایز بازی‌های ویدیویی با همین نام است که جزو بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن محسوب می‌شود. سریال وقایع بازی اول و احتمالا برخی از بخش‌های بازی دوم را پوشش می‌دهد.

زمان انتشار قسمت 1 سریال آخرین بازمانده از ما

در این سریال درام پسا آخرالزمانی، «پدرو پاسکال» نقش جوئل و «بلا رمزی» نقش الی را ایفا خواهد کرد. HBO همچنین اولین پوستر رسمی سریال با حضور این دو شخصیت در کنار یکدیگر را منتشر کرده که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

برخلاف بازی‌ها، تمرکز سریال لزوما روی اکشن نیست. بنابر گفته‌های نیل دراکمن (Neil Druckmann)، در بازی‌ها، باید بیشتر روی اکشن تمرکز داشت تا گیمر بیشتر بتواند داستان را درک کند اما این رویکرد برای سریال ضروری نیست. از همین رو، سریال «آخرین بازمانده از ما»، اکشن کمتر و درام بیشتری خواهد داشت و سریال روی رابطه بین جوئل و الی تمرکز می‌کند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “تاریخ پخش سریال The Last of Us + دانلود رایگان بدون سانسور [+ویدئوی نقد سریال]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *