چه اتفاقی برای مرد روی دیوار در قسمت اول Last of Us افتاده بود ؟ [+ویدئوی نقد سریال]

در این نوشتار، می‌خواهیم به این بپردازیم که چه اتفاقی برای مرد روی دیوار در قسمت اول Last of Us افتاده بود و ویروس چه کارهایی ممکن است Cordyceps انجام دهد.

وحشتناک‌ترین سکانس قسمت 1 Last of Us ، شامل یک مرد آلوده مرده است که به دیوار چسبیده و این سوال را مطرح می‌کند که چه اتفاقی برای او افتاده است. در ادامه ویدئوی نقد تخصصی سریال را در برنامه فیکست تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول سریال آخرین بازمانده از ما

دانلود رایگان و بدون سانسور قسمت 1 سریال The Last of Us

چه اتفاقی برای مرد روی دیوار در قسمت اول Last of Us افتاده بود

در ادامه می‌توانید مرد روی دیوار را ببینید:

چه اتفاقی برای مرد روی دیوار افتاده بود
برای مرد روی دیوار چه اتفاقی افتاد

در طول این قسمت، جوئل و تس قصد دارند از رابرت، مردی که باتری ماشینی را به فایرفلایز فروخت که در ابتدا قرار بود به آنها فروخته شود، ملاقات کنند. جوئل و ماری، برای اینکه مردی که به آنها باتری را فروخته پیدا کنند، باید از یک مسیر متروکه گذر کنند.

برای انجام این کار، جوئل و تس باید به ساختمانی برسند که برای شهروندان منطقه قرنطینه بوستون ممنوع است. اگرچه، به دلیل کار تس و جوئل به عنوان قاچاقچی، آنها راهی برای رسیدن به ساختمان از طریق یک تونل مترو مانند و ورود از زیر زمین دارند، اما آنجا، جوئل و تس با مردی مواجه می‌شوند که به شدت تحت تأثیر ویروس Cordyceps قرار گرفته است.

ویدئوی نقد تخصصی قسمت اول سریال The Last of Us

ویدئوی نقد تخصصی قسمت دوم سریال The Last of Us

مرد مرده نشان می‌دهد که چگونه کوردیسپس می‌تواند انسان‌ها را از راه‌های دیگری آلوده کند. در حالی که رایج‌ترین راه حمله به مغز انسان و از دست دادن تمام عملکردهای این عضو بدن، تبدیل آن‌ها به افراد زامبی‌شده است که فقط به دنبال گسترش عفونت هستند.

همچنین این مرد نشان می‌دهد که این ویروس قارچی خطرناک، با دیگر ویروس‌هایی که در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های زامبی محور دیده‌ایم متفاوت  است و گاهی اوقات، ویروس Cordyceps می‌تواند میزبان را مانند یک همه‌گیری قارچی، درگیر کند. این سکانس، نشان‌دهنده این است که این ویروس می‌تواند به جای درگیر کردن مغز، بدن انسان را خُرد و شکننده کند و او را از راه بدن، از کار بیاندازد.

برای مرد روی دیوار چه اتفاقی افتاد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *