بیوگرافی بازیگران سریال آکتور + [لینک دانلود، زمان پخش]

بیوگرافی بازیگران سریال اکتور که در ژانر درام و خانوادگی است، در این نوشتار تهیه شده است. این سریال به تازگی از فیلیمو به نمایش در می‌آید.

بیوگرافی بازیگران سریال اکتور

معرفی بازیگران سریال آکتور
معرفی بازیگران سریال آکتور

سریال اکتور با بازی نوید محمدزاده به کارگردانی نیما جاویدی برای گروه سنی بیشتر از پانزده سال مناسب است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان سریال اکتور با بازی نوید محمدزاده قسمت 1 + [دانلود قانونی]

زمان پخش سریال اکتور نوید محمدزاده

بهترین فیلم ها و سریال های نماوا

نوید محمدزاده

بیوگرافی بازیگران سریال اکتور
بیوگرافی بازیگران سریال اکتور

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. وی در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی ازدواج کرد.

نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی

ببینید: هم‌خوانی آهنگ افغانی توسط نوید محمدزاده و احمد مهرانفر! [+فیلم]

احمد مهرانفر

بیوگرافی بازیگران سریال اکتور
بیوگرافی بازیگران سریال اکتور

احمد مهران‌فر (متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. مهران‌فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

وی برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه ؛ جدیدترین درام رازآلود نماوا

او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. احمد مهران‌فر در چند مجموعه تلویزیونی، از جمله سریال پایتخت بازی کرده‌است. بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در نقش ارسطو عامل در سری مجموعه های پایتخت است. او همچنین در چک برگشتی به عنوان بازیگردان نقش داشت.

هستی مهدوی فر

بازیگر سریال اکتور
بازیگر سریال اکتور

هستی مهدوی‌فر (زاده ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. مهدوی‌فر در سریال‌های جراحت، مادرانه، گذر از رنج‌ها،حانیه، سایه بان و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو، کمدی انسانی و ماجرای نیمروز: رد خون بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی شاهماران (Şahmaran) محصول نتفلیکس

هومن برق نورد

بازیگر سریال اکتور
بازیگر سریال اکتور

هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم یک تکه نان در سال ۱۳۸۳ بازی در سینما را تجربه کرد.

از مهم‌ترین آثار وی بازی در سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۸۹ بود او سپس با دزد و پلیس در سال ۱۳۹۱ و سپس دودکش ۱۳۹۲ درخشید. هومن برق نورد در چندین فیلم و سریال در کنار بهنام تشکر بازی کرده‌است که بیشتر بعنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی یاد می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم ؛ جدیدترین درام رازآلود پلتفرم نماوا

سها نیاستی

بازیگران سریال اکتور
بازیگران سریال اکتور

سها نیاستی بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ معماری در دانشگاه تهران تحصیل کرده‌است. وی متولد سال ۱۳۷۳ می‌باشد. نیاستی در سال ۲۰۱۹ برای بازی در نقش مهتاب در فیلم سال دوم دانشکدهٔ من برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از چهل و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مسکو شد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیدا و پنهان + [زمان پخش و خلاصه داستان]

گلاره عباسی

بازیگر سریال اکتور
بیوگرافی بازیگران سریال اکتور

گلاره عباسی (زادهٔ ۲۹ تیر ۱۳۶۲) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۹ برای بازی در ابلق برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. گلاره از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ است. وی همچنین فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

از جمله فعالیتهای فرهنگی گلاره عباسی تأسیس سوینا (سینمای ویژه نابینایان) است که در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار در ایران و به منظور توضیح دار کردن فیلم‌های سینمایی برای جامعه نابینایان کشور صورت گرفت. در این مجموعه فیلمهای سینمایی در حال اکران و فیلمهای سابقاً اکران شده به‌همراه توضیحات صوتی برای مخاطبان نابینا نمایش داده می‌شود. از دیگر فعالیتهای سوینا می‌توان به تهیه کتابهای صوتی برای جامعهٔ نابینایان کشور اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال پدر گواردیولا ؛ با حضور حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی

هانیه توسلی

بازیگر سریال اکتور
بیوگرافی بازیگران سریال اکتور

هانیه توسلی (زادهٔ ۱۴ خرداد ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. او تنها چند سال پس از شروع حرفهٔ بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد.

توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه + [زمان پخش دوبله فارسی از جم تی‌وی]

مهراوه شریفی نیا

بازیگر سریال اکتور
بازیگر سریال اکتور

مهراوه شریفی‌نیا (زاده ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (۱۳۸۷) به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از ادامه درس خواندن در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی‌نیا (بازیگر و نقاش) است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *