شباهت های قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی !

امروز، قسمت ششم سریال The Last of Us منتشر شد و شباهت زیادی به بازی داشت که در ادامه، شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی خواهیم پرداخت.

پس از اینکه سریال The Last of Us، هفته‌ی گذشته یک قسمت دلخراش کننده با هنری و سم و افراد آلوده زیرزمینی داشت، در اپیزود این هفته نیز، کارگردان ارجاعات کوچکی به هر دو قسمت بازی The Last of Us کرد.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی قسمت اول تا ششم سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us 2023)

شباهت های قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
حقایق پنهان قسمت ششم سریال The Last of Us

این مجموعه درباره‌ی یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که وظیفه دارد الی نوجوان با بازی بلا رمزی را در پس تمامی ایالات متحده پس از آخرالزمان همراهی کند. گابریل لونا در نقش برادر کوچک‌تر جوئل یعنی تامی، مارلی دندریج در نقش رهبر مقاومت یعنی مارلین و آنا تورو در نقش شریک قاچاقچی جوئل یعنی تس حضور خواهند داشت.

خرگوش‌های شکاری

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی

در ابتدای اپیزود، مقدمه‌ای را دریافت می‌کنیم که خلاصه‌ای کوتاه از لحظه‌ی غم‌انگیز هفته گذشته با هنری، و به سرعت با متنی همراه می‌شود که می‌گوید “3 ماه بعد”. بیننده، اکنون در بخش زمستانی داستان است که یکی از پر احساس‌ترین بخش‌های بازی به‌شمار می‌رود؛ اما همچنین می‌بینیم که رابطه جوئل و الی شروع به تحکیم می‌کند، و در این قسمت متوجه این موضوع می‌شویم.

وقتی فصل زمستان در بازی ویدئویی شروع می‌شود، می‌بینیم که الی با تیر و کمان به خرگوش شلیک می‌کند. در اینجا، این تصاویر، کمی متفاوت است. جول و الی از یک زوج متأهل راهنمایی می‌خواهند و الی یکی از خرگوش‌های آنها را می‌دزدد که هنگامی که الی خرگوش‌ها را با خود حمل می‌کند، متوجه آن می‌شویم.

تمرین الی برای سوت زدن

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
ایستراگ های قسمت 6 سریال The Last of Us

در حالی که جول و الی به راهپیمایی خود در میان کوه‌ها ادامه می‌دهند، الی زمانی که دارد را با تلاش برای سوت زدن می گذراند. در اینجا، صحنه و دیالوگ دقیقاً کلمه به کلمه مانند بازی ویدیویی است؛ حتی اگر این تعامل در نقطه متفاوتی از داستان رخ بدهد.

صحبت‌های الی برای از دست دادن افراد زندگی‌اش

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
حقایق پنهان قسمت ششم سریال The Last of Us

جول و الی، اولین مشاجره اصلی خود را دارند و این یکی از نمادین‌ترین سکانس‌ها در کل فرنچایز است. در حالی که تنظیمات صحنه با بازی متفاوت است، اما پایان یکسان می‌باشد.

الی در نهایت با جول در مورد سارا بحث می‌کند و همه چیز آغاز می‌شود. هر قسمت، فقط نشان می‌دهد که چرا جول و الی برای زنده ماندن به یکدیگر نیاز دارند، و این قسمت به شدت به آن متمایل است. از لباس‌های الی و جول گرفته تا کاغذ دیواری اتاق و ژورنال؛ این صحنه کاملاً لحظه‌ای از بازی را تطبیق می‌دهد و یکی از اصلی‌ترین شباهت های قسمت 6 سریال The Last of Us است.

میمون‌ها

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
شباهت های قسمت 6 سریال The Last of Us

هنگامی که جول و الی به تأسیسات فایرفلایز می‌رسند، گروهی از میمون‌ها را می‌بینند که در اطراف زمین سرگردان هستند. الی با تعجب به میمون‌ها خیره می‌شود و علت آن این است که اولین‌بار می‌باشد که یک میمون را از نزدیک می‌بیند. این لحظه دقیقاً در The Last of Us Part I نیز دیده شد و با جول که دقیقاً همان سؤال را مطرح کرد و گفت:

اولین بار است که میمون می‌بینی؟

اسب اشیمر

شباهت قسمت 6 سریال The Last of Us به بازی
ایستراگ های قسمت 6 سریال The Last of Us

جول و الی، توسط گروهی در حال گشت زنی در نزدیکی رودخانه دستگیر می‌شوند، ما متوجه شدیم که این همسر تامی، ماریا، و پیشاهنگان او بودند که آن‌ها را وارد جامعه‌ای پر رونق خود کردند.

اینجا جایی است که جوئل و الی در شروع The Last of Us Part II آغاز می‌کنند. در حالی که جول و الی با ماریا آشنا می‌شوند، الی با یک اسب دیدار می‌کند که اشمیر نام دارد و در سریال نیز به همین ترتیب، آن را می‌بینیم

شباهت های قسمت 6 سریال آخرین بازمانده از ما

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *