تریلر قسمت پنجم سریال The Last of Us منتشر شد !

قسمت چهارم سریال محبوب آخرین بازمانده از ما صبح امروز پخش شد و شبکه‌ی HBO، مستقیم تریلر قسمت پنجم سریال The Last of Us را به انتشار گذاشت.

سریال آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us یک مجموعه‌ی تلویزیونی در ژانر درام، آخرالزمانی است که توسط کریگ میزن و نیل دراکمن برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است و هر دوشنبه از این شبکه پخش، و از شبکه‌ HBO Max استریم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر قسمت پنجم سریال The Last of Us

در ادامه می‌توانید تیزر قسمت 5 last of us را ببینید:

پس از اینکه این سریال صبح امروز توسط شبکه‌ی HBO پخش شد، همین شبکه، تریلر قسمت پنج سریال آخرین بازمانده از ما را به اشتراک گذاشت. این مجموعه، بر اساس بازی‌های ویدئویی ۲۰۱۳ به همین نام ساخته شده است که به وسیله‌ی ناتی داگ توسعه یافت. قسمت سوم این سریال، صبح امروز از شبکه‌ی HBO منتشر شد و قسمت آینده‌ی آن هفته‌ی آینده پخش خواهد شد.

این مجموعه درباره‌ی یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که وظیفه دارد الی نوجوان با بازی بلا رمزی را در پس تمامی ایالات متحده پس از آخرالزمان همراهی کند. گابریل لونا در نقش برادر کوچک‌تر جوئل یعنی تامی، مارلی دندریج در نقش رهبر مقاومت یعنی مارلین و آنا تورو در نقش شریک قاچاقچی جوئل یعنی تس حضور خواهند داشت.

تیزر قسمت 5 last of us

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *