بیوگرافی امین یحیی زاده + [دانلود اجرای او در مرحله ضربه فنی صدای برتر]

امین یحیی زاده، یکی از شرکت‌کنندگان با استعداد مسایقه‌ی The Voice یا همان صدای برتر می‌باشد که در ادامه به بیوگرافی امین یحیی زاده خواهیم پرداخت.

امین یحیی زاده ، شرکت کننده‌ی 32 ساله‌ی برنامه‌ی صدای برتر می‌باشد که به تازگی با اجراهای جذاب و گوش نواز خود، توانتسته طرفداران زیادی برای خودش کسب کند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات دقیق آیدا راستگو خواننده صدای برتر

برای دانلود اجرای او در مرحله ضربه فنی صدای برتر عضو چنل تلگرام در لینک زیر شوید

دانلود اجرای او در مرحله ضربه فنی صدای برتر

بیوگرافی امین یحیی زاده

او متولد مشهد می‌باشد و چند سالی است که در ترکیه زندگی می‌کند. او از 12 سالگی، شروع به خواندن سبک راک و متال کرد. او می‌گوید که به علت اینکه موسیقی راک و متال در ایران زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد و خانواده‌اش نیز موافق خواندن سبک راک و متال نبودند که این امر، او را خیلی اذیت کرد.

او درباره‌ی بزرگ‌ترین چالش زندگی‌اش می‌گوید:

بزرگ‌ترین چالش‌‍م در زندگی، خواندن و فعالیت هنری در ایران، آن هم در این سبک بود چون شما همیشه به بن بست می‌خورید وقتی که در این سبک در اینران فعالیت می‌کنید.

در ادامه می‌توانید ویدئوی اجرای او در مرحله ضربه فنی صدای برتر را ببینید:

زندگینامه امین یحیی زاده

در زندگینامه امین یحیی زاده ، اودرباره‌ی حضورش در برنامه صدای برتر گفت:

حضور در این برنامه، می‌تواند چالش جدیدی را برایم داشته باشد. این برنامه، می‌خواهد استعداد یک نفر را نشان بدهد و دیده شدن یک استعداد، مهم‌ترین چیزی است که یک فرد می‌تواند داشته باشد و مطمعن هستم که این برنامه به خوبی می‌تواند من را از عقب ویترین به جلوی ویترین بیاورد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *