تصویر قبل از گریم لیلا فروهر در برنامه صدای برتر [+عکس]

پس از پخش قسمت جدید برنامه‌ی صدای برتر، تصویر جدید لیلا فروهر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پس از پخش قسمت جدید برنامه صدای برتر در یکی از شبکه‌‌های فارسی زبان، چهره لیلا فروهر سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است و برخی از کاربران از موهای عجیب او، انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:

تصویر جدید لیلا فروهر جنجال به پا کرد

لیلا فروهر، یکی از خوانندگان پیش از انقلاب در ایران و ساکن لس آنجلس است که به تازگی در برنامه The Voice که از شبکه‌ی NBC پخش می‌‌شود، داور مسابقه شده است. جنجال جدید لیلا فروهر در برنامه صدای برتر بر سر موهایش بوده و برخی از کاربران توئیتر، موهای او را مورد سوژه قرار دادند.

در ادامه می‌توانید عکس عجیب لیلا فروهر را قبل از گریم ببینید:

عکس عجیب لیلا فروهر

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷، خواننده‌ی ایرانی است. او ابتدا به عنوان بازیگر مشغول به فعالیت بود و هفت سال پس از انقلاب ۱۳۵۷، در ۱۹۸۶ ابتدا از ترکیه به پاریس مهاجرت کرد و سپس از ۱۹۸۸ تا اکنون در لس آنجلس، ایالات متحده زندگی می‌کند.

لیلا فروهر فرزند دو بازیگر ایرانی، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی است. او بازیگری در سینما را از ۵ سالگی آغاز کرد و پس از آن در ۱۴ سالگی پا به عرصه موسیقی گذاشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *