زمان پخش فصل 3 سریال ترکی خیاط با بازی چاعتای اولوسوی (Terzi) + تیزر

اولسوی بعد از همکاری با نتفلیکس در زندگی‌های کاغذی و محافظ هاکان، در سریال خیاط بازی کرده است. زمان پخش فصل 3 سریال ترکی خیاط از طرف نتفلیکس مشخص شده است.

اولین تیزر سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی به تازگی منتشر شد. چاتای اولسوی و صالح بادمجی (بازیگر سریال اول و آخر) نقش‌های اصلی سریال خیاط نتفلیکس را بازی می‌کنند. چاعتای اولسوی در سریال خیاط (Terzi) نقش پیامی را ایفا می‌کند.

جم کارجی کارگردانی سریال خیاط نتفلیکس را برعهده دارد. رعنا مام‌آتلی‌اوغلو و بکیر باران سیتکی سناریست‌های این سریال هستند. فصل اول سریال اینترنتی «خیاط» 12 اردیبهشت ماه و فصل دوم سریال Terzi ششم مرداد از پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. فصل سوم سریال Terzi کی پخش خواهد شد؟

زمان پخش فصل 3 سریال ترکی خیاط

تماشا و دانلود سریال Terzi باعث شده است تا سریال در لیست سریال‌های غیرانگلیسی نتفلیکس، با 2.5 میلیون بازدید در سه روز اول، در رتبه هفتم قرار بگیرد. شما نیز با دانلود سریال Terzi با بازی چاعتای، به تماشای این سریال جذاب بپردازید.

سریال ترکی خیاط چند قسمت است ؟ فصل اول این سریال متشکل از هفت قسمت و فصل دوم آن هشت قسمت است. فصل سوم سریال خیاط کی منتشر میشود ؟ جواب این سوال تقریبا مشخص شده که در ادامه مشخص کرده‌ایم.

 زمان پخش سریال خیاط

تاریخ انتشار سریال خیاط فصل اول : 12 اردیبهشت از Netflix

تاریخ انتشار فصل دو سریال خیاط : 6 مرداد

تاریخ انتشار فصل سه سریال خیاط : 12 آبان

برای تماشای تیزر‌های سریال خیاط، فیلترشکن خود را روشن کنید:

تیزر سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی

تیزر فصل دوم سریال خیاط با بازی چاتای اولسوی

سریال ترکی خیاط
چاعتای اولسوی در سریال خیاط

پیامی خیاطی است که هنگام دوختن لباس عروسی، عاشق عروس می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود.

بازیگران سریال ترکی خیاط

  • چاتای اولسوی در نقش پپامی
  • صالح بادمجی در نقش دیمیتری
  • شفانور گول در نقش اسود
  • اولگون شیمشک در نقش مصطفی
  • برراک توزوناتاچ در نقش جمره

انگین شنکان، اوریم آلاسیا و اجه سوکان از دیگر هنرپیشه های سریال ترکی خیاط هستند.

بیوگرافی چاعتای اولسوی

چاعتای اولوسوی متولد 23 سپتامبر 1990 یکی از بازیگران سریال خیاط و یک مدل ترک است که فعالیت خود را در سریال تلویزیونی Adını Feriha Koydum در نقش امیر سرافوغلو آغاز کرد. از آن زمان، او نقش های اصلی بیشتری در Medcezir (2013-2015)، بازسازی سریال تلویزیونی O.C، در سریال تلویزیونی İçerde داشته است و از سال 2018 تا 2020 او نقش اصلی را در اولین سریال ترکی نتفلیکس The Protector بازی کرد.

بیوگرافی صالح بادمجی

Salih Bademci متولد 15 اوت 1984 یکی از هنرپیشه‌های سریال خیاط ترکیه ای است. پس از حضور در یک نقش فرعی در سال 1994، اولین بازی اصلی خود را با فیلم باردا ساخته سردار آکار انجام داد و سپس با سریال دوره موفق الودا روملی در اولین نقش خود در تلویزیون ظاهر شد. از دیگر سریال های دوره او می توان به «Öyle Bir Geçer Zaman Ki»، «Fatih»، «Kulüp» اشاره کرد.

بیوگرافی شیفانور گل

شیفانور گل از بازیگران سریال خیاط در 26 نوامبر 1997 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم خیاط (2023)، آکیف و سودیم سنی بیر کر (2019) شناخته شده است. سیفانور گول در این سریال در نقش اسوت ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی اوریم آلاسیا

اوریم آلاسیا اولین حضور تلویزیونی خود را با یک نقش کوچک در سریال تلویزیونی محبوب Bir Istanbul Masalı انجام داد. او سپس برای بازی در نقش خواننده عشوه گر “Balçiçek” در سریال تلویزیونی Gönülçelen در سال 2010 مورد توجه قرار گرفت. موفقیت او با بازی کوتاه او در درام تاریخی Muhteşem Yüzyıl، که در آن او نقش یک حفصه سلطان جوان را به تصویر کشید، به دست آمد.

اوریم آلاسیا بین سال‌های 2015 تا 2016 در سریال Güneşin Kızları نقش اول را داشت. در سال 2020، ایفای نقش او از شخصیت ملیحه در سریال تلویزیونی Kırmızı Oda با تحسین منتقدان مواجه شد. او در حال حاضر در سریال Kızılcık Şerbeti نقش Kıvılcım Arslan را بازی می کند. اوریم آلاسیا یکی از بازیگران سریال خیاط در نقش کیراز است.

  • تعداد قسمت های سریال خیاط : فصل یک هفت قسمت، فصل دو هشت قسمت
  • ژانر سریال Terzi : درام، معمایی
  • بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل یک : قسمت چهارم و قسمت ششم 6.6
  • بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل دو : قسمت هشتم 9.2 امتیاز
سریال ترکی خیاط
هنرپیشه های سریال ترکی خیاط

تاریخ انتشار سریال خیاط : 12 اردیبهشت از Netflix

تاریخ انتشار فصل دو سریال خیاط : 6 مرداد

تاریخ انتشار فصل سه سریال خیاط : 12 آبان

داستان سریال ترکی خیاط

اگر بخواهیم خلاصه سریال Terzi را برای شما تعریف کنیم، ابتدا باید برخی از کاراکترها را معرفی نماییم.

  • پیامی: یک خیاط و طراح لباس بسیار ماهر و مشهور که علاقه‌ای به تلفن و تکنولوژی ندارد. در روابط با دخترها زیاد ماهر نیست. پدر او معلول ذهنی است. مادرش را نمی‌شناسد و خیاطی را از پدربزرگش آموخته است.
  • دیمیتری: دوست صمیمی پیامی، پسر صاحب شرکتی که با پیامی شریک هستند و طراحی‌های پیامی را به فروش می‌رسانند. رابطه او با پدرش افتضاح است و به زودی با اسود (دخترخاله ناتنی‌اش) ازدواج خواهد کرد. دیمیتری مشکلات شخصیتی و روانی بسیاری دارد.
  • اسود: دخترخاله ناتنی دیمیتری که هیچ تمایلی به ازدواج با دیمیتری ندارد. زمانی که بچه بود، خاله دیمیتری و شوهرش او را از یتیم خانه به سرپرستی گرفتند.
  • مصطفی: پدر پیامی که مشکل ذهنی دارد. او یک مترسک را به جای همسرش، کیراز دوست دارد. از نظر او کیراز یک روز باز خواهد گشت. پیامی پدرش را از همه مخفی می‌کند.

اولین تیزر فصل 3 سریال ترکی خیاط


دومین تیزر فصل 3 سریال ترکی خیاط


داستان سریال ترکی خیاط فصل اول: در فصل اول ضمن آشنایی با کاراکترها، متوجه می‌شویم که اسود علاقه‌ای به ازدواج با دیمیتری که او را شکنجه می‌دهد ندارد. به سختی فرار می‌کند و با هویتی جعلی وارد خانه پیامی می‌شود تا از مصطفی نگهداری کند.

پیامی که تا به حال اسود را ندیده بود، با فرض اینکه او دختری به نام فیروزه است، قرارداد مخفیانه می‌بندد تا از پدرش پرستاری کند. اما بعد از اینکه عاشق فیروزه می‌شود، درمی‌یابد که او همان اسود فراری است. دیمیتری که جریان را با پیدا کردن دستبند اسود در خانه پیامی، متوجه می‌شود، فکر می‌کند با دو خائن طرف است.

خلاصه سریال Terzi فصل دوم: بعد از اینکه اسود به اشتباه پیامی را نشانه می‌گیرد و شلیک می‌کند، پیامی رابطه خود را با اسود قطع می‌کند و رو به الکل می‌آورد. مادربزرگ پیامی به تازگی فوت کرده و به طور کل از فضای کاری دور شده است. او در به در به دنبال مادرش نیز می‌گردد. در فصل دو با یک حقیقت جدید درباره پیامی رو به رو می‌شویم.

اسود به قیمت نجات دادن جان پیامی و پنهان کردن حقایق، می‌خواهد با دیمیتری ازدواج کند؛ اما از طرفی از پیامی می‌خواهد که جسارت به خرج دهد و حقایق را به دیمیتری بگوید، اما پیامی علاقه‌اش به اسود را انکار می‌کند. در فصل دوم برخی از حقایق زندگی پیامی برای همه و به خصوص دیمیتری برملا می‌شود. این افشاگری،‌ مسیر زندگی پیامی را تغییر می‌دهد.

دیمیتری که در پایان فصل یک، راز بزرگی را درباره گذشته پدرش و خیانت او به پدر و مادر واقعی اسود کشف کرده بود، از این طریق پدرش را تهدید می‌کند و جایگاه او را در شرکت غصب می‌کند. اما سردی رفتار اسود با او، دیمیتری را دیوانه تر از قبل می‌کند. نقد و بررسی سریال ترکی خیاط را در ادامه بخوانید.

نقد سریال Terzi

نقد سریال Terzi
نقد سریال Terzi

در نظرسنجی سایت GençlereSorduk که هر سال برگزار می‌شود، سریال خیاط به عنوان بهترین سریال دیجیتال سال و زوج پیامی و اسود هم به عنوان سازگارترین زوج سریال دیجیتال در سال انتخاب شدند.

سریال خیاط بر روی یک جوان خیاط تمرکز دارد که در بحبوحه مرگ پدربزرگش، مردی که این تجارت را از او به ارث برده است تمام تلاش خود را می کند تا با اسرار خانوادگی کنار بیاید. وقتی پدربزرگش فوت می کند همراه با پدرش مصطفی که بیمار روانی است و هوش کودکی دارد به استانبول می آید. برای پیامی وجود پدرش مایه شرمساری بوده است.

با پیش روی سریال خیاط، رازهای بسیاری درباره کاراکترها نمایان می‌شوند. داستان مشخص است که معمایی محور جلو می‌رود. مخاطب را وادار به همراهی و بازگشایی گره‌ها می‌کند. در طی داستان، دوستی‌ها و روابط خانوادگی مورد آزمایش قرار می‌گیرند؛ دوستی، عشق، خیانت، موفقیت، حسادت، تکبر و… در طول سریال به چالش کشیده می‌شوند.

از جایی که پیامی احساس می‌کند عاشق فیروزه (همان اسود داستان) شده است، یک ماجرای عاشقانه به سریال اضافه می‌شود. با فوت پدربزرگ پیامی، او مجبور می‌شود که پدرش را پیش خودش بیاورد. پدری که از داشتنش خجالت می‌کشد و هیچکس حتی دیمیتری از وجود او خبر ندارد.

مادربزرگ و پدربزرگ پیامی، چه تاثیراتی در زندگی او داشته‌اند؟ آیا همانقدر که پیامی آن‌ها را دوست دارد، انسان‌های شریفی بوده‌اند؛ یا آن‌ها نیز اشتباهاتی را مرتکب شده‌اند؟ پیامی در پی پیدا کردن مادرش، از نظر روحی درگیر می‌شود.

در این میان همسر دوست صمیمی‌اش از عروسی فرار کرده، و نمی‌داند که فیروزه همان اسود است. اما اسود! او نیز رازهای بسیاری را با خود دارد؛ اما کلید رازهایش دست پدر و مادر دیمیتری هستند. دیمیتری بعد از کشف حقایق درباره اسود، به پیروزی که می‌خواست در برابر پدرش دست می‌یابد.

(نقد سریال خیاط را در لینک پیوست شده بخوانید)

سوالات متداول

تعداد قسمت های سریال ترکی خیاط ؟

فصل یک هفت قسمت، فصل دو هشت قسمت

ژانر سریال Terzi ؟

درام، معمایی

نمرات سریال ترکی خیاط مشخص شده است؟

بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل یک : قسمت چهارم و قسمت ششم 6.6 | بیش‌ترین نمرات سریال خیاط فصل دو : قسمت هشتم 9.2 امتیاز

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *