بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکایی و جهان + [2023 و نتفلیکس]

هرسال فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری پرطرفدار زیادی ساخته می‌شوند. اکنون با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های تینیجری آمریکا و جهان بپردازیم.

جدیدترین فیلم های تینیجری

در سال‌های اخیر، فیلم‌های نوجوانانه و یا تینیجری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. هرساله تعداد زیادی از این فیلم‌ها و سریال‌ها ساخته و منتشر می‌شوند و طرفداران را مجذوب خود می‌کنند. بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا و جهان ، فیلمهایی هستند که نوجوانان از تماشای آن‌ها بسیار لذت خواهند برد.

هرچند که در میان آن‌ها اثر هایی نیز پیدا می‌شود که طرفدارانی در هر سن و سال پیدا می‌کنند و به اثری عامه پسند تبدیل می‌شوند. بهترین فیلم های عاشقانه تینیجری از جمله قوی‌ترین فیلم‌های این ژانر هستند.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری

بهترین سریال‌های دبیرستانی آمریکایی و جهان

بهترین فیلم های تینیجری

بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری

در این نوشتار قصد داریم تا شما را با بهترین فیلم های نوجوانانه به همراه بهترین سریال های تینیجری آشنا کنیم. همچنین نگاهی به بهترین فیلم های ترسناک تینیجری و فیلم های تینیجری عاشقانه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های کره‌ای تینیجری و دبیرستانی

بهترین سریال‌های ترکی مدرسه‌ای و تینیجری

Prom Pact

بهترین فیلم های تینیجری 2023
بهترین فیلم های تینیجری 2023

شخصیت اصلی را دنبال می‌کند، فمینیستی که به ایده عاشق شدن، به خصوص در عشق ناهمسانی اعتقادی ندارد، اما پس از آن سقوط می‌کند و شیمی غیرقابل انکاری وجود دارد.

Prom Pact در ژانر کمدی، خانوادگی و عاشقانه است. آنیا آدامز کارگردانی فیلم را برعهده دارد. کریستوفر شایر، میلو مانهایم و پیتون الیزابت لی از بازیگران این فیلم هستند. 31 مارس 2023 این فیلم منتشر خواهد شد.

Chang Can Dunk

بهترین فیلم های تینیجری 2023
بهترین فیلم های تینیجری 2023

تاریخ اکران فیلم Chang Can Dunk مشخص شد !

چانگ کان دانک یک فیلم ورزشی-درام آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جینگی شائو در اولین فیلم بلند خود با بازی بلوم لی، دکستر داردن، بن وانگ، زوئی رنی، چیس لیفلد و مردی ما است. این فیلم یک داستان کم سن و سال است که شامل بسکتبال دبیرستانی و عزم شخصیت اصلی برای غلبه بر انتظارات است.

شیائو مینگ “برنارد” چانگ دانش آموز دوم دبیرستانی نامحبوب است. او با دوست گروهش بو می‌گذرد، اما علاقه زیادی به بسکتبال دارد، که با او رقابتی مشترک با بازیکن ستاره مت اونیل، دوست سابقش در مدرسه ابتدایی دارد. یک روز، او با هم گروه جدیدش کریستی آشنا می‌شود، اما مت شروع به ضربه زدن به او می‌کند.

چانگ همچنان از جانب مت احساس خطر می‌کند، به خصوص زمانی که دوستانش او را در یک مهمانی خانه در زیرزمین حبس می‌کنند. او فرار می‌کند و در یک بازی قبلی بسکتبال با مت روبرو می‌شود و ادعا می‌کند که می‌تواند دانک کند، اما مت او را زمین می‌گذارد و زمانی که به یک استخر می افتد تحقیر می‌شود.

Hocus Pocus 2

بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا
بهترین فیلم های دبیرستانی آمریکا

بسیاری از افرادی که در دهه 90 میلادی بزرگ شده‌اند، فیلم شعبده بازی را می‌شناسند. فیلم شعبده بازی یک اثر کلاسیک کمدی بود که داستان پسری را روایت می‌کرد که به اشتباه و تصادفی، سه جادوگر را احضار کرده است و اکنون آن جادوگران به سراغ او می‌روند.

فیلم شعبده بازی در زمان اکرانش کودکان و نوجوانان بسیاری را سرگرم کرد و خنداند. اکنون نوبت قسمت دوم این فیلم است تا به عنوان یک فیلم تینیجری جدید لقب بهترین فیلم تینیجری را از آن خود کند.

قسمت دوم فیلم شعبده بازی توسط دیزنی در دست ساخت قرار دارد. هنوز خلاصه داستان واضحی از این فیلم موجود نمی‌باشد اما مشخص شده است که داستان این فیلم حول محور سه دختر جوان است که تصادفی جادوگران را احضار می‌کنند.

Spider-Man Into The Spider-verse 2

جدیدترین فیلم های تینیجری
جدیدترین فیلم های تینیجری

در سال 2018 بود که سونی اولین فیلم انیمیشنی از مرد عنکبوتی و یک فیلم تینیجری جدید را تولید کرد. این انیمیشن بر شخصیت مایلز مورالز تمرکز داشت. انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی، مایلز مورالز را به واسطه جهان‌های موازی با دیگر مرد عنکبوتی‌ها از جهان‌های مختلف آشنا کرد و آن‌ها را درکنار هم در مقابل کینگ پین قرار داد!

این انیمیشن یک موفقیت بزرگ هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان بود. همچنین انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی در نود و یکمین دوره آکادمی اسکار، برنده جایزه بهترین انیمیشن سال شد.

با تمام این تفاسیر دور از ذهن نبود که خیلی زود ساخت قسمت دوم این مجموعه تایید شود که همین اتفاق نیز افتاد. خیلی زود ساخت قسمت دوم تایید شد و اکنون که قسمت دوم فیلم به سوی دنیای عنکبوتی بسیار به اکرانش نزدیک است. همچنین تاکنون یک تریلر از این انیمیشن منتشر شده است.

به طور کل اکثر فیلم‌های مرد عنکبوتی مخاطب نوجوان را یکی از اهداف اصلی خود قرار می‌دهند؛ اما انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی تمرکز ویژه‌ای بر نوجوانان دارد و قطعا قسمت دوم آن نیز یکی از فیلم های تینیجری سال خواهد بود.

Disenchanted

جدیدترین فیلم های تینیجری
جدیدترین فیلم های تینیجری

فیلم طلسم شده یکی از بهترین فیلم های تینیجری سال 2007 و یک فیلم بسیار دوست داشتنی درمورد یک پرنسس افسانه‌ای بود که همانند تمام نامادری‌های داستانی، توسط نامادری شیطان صفتش به دنیای واقعی منتقل شد.

ژیزل که امی آدامز نقش او را ایفا می‌کند خیلی زود با واقعیت کنار آمده، و می‌پذیرد که جهان واقعی نیز مکان بسیار زیبایی است. او درنهایت عاشق وکیلی به نام رابرت می‌شود و ادامه زندگی‌اش را وفق زندگی با او می‌کند.

اکنون و بیش از 10 از اکران فیلم طلسم شده، نوبت آن رسیده است که قسمت دوم این فیلم نیز اکران شود و عنوان یکی از بهترین فیلم های تینیجری عاشقانه 2022 را برای خود برگزیند. قسمت دوم فیلم طلسم شده، افسون شده نام دارد.

بهترین ملاقات‌ها در درام‌های تینیجری

Rainbow

فیلم های عاشقانه تینیجری
فیلم های عاشقانه تینیجری

فیلم رنگین کمان که فیلم تینیجری جدید است، داستان دختری به نام دوروتی را روایت می‌کند. دوروتی شخصیتی است که براساس داستان‌های جادوگر شهر اوز الهام گرفته شده و ساخته شده است.

همچنین این فیلم به نوعی، جادوگر شهر اوز مدرن است و دوروتی را در مقابله مشکلات و دغدغه‌های بزرگ دوران نوجوانی قرار می‌دهد. فیلم رنگین کمال یکی از بهترین فیلم های تینیجری خارجی است و این احتمال وجود دارد که فیلم رنگین کمان به بهترین فیلم تینیجری تبدیل شود.

دوست داشتنی‌ترین شخصیت زن در فیلم‌ها و سریال‌های تینیجری

Unbound Evil

بهترین فیلم های مدرسه ای
بهترین فیلم های مدرسه ای

فیلم شیطان رها شده، یکی از بهترین فیلم های تینیجری ترسناک است که داستانی شیطانی را روایت می‌کند. اتفاقاتی ماوراءالطبیعه در یک کلیسا درحال رخ دادن است. گروهی از کماندو های ارتشی به رهبری یک فرمانده بی‌رحم در آن کلیسا حضور دارند که یک تبلت را در آن‌جا کشف می‌کنند.

آن‌ها تبلت را برمی‌دارند و فیلمی که در آن ذخیره شده است را مشاهده می‌کنند؛ فیلمی از چند همکار که برای تفریح به کوهنوردی رفته‌اند اما در آن‌جا با شیطان رها شده روبه می‌شوند و با او ارتباط برقرار می‌کنند. به هیچ عنوان بعید نیست که فیلم شیطان رها شده یکی از بهترین فیلم های ترسناک تینیجری باشد!

دوست داشتنی‌ترین شخصیت مرد در فیلم‌های تینیجری

Vincent

بهترین فیلم های مدرسه ای
بهترین فیلم های مدرسه ای

فیلم وینسنت داستان پسر نوجوانی به نام وینسنت را روایت می‌کند که همانند بسیاری از دیگر نوجوانان، دچار مشکلاتی در زندگی‌اش شده است. او که لز مشکلاتش بسیار خسته است، با غریبه‌ای آشنا می‌شود که ادعا می‌کند قدرت حل تمام مشکلات او را دارد.

فیلم وینست در ژانر وحشت ساخته شده است و بی‌شک جزو فیلم های تینیجری خارجی و بهترین فیلم های تینیجری ترسناک خواهد بود. Marie-Louise Coninck، Søren Hauch-Fausbøll و Siir Tilif از بازیگران این فیلم هستند.

Metal Lords

بهترین فیلم های نتفلیکس تینیجری
بهترین فیلم های نتفلیکس تینیجری

فیلم ارباب های متال داستان شکل گیری یک گروه متال را در دبیرستان نمایش می‌دهد. داستان در رابطه با دو پسر دبیرستانی است که قصد دارند تا یک گروه متال را تشکیل داده و به رقابت‌‌های گروهی بپردازند. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک نوازنده گیتار باس پیدا کنند اما در این امر شکست می‌خورند. درنهایت آن‌ها یکی از دختران دبیرستانشان را پیدا می‌کنند که یک نوازنده ویولون سل فوق‌العاده است و تصمیم می‌گیرند تا از او به عنوان نوازنده باس استفاده کنند.

شخصیت‌های فیلم ارباب‌های متال که یکی از جدیدترین فیلم های تینیجری است، باید اختلافات را کنار بگذارند تا بتوانند گروهی که آرزویش را داشتند را تشکیل داده و به رقابت با رقبا بپردازند. همچنین فیلم ارباب‌های متال یکی از جدیدترین فیلم های تینجیری است که توسط نتفلیکس ساخته می‌شود.

Dear David

بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس
بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس

دیوید عزیز یک فیلم هیجان انگیز ماوراء طبیعی آمریکایی به کارگردانی جان مک فیل است که بر اساس تاپیک توییتری آدام الیس به همین نام ساخته شده است. آگوستوس پریو در نقش الیس با جاستین لانگ و آندریا بنگ در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

آدام الیس، کارمند سابق BuzzFeed، توسط روح پسری که توسط یک موجود شیطانی تسخیر شده است، تسخیر می‌شود. دیوید عزیز یک تاپیک توییتری بود که توسط نویسنده BuzzFeed آدام الیس ایجاد شد و در آن برخورد خود با یک روح را توصیف می‌کرد.

He’s All That

بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری

اون (آقا) همه چیز تمام است یک فیلم کمدی رمانتیک نوجوانی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۱ است که کارگردانی آن را مارک واترز، و فیلم نامه نویسی آن را لی فلمینگ جونیور برعهده داشت. این فیلم بازسازی فیلم اون (خانم) همه چیز تمام است، (She’s All That) است که اقتباسی مدرن از نمایش پیگمالیون (1913) از جورج برنارد شاو و فیلمی از جورج کوکور به نام بانوی زیبای من (۱۹۶۴) بود.

در این فیلم ادیسون ری، تانر بوکانان، مدیسون پتیس و پیتون مایر بازی می‌کنند و راشل لی کوک و متیو لیلارد از فیلم She’s All That در نقش‌های متفاوتی ظاهر می‌شوند. “پجت ساویر” یک اینفلوئنسر اینستاگرام در سال آخر دبیرستان است. او با مادر مطلقه‌اش، یک پرستار محلی، زندگی می‌کند. او وانمود می‌کند که در یک آپارتمان لوکس زندگی می‌کند، تا شرایط زندگی واقعی خود را از فالوورها و حامیان مالی پنهان کند.

Clueless

بهترین فیلم های تینیجری
بهترین فیلم های تینیجری

بی‌سرنخ یک فیلم سینمایی آمریکایی در سبک داستان بلوغ و فیلم کمدی به کارگردانی ایمی هکرلینگ با بازی آلیسیا سیلورستون و بریتانی مورفی محصول سال ۱۹۹۵ میلادی است. داستان این فیلم در مورد «شِر» که یک دختر دبیرستانی مشهور است که با ماجراهای خاص دوره نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

به تصویر کشیدن سبک لباس پوشیدن، تکیه کلام‌ها، دوستی‌ها و عشق‌‌های سال‌های ۹۰، این فیلم را از یکی از بهترین فیلم های نوجوانان تبدیل کرده است. بعد از چند نمونه بیمار افسرده و خجالتی، اینبار نوبت این دختر زیبا و پولدار و باهوش و محبوب و صد البته خودشیفته دبیرستانی یعنی شر هارویتس؛ با اطوار و حرکات خاص و لباس زرد چارخونه‌اش، بعید است که تابه حال چیزی ازاین شخصیت نشنیده باشید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های تینیجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *