بیوگرافی ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام نه تنها به این دلیل که همسر دیوید بکهام میباشد بلکه به علت که یکی از قدرتمندترین زنان انگلستان به حساب می آید جالب است. با نوشتار بیوگرافی ویکتوریا بکهام همراه ما بمانید.

ویکتوریا کارولین بکهام، عضو سابق بزرگترین گروه “Spice Girls”، که بیشتر با نام هنری “Posh Spice” شناخته می‌شود، در لندن به دنیا آمد. نتیجه تلاش‌های وی به عنوان یک کارآفرین و همچنین یک طراح مد است که او را به عنوان پنجاه و دومین زن ثروتمند در بریتانیا، یکی از 100 زن قدرتمند در بریتانیا و نوزدهمین فرد ثروتمند در بریتانیا تبدیل کرده است. همسر او ستاره‌ی فوتبال، دیوید بکهام میباشد.

بیوگرافی ویکتوریا بکهام


او در خانواده‌ای از طبقه متوسط بالا بزرگ شد که والدینش با تشویق او به دنبال کردن بازیگری، موسیقی، رقص و مدلینگ از تمایل او برای دنبال کردن حرفه موسیقی حمایت کردند. بکهام علاوه بر اینکه یک موسیقیدان پاپ، کارآفرین و طراح مد است، نویسنده دو رمان پرفروش نیز هست. او یک تاجر زن موفق است که خط تولیدی جین، عطر، کلکسیون عینک آفتابی، و خط تولید لباس‌های مجلل و گران قیمتی دارد که افراد مشهوری مانند گوئینت پالترو و کامرون دیاز با این نوع از پوشاک دیده شده‌اند.

همه چیز درباره ویکتوریا بکهام

ما نمی‌خواهیم شما را منتظر نگه داریم، بنابراین بدون هیچ مقدمه‌ای، اجازه دهید پرونده زندگینامه همسر دیوید بکام را بررسی کنیم و به بیوگرافی ویکتوریا بکام بپردازیم.

بیوگرافی ویکتوریا بکهام در یک نگاه

خوب، بیایید با نگاهی به آمار ویکتوریا بکهام به بررسی داستان زندگی ویکتوریا بکام بپردازیم.

  • نام واقعی ویکتوریا بکهام: ویکتوریا کارولین آدامز
  • نام های دیگر: ادویه شیک
  • سالهای فعالیت: 1994–اکنون
  • تاریخ تولد: 17 آوریل 1974
  • محل تولد: انگلستان
  • قد: 163 سانتی متر
  • وزن: 50 کیلوگرم
  • رنگ چشم: قهوه ای تیره
  • رنگ مو: قهوه ای تیره

بیوگرافی ویکتوریا بکهام: اوایل زندگی

بکهام در گافز اوک، هرتفوردشایر بزرگ شد و در بیمارستان پرنسس الکساندرا در هارلو، اسکس و بریتانیا به دنیا آمد. او بزرگترین فرزند از سه فرزند آنتونی ویلیام آدامز، مهندس الکترونیک، و ژاکلین دورین آدامز، کارمند سابق بیمه و آرایشگر است.

به گزارش فیگار و نقل از footbalium.com ، آنها یک شرکت عمده فروشی لوازم الکترونیکی را تأسیس کردند. پدربزرگ بکهام کارل هاینریش فاندر، یک هنرمند آلمانی بود و عموی بزرگ بکام ویلیام فاندر، سیاستمدار مینه سوتا بود. او در سال 1980 پس از دیدن فیلم موزیکال شهرت تصمیم گرفت حرفه موسیقی را دنبال کند. او توسط ژاکلین و آنتونی آدامز در مدرسه تئاتر جیسون ثبت نام کرد. بکهام در سال 1991 برای تحصیل در رشته مدلینگ و رقص در هنرهای تئاتر لاین در اپسوم، ثبت نام کرد.

بیوگرافی ویکتوریا بکهام ؛ حرفه موسیقی

در این بخش از نوشتار زندگینامه همسر دیوید بکهام هر آنچیزی که باید در مورد حرفه موسیقی ویکتوریا بدانید را خواهید خواند:

  • 1994–2000: ویکتوریا در این برحه از زمان حتی فکرش را نمی‌کرد که این گروه کوچک به “اسپایس گرلز ” تبدیل شود و چهارچوب موسیقی پاپ دنیا را به لرزه درآورد. نخستین ترانه این گروه Wannabe که در سال 1996 وارد بازار شد و نخستین آلبوم آنها ، Spice ، بازار فروش محصولات موسیقی را در ایالات متحده و سایر کشورها، تکان داد.

ویکتوریا و همراهانش اِما، جری و مِل ها، آن قدر مشهور شدند که دنیای پاپ را متحول کردند و به توانایی‌های دختران در موسیقی، معنای دیگری دادند. (گفتنی است جری بعدها همسر پل اسکولز شد). آنها با قطعاتی چون “become” و “life Spice up your”،خود را در سراسر جهان مطرح کردند و در این زمینه رکورد تازه‌ای برجای گذاشتند. پس از آن، هشت تک آهنگ برتر دیگر از آلبوم‌های Spice، Spiceworld و Forever منتشر شد. دختران این روند گروهی را متوقف کردند تا در آینده نزدیک روی حرفه انفرادی خود تمرکز کنند.

  • 2002–2004: آلبوم‌های منتشر نشده و آخرین آثار انفرادی بکهام در سال 2002 با یک قرارداد 1.5 میلیون پوندی با Telstar Records و 19 Management به دست طرفداران وی رسید. آهنگ دوگانه “Let Your Head Go” / “This Groove”، اولین آهنگ بکهام با Telstar، در 29 دسامبر 2003 در بریتانیا منتشر شد. در بریتانیا، این آهنگ در رتبه سوم قرار گرفت.
  • 2007–2012: در سال 2007 گروه اسپایس گرلز دوباره به هم پیوستند و برای رفتن به یک تور دور هم جمع شدند که طبق گزارش‌ها هر کدام 10 میلیون پوند (20 میلیون دلار) از آن درآمد داشتند. بکام قبلا گفته بود:

همه ما هنوز هم کارهای خودمان را انجام می‌دهیم.

این نکته به فعالیت‌های انفرادی او و هم گروهی‌های سابق اسپایس در صنایع مختلف اشاره داشت. باید بدانید که بکهام و اسپایس گرلز برای مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک تابستانی 2012 در 12 آگوست 2012 کنار هم جمع شدند و ترکیبی از “Wannabe” و “Spice Up Your Life” را با هم خواندند. گروه در سال 2019 برای یک تور آماده شد، اما بکهام ترجیح داد به جای شرکت در این گردهمایی، روی خط مد خود تمرکز کند.

بیوگرافی ویکتوریا بکهام ؛ زندگی شخصی

بیوگرافی ویکتوریا بکهام ؛ زندگی شخصی

از سال 1988 تا 1994، بکهام با مارک وود نامزد کرد. سپس، در سال 1995، او با بازیگر کانادایی کوری هیم آشنا شد، رابطه‌ای که دوستانه به پایان رسید.

او در اوایل سال 1997 با بازیکن فوتبال دیوید بکهام پس از دیدار آنها در یک بازی خیریه ارتباط صمیمانه برقرار کرد. پیش از این، موزیک ویدیوهای او را دیده بود و به هم تیمی‌هایش گفته بود که جذب او شده است، اما زمانی که آنها برای اولین بار ملاقات کردند، احساس ناخوشایندی را تجربه کرده بود.

ویکتوریا چند ماه قبل در حین شرکت در فیلم مد فوتبال اسپایس گرلز تمایل به ملاقات با دیوید را نشان داده بود (به طور اتفاقی، ویکتوریا از زمانی که مدیر گروه طرفدار آن بود، پیراهن تیم را پوشیده بود).

هنگامی که آنها برای اولین بار همدیگر را دیده بودند، گفته بود:

من خیلی با او ارتباط برقرار نکردم. فوتبال هرگز ورزش من نبود.

او کلکسیون کیف دارد و بیش از 100 کیف هرمس بیرکین دارد که به طور گسترده به عنوان گران ترین و مطلوب ترین کیف‌ها شناخته می‌شوند، یکی از آن کیف‌ها صورتی است که با قیمت 100000 پوند میان همه‌ی کیف‌هایش ارزشمد‌ترین کیف او محسوب می‌شود. تصور می شود بیش از 1.5 میلیون پوند ارزش کل بازار این مجموعه باشد.

ازدواج ویکتوریا بکهام

در این بخش از این نوشتار قسمت عاشقانه‌ی بیوگرافی ویکتوریا بکهام است. این زوج در روز چهارم ژوئیه 1999 در قلعه لوترلستون در ایرلند توسط اسقف پل کولتون از کورک ازدواج کردند. این عروسی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

به دلیل قرارداد انحصاری با OK! مجله، اکثر رسانه‌ها از حضور در این مراسم منع شدند. با این وجود، تصاویری از بکهام‌ها که بر تخت‌های طلایی نشسته‌اند، منتشر شد. اسلیم بارت، جواهرساز، یک تاج الماس به طور خاص برای ویکتوریا ساخت. پذیرایی عروسی که گمان می‌رود 500000 پوند (823650 دلار آمریکا) هزینه داشته باشد، در مجموع 437 پرسنل را به خدمت درآورده بود.

این عمارت که در 24 هکتار (9.7 هکتار) زمین واقع شده است، 3 میلیون دلار بازسازی شد و پس از آن توسط رسانه‌ها کاخ بکینگهام نامیده شد. این زوج 2.5 میلیون پوند برای اقامتگاهی که در سال 1999 شناخته شده‌ترین اقامتگاه شناخته می‌شد، پرداخت کردند.

فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام

فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام
فرزندان ویکتوریا و دیوید بکهام

در این بخش از نوشتار بیوگرافی ویکتوریا بکام می‌توانیم درباره خانواده ویکتوریا بکهام اطلاعات بیشتری کسب کنیم. بروکلین جوزف، متولد 4 مارس 1999، رومئو جیمز، متولد 1 سپتامبر 2002، کروز دیوید، متولد 20 فوریه 2005. شایعه شده است که بروکلین و رومئو علاوه بر التون جان و دیوید فرنیش، الیزابت هرلی را به عنوان مادرخوانده خود دارند.

هارپر سون بکهام در 10 ژوئیه 2011 در مرکز پزشکی Cedars-Sinai در لس آنجلس در خانواده ویکتوریا و دیوید به دنیا آمد. اگرچه این زوج عکس‌های زیادی از هارپر به اشتراک گذاشته‌اند، اما سعی کرده‌اند دخترشان را تا حد امکان از رسانه‌ها دور نگه دارند. ویکتوریا اضافه کرد که نگران پیوستن هارپر به شبکه‌های اجتماعی است، زیرا او دیده است که چقدر افراد روان‌پریش در دنیای مجازی می‌توانند به روان فرزندانش آسیب وارد کنند.

خالکوبی ویکتوریا بکهام

بسیاری از خالکوبی‌های ویکتوریا بکهام بر روی مچ دست او بیانگر عشق عمیق او به همسرش دیوید بکهام است. و به لحظات بسیار مهمی در ازدواجشان مرتبط هستند. با توجه به خالکوبی‌های او، کاملاً واضح است که ویکتوریا بکهام خانواده خود را می‌پرستد.

دارایی خالص ویکتوریا بکهام

دارایی خالص ویکتوریا بکهام
دارایی خالص ویکتوریا بکهام

همسر و عشق دیوید بکهام یک بازیگر، خواننده و بشردوست با دارایی خالص 450 میلیون دلاری است. این مقدار کل دارایی خالص او و همسرش دیوید بکهام است. اسپایس شیک (لقب ویکتوریا) در شماره جولای 1996 مجله موسیقی بریتانیا “Top of the Pops” به بکهام داده شد. این اتفاق پس از آن افتاد که او با گروه پاپ تمام زنانه اسپایس گرلز به ستاره‌ای بی‌سابقه تبدیل شد. او پس از انحلال Spice Girls با ویرجین رکوردز و تل استار رکوردز قرارداد امضا کرد.

اینستاگرام ویکتوریا بکهام

تعداد فالوورهای اینستاگرام ویکتوریا بکهام در حال حاضر 30.7 میلیون نفر است. همچنین، تعداد کل فالوورها مانند هر حساب اینستاگرام دیگری به طور مداوم در حال نوسان می‌باشد.

منبع : footbalium.com

لطفاً با نظرات محبت آمیز خود به ما اطلاع دهید که از چه کسی می‌خواهید بیشتر بدانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *