سنگ مزار جالب کیومرث پوراحمد [+عکس]

چندی پیش خبر مرگ کیومرث پوراحمد منتشر شد که با واکنش‌های متعددی رو به رو گردید و اخیراً عکسی از سنگ مزار جالب کیومرث پوراحمد به انتشار رسید.

فوت کیومرث پوراحمد شوک بزرگی به جامعه هنری و سینمای ایران بود. پس از این اتفاق اخباری مبنی بر خودکشی کیومرث پوراحمد منتشر شد که بسیار عجیب بود و همچنان در مورد آن سوالات زیادی وجود دارد.

به تازگی عکسی از سنگ مزار کیومرث پوراحمد به انتشار رسید که سنگ مزار متفاوت و جالب او را نشان می‌دهد. همچنین مراسم بزرگداشت کیومرث پور احمد اخیراً برگزار شد و هنرمندان زیادی در این مراسم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

محمد رضا فروتن و نیکی کریمی در بزرگداشت کیومرث پوراحمد

سنگ مزار جالب کیومرث پوراحمد

سنگ مزار جالب کیومرث پوراحمد
خودکشی کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ وفات ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ فیلم‌ساز و نویسنده ایرانی بود. او یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۱۳۵۷ بود که در دهه‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ چندین فیلم و سریال ساخت. او در اواخر دهه ۱۳۶۰، مجموعهٔ تلویزیونی قصه‌های مجید را بر اساس داستانی به همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی کارگردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد

فوت کیومرث پوراحمد

در ادامه می‌توانید سنگ مزار کیومرث پوراحمد را ببینید:

سنگ مزار جالب کیومرث پوراحمد
سنگ مزار کیومرث پوراحمد

او برای خواهران غریب (۱۳۷۴) برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شد. اتوبوس شب (۱۳۸۵) نیز جوایزی کسب کرد. پوراحمد در ۱۴۰۰ رمانِ همه ما شریک جرم هستیم را نوشت و دو سال بعد، در ۷۳ سالگی، خودش را کشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *