چالش 30 روزه فیلم – روز چهارم : فیلمی که حسابی خنده دار به نظر من (پسران صحرا)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکی و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که حسابی به خنده انداختتم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

پسران صحرا یا همان Sons of the Desert، یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۱۹۳۳ با بازی لورل و هاردی است. این فیلم به کارگردانی ویلیام ای سیتر در 29 دسامبر 1933 در ایالات متحده اکران شد.

در بریتانیا، این فیلم در ابتدا با عنوان برادرانه شما منتشر شد. در سال 2012، این فیلم توسط کتابخانه کنگره ایالات متحده “از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی” مهم تلقی شد و برای نگهداری در فهرست ملی فیلم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

بهترین انیمیشن های کمدی تاریخ سینما

استن لورل و الیور هاردی، در یک جلسه پسران صحرا در کالیفرنیا هستند. این سازمان تا یک هفته دیگر کنوانسیون ملی خود را در شیکاگو برگزار خواهد کرد و همه اعضا باید برای حضور در آن سوگند یاد کنند. استن از ترس اینکه همسرش بتی اجازه این سفر را ندهد، تمایلی ندارد، اما پس از اینکه الیور او را به سخره گرفت، قول می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

Sons of the Desert یک بازسازی جزئی از We Faw Down محصول 1928 است. یک فیلم کوتاه دیگر لورل و هاردی به نام بزرگ باش! داستانی شبیه به این ویژگی دارد. استن و اولی به یک مهمانی با باشگاهی که هر دو در آن شرکت می‌کنند دعوت می‌شوند. با این حال، آنها قرار است همسران خود را برای تعطیلات آخر هفته ببرند.

اولی وانمود می‌کند که بیمار است و همسران را متقاعد می‌کند که ادامه دهند و می‌گوید استن می‌ماند تا از او مراقبت کند و روز بعد به محل تعطیلات می‌رسند. آن‌ها لباس‌هایشان را عوض می‌کنند که باعث می‌شود مشکلاتی مانند پوشیدن چکمه‌های Ollie توسط استن ایجاد شود.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

این عنوان همچنین به عنوان نام یک گروه کانتری، و همچنین عنوان کوارتت کمدی دانمارکی “Ørkenens sønner”، ترجمه تحت اللفظی عنوان فیلم، استفاده شد. گروه کمدی از مضمون اصلی یک سازمان برادرانه استفاده می‌کنند و لباس‌های آن‌ها مشابه لباس‌هایی است که در سازمان فیلم استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *