طرحی که امکان دارد ترا کلاسیک را دوباره احیا کند!

ترا کلاسیک ۶ سامورایی ؛ گروه مهندسی سامورایی (۶ سامورایی Six Samurai) طرحی را معرفی کردند که می‌توانید اکوسیستم تراکلاسیک را احیا کند.

تیمی از مهندسان ارشد لونا کلاسیک پیشنهاد “شش سامورایی” را برای سه ماهه سوم سال 2023 ارائه کردند که می‌تواند به لونا کمک کند. در ادامه مطلب با خبر اخبار لونا کلاسیک همراه ما بمانید.

ترا کلاسیک ۶ سامورایی

  • ارز لونا کلاسیک

به گزارش منابع خبری:

اخیرا یک طرح جدیدی برای لیکوئید استیکینگ در شبکه ترا کلاسیک (Terra Classic) پیشنهاد شده است.

طرح جدید را یک تیم متشکل از ۶ مهندس باتجربه و ماهر به نام ترا الایز (Terra Allies) که به ۶ سامورایی (Six Samurai) نیز شهرت دارند مطرح کرده‌اند. گروه ۶ سامورایی می‌خواهد با طرح جدید خود آغازگر دوران تازه‌ای از رشد و احیای شبکه ترا کلاسیک باشد.

ترا کلاسیک ۶ سامورایی

گروه ۶ سامورایی لونا کلاسک

با هزینه کل برای سه ماهه سوم سال 2023 در 116000 دلار، تیم یک نقشه راه L1 را پیشنهاد می کند که شامل انتقال از Columbus-5 به Columbus-6 و به روز رسانی به Cosmos SDK است. همچنین، بخشی از نقشه راه پیشنهادی این تیم، برنامه‌ای برای دنبال کردن فهرست لونا کلاسیک در رابط وب Keplr، یک ابزار وب تجسم‌های تحلیلی و Mintscan، یک کاوشگر بلاک Cosmos برای صرافی‌های رمزنگاری و مشتریان است.

طی ۲۴ ساعت اخیر ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC) شاهد افت ۱٫۶۵ درصدی قیمت بوده است. بالاترین قیمت ترا کلاسیک ماه آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) بود که به ۱۱۹٫۱۸ دلار رسید. قیمت ترا کلاسیک هم‌اکنون 0.012369 دلار است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *