چالش 30 روزه فیلم – روز دوازدهم : فیلمی که بهم حس نوستالژی می‌دهد (تنها در خانه)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که بهم حس نوستالژی می‌دهد

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

تنها در خانه، یک فیلم کمدی مخصوص کریسمس آمریکایی محصول 1990 به کارگردانی کریس کلمبوس و نویسندگی و تهیه کنندگی جان هیوز است. این فیلم، اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های تنها در خانه بود که بازیگرانی چون مکالی کالکین، جو پشی، دنیل استرن، جان هرد و کاترین اوهارا داشت.

کالکین نقش کوین مک‌کالیستر، پسری را بازی می‌کند که پس از اینکه خانواده‌اش به‌طور تصادفی او را در تعطیلات کریسمس به پاریس رها می‌کنند، از خانه‌اش در حومه شیکاگو در برابر سارقان دفاع می‌کند.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه ترین و بهترین فیلم های رمانتیک کمدی نتفلیکس [+2023]

هیوز در تعطیلات خود تنها در خانه را تصور کرد، و برادران وارنر در ابتدا قصد داشتند این فیلم را تامین مالی و توزیع کنند. با این حال، برادران وارنر پس از اینکه از بودجه تعیین شده خود فراتر رفت، تولید را تعطیل کردند. فاکس قرن بیستم، پس از ملاقات‌هایی با هیوز، مسئولیت‌ها را بر عهده گرفت. کلمبوس و کالکین بلافاصله پس از آن استخدام شدند. فیلمبرداری بین فوریه و می 1990 در سراسر ایلینوی انجام شد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *