چالش 30 روزه فیلم – روز بیست و سوم : فیلم منزجر کننده‌ای که دوستش داشتم (عشق 2015)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلم منزجر کننده‌ای که دوستش داشتم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

دیکتاتور بزرگ، یک فیلم کمدی سیاه و طنز سیاسی ضد جنگ آمریکایی محصول 1940 است که به نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی، امتیازدهی و با بازی کمدین بریتانیایی چارلی چاپلین، پیرو سنت بسیاری از فیلم‌های دیگرش است. چاپلین که تنها فیلمساز هالیوودی بود که به ساختن فیلم‌های صامت تا دوره فیلم‌های صوتی ادامه داد، این اولین فیلم صدای واقعی خود را ساخت.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های صامت

او در سکانسی از فیلم گفت:

متاسفم، اما من نمی‌خواهم امپراتور باشم، این کار من نیست، نمی‌خواهم بر کسی حکومت کنم یا تسخیر کنم، دوست دارم در صورت امکان به همه کمک کنم یهودی، غیریهودی، سیاه پوست، سفیدپوست همه ما می‌خواهیم کمک کنیم همدیگر انسان‌ها اینطورند ما میخواهیم با خوشبختی هم زندگی کنیم نه با بدبختی همدیگر نمیخواهیم از هم متنفر و تحقیر شویم.

این دنیا برای همه جا دارد و زمین خوب غنی است و می‌تواند برای همه فراهم کند. روش زندگی می‌تواند آزاد و زیبا باشد، اما ما راه را گم کرده‌ایم که حرص روح انسان‌ها را به خاک سپرده است، جهان را با نفرت، غاز کرده است. ما را به بدبختی و خونریزی کشاند ما سرعت را توسعه داده‌ایم، اما خود را در ماشینی بسته‌ایم که به ما فراوانی می‌دهد و ما را در تنگنا گذاشته است.

سربازان! برای بردگی نجنگید! برای آزادی بجنگ! در فصل هفدهم کتاب مقدس لوقا نوشته شده است: “پادشاهی خدا در درون انسان است”. نه یک انسان و نه گروهی از انسان‌ها، بلکه در همه انسان‌ها! شما، مردم قدرت دارید. قدرت ایجاد ماشین‌ها قدرت ایجاد شادی. شما مردم قدرت دارید که این زندگی را آزاد و زیبا کنید، این زندگی را به یک ماجراجویی شگفت انگیز تبدیل کنید، سپس به نام دموکراسی اجازه دهید از آن قدرت استفاده کنیم.

بیایید همه متحد شویم بیایید برای جهانی جدید بجنگیم. وحشی‌ها به قدرت رسیده‌اند اما دروغ می‌گویند. آنها به این وعده عمل نمی‌کنند هرگز انجام نمی‌دهند! دیکتاتورها خود را آزاد می‌کنند اما مردم را به بردگی می‌گیرند! حالا برای تحقق این وعده مبارزه کنیم! بیایید برای آزادی جهان بجنگیم.

چالش سی روزه فیلم دیدن

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *