بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

بازیگرانی هستند که توانایی بهتر کردن فیلم چهار شگفت انگیز را دارند. با ما همراه باشید تا با بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند آشنا شوید.

چهار شگفت انگیز یکی از موردانتظارترین فیلم‌های MCU است که قرار است اکران شود، و ردیت ایده‌هایی درباره اینکه چه کسی باید نقش تیم ابرقهرمانی نمادین را بازی کند، دارد.

با پایان D23 و طرفداران مارول که یک زمانبندی قطعی از آینده فازهای بعدی MCU را دریافت کردند، ردیت با نظریات در مورد بازیگرانی که در بازسازی چهار شگفت انگیز حضور خواهند داشت، پر شده است. از آنجا که فیلم‌های اصلی نتوانستند انتظارات طرفداران را برآورده کنند، فیلم در هر تصمیمی در مورد بازیگران و داستان تحت مورد بررسی قرار خواهد گرفت، که این موضوع باعث شده تا ردیتورها فکر کنند کارگردان به نظرات طرفداران گوش خواهد کرد.

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

معرفی بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

شما می‌توانید فهرست ده تا از بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند
بازیگرانی که راغبیم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

2005s Cast

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند
بازیگرانی که علاقه مندیم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

اگرچه به نظر می‌رسد که این امر کاملاً غیرممکن است، طرفداران MCU مخالف نخواهند بود که بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز سال 2005 دوباره  لباس‌هایشان را به تن کنند تا بتوانند از یک فیلم بهتر و تولیدی بهتر از آنچه در ابتدا در آن نقش آفرینی کردند، بهره‌مند شوند.

یک ردیتور که در حال حاضر حذف شده است، می‌گوید: “همان بازیگران فیلم چهار شگفت انگیز سال 2005 را داشته باشیم! ایوان گروفود (Ioan Gruffudd) در نقش آقای فانتاستیک، جولیان مک ماهون (Julian McMahon) در نقش دکتر دوم، جسیکا آلبا (Jessica Alba) در نقش زن نامرئی، مایکل چیکلیس (Michael Chiklis) در نقش The Thing و البته Chris Ev… آه، درست است. فراموشش کنید.

ما فقط مشعل انسانی (Human Torch) از فیلم چهار شگفت انگیز سال 2015 را خواهیم داشت! ما فقط مایکل بی جر…” اگرچه ممکن است برخی ابهام درباره کریس ایوانز (Chris Evans) یا مایکل بی جردن وجود داشته باشد، اما می‌توان این را با توضیحاتی درباره چند بعدی بودن آن‌ها توجیه کرد.

Yvonne Strahovski – Sue Storm

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند
بازیگرانی که مشتاقیم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

یوان استراهوفسکی نقش‌های حیاتی را در برخی از محبوب‌ترین سریال‌های درام تلویزیونی ایفا کرده است و اکنون طرفداران مارول می‌خواهند او را در نقش سو استورم در MCU ببینند. ردیتور (Don_Quixote8) این بازیگر را در لیستی از بازیگران پتانسیل‌دار برای فیلم قرار داد و به سادگی گفت: “سو استورم – یوان استراهوفسکی.”

با بازی در سریال چاک (Chuck) که احتمالاً توانایی‌های مشابهی با فیلم بعدی چهار شگفت انگیز دارد، استراهوفسکی ثابت کرده است که می‌تواند نقش‌های اکشن سرگرم‌کننده‌تر را دریافت کند.

Jessica Chastain – Sue Storm

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

جسیکا چستین یکی از بزرگترین ستاره‌های هالیوود است که هنوز وارد دنیای سینمایی مارول نشده‌اند و طرفداران او می‌خواهند او را در نقشی در فاز بعدی فیلم‌ها ببینند. چستین قادر به تبدیل شدن به هر شخصیتی است، همانطور که با بازی در نقش تامی فای بیکر نشان داد، بنابراین نقش سو استورم می‌تواند گام بعدی برای این برنده جایزه باشد.

ردیتور (SupernerdChizzam) او را در لیستی از بازیگران با پتانسیل پیشنهاد کرد و گفت: “زن نامرئی – جسیکا چستین.” احتمالاً چستین به دلیل محبوبیت خود به دنبال تعهد چند فیلمی نیست، اما طرفداران با این انتخاب بسیار خوشحال خواهند شد.

John Krasinski – Reed Richards

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

اگرچه جان کراسینسکی در فیلم دکتر استرنج و جنون چند بعدی به عنوان رید ریچاردز به تازگی نقشی ایفا کرده است، اما طرفداران هنوز می‌خواهند بازی بیشتری از او در این نقش ببینند. برخی از ردیتورها اشاره کرده‌اند که ظاهر کراسینسکی فقط برای رضایت طرفدارانی است که سال‌هاست به او به عنوان رید نیاز داشتند، اما همه با این نظر موافق نیستند.

ردیتور (Affectionate-Dog-633) می‌گوید: “فکر می‌کنید برای یک کمئو فقط بازیگر محبوب طرفداران را به خدمت آوردند؟ نه.” مارول نقش‌ها را تا زمانی که ضروری نباشد، مجدداً تعویض نمی‌کند، اما رید ریچاردز می‌تواند هر کسی باشد و با تأثیر چند بعدی، این امکان وجود دارد.

Seth Rogan Could Play The Thing

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

سث روگن ثابت کرده است که او بیش از کمدی می‌تواند در فیلم‌ها با بازی‌های جدی نقش بپذیرد، که نقش جدی‌ترین او تاکنون در (Pam & Tommy) بوده است و این موضوع باعث شده که  برای نقش بن گریم در نظر طرفداران مارول قرار گیرد.

ردیتور (TheLastSin21) روگن را نیز در لیست کوتاه خود از بازیگرانی که می‌توانند این نقش را به عهده بگیرند، قرار داد و بسیاری از طرفداران با این موافقند که این به این معنی است که یک بازیگر یهودی نقش یک شخصیت یهودی را ایفا کند. روگن می‌تواند مردم را بخنداند که این بخش مهمی از نقش است، اما همچنین می‌تواند لحظات عمیقی را نیز ایجاد کند.

Chad L. Coleman Could Play Ben Grimm

هر کسی که نقش بن گریم را ایفا کند باید مجموعه‌ای خاص از ویژگی‌های شخصیتی را داشته باشد که طرفداران را به قدرت فوق‌العاده و طبیعت مهربانی او متقاعد کند و باعث شود (The Thing) به عنوان یک شخصیت پیچیده و محبوب درآید.

ردیتور (lePOSSM) نیز در مورد کسی که بهترین و مناسب‌ترین است برای این نقش، نظر خود را ابراز کرده و می‌گوید: “چاد ال کولمن در نظر من بن گریمی کاملی را ایفا خواهد کرد، زیرا نقش او در مرد مرده به عنوان یک مرد بزرگتر از زندگی با قدرت بی‌نظیر، که همچنان قلبی مهربان دارد واقعاً با (The Thing) می‌خواند.” ال کولمن بدنی قدرتمند برای ایفای این نقش دارد، اما این سوال باقی می‌ماند که آیا او در رقابت است یا خیر.

Taron Egerton Could Play Johnny Storm

طرفداران تارون اگرتون سال‌هاست درخواست می‌کنند تا این بازیگر در MCU به کار گرفته شود، بیشتر درخواست می‌کنند که برای نقش وولورین در زمانی که ایکس‌من به طور رسمی وارد MCU می‌شوند، در نظر گرفته شود. با این حال، برخی از طرفداران در ردیت معتقدند که او برای نقش جانی استورم مناسب‌تر است.

ردیتور (lePOSSM) می‌گوید: “او با نقش‌هایش در گارد سلطنتی، راکتمن و رابین هود به طور کامل احساسات غرور، خودخواهی و زن‌باز بودنش را منتقل می‌کند… هیچ کس بهتر از او نمی‌تواند جانی را برای من بازی کند.” بازی او در این نقش به دنباله‌ی حرکت حرفه‌ای اگرتون خواهد بود، با هر نقش بزرگتر از نقش قبلی و نام او به فیلم متصل شده می‌تواند تعداد زیادی طرفدار را به سینماها جذب کند زیرا او یک پایه طرفداری قوی دارد.

Zac Efron Could Play Human Torch

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

در حالی که کریس ایوانز در نقش جانی استورم در یک فیلم ابرقهرمانی بد، اجرای فوق‌العاده‌ای داشته است، اما شناخت و شخصیتی که او لایق آن است را دریافت نکرده است، این باعث شده که ردیتورها درباره کسی که می‌تواند آتش‌فشان انسان را بیش از یک جوان مغرور نشان دهد و چیزی بیشتری داشته باشد، فکر کنند. ردیتور (Baxtage) می‌گوید: “بیش از همه به زک افرون به عنوان مشعل انسانی علاقه مندم و احساس می‌کنم علیرغم سنش، بسیار با این شخصیت سازگار است…”

ایفرون قبلاً نقشی را بازی کرده است که خودمانی و مغرور است و اگرچه او بزرگ‌تر شده است، احتمالاً فیلم داستان زندگی اولیه شخصیت‌ها نخواهد بود زیرا این کار قبلاً چندین بار انجام شده است.

Ewan McGregor Could Play Doctor Doom

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

یوان مک‌گرگور با بازی دوباره در نقش اوبی-وان کنوبی در سریال دیزنی، سطوح جدیدی از محبوبیت را به دست آورده است و سخت می‌شود تصور کرد که او در هر فرنچایز دیگری به جز جنگ ستارگان حضور داشته باشد؛ با این حال، برخی از طرفداران می‌خواهند این قهرمان مشهور را در نقش یکی از شرورترین ویلن‌های مارول ببینند.

ردیتور (TheLastSin21) مک‌گرگور را در میان چندین بازیگر دیگر در لیست کوتاه خود از کسانی که می‌خواهند او را با لباس سبز ببینند، قرار داده است. دیدن مک‌گرگور در نقش یک شرور تغییر قابل توجهی برای طرفداران خواهد بود، اما می‌تواند در فیلم به خوبی جواب دهد.

Christopher Judge Could Play Doctor Doom

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

تیم جدید چهار شگفت انگیز باید از دکتر دوم بهره‌برداری کند تا از اشتباهات کلیدی در فیلم‌های قبلی چهار شگفت انگیز جلوگیری کند، از جمله انتخاب بازیگر. چندین ویژگی وجود دارد که باید در دوم وجود داشته باشد تا طرفداران را متقاعد کند که او یک شرور قدرتمند است.

ردیتور (Big_Pickl3) توضیح می‌دهد: “برای دوم، واقعاً نیاز به یک بازیگر قدرتمند و با صدای قدرتمند و ترسناک دارید، نه کسی که به خاطر ظاهرش شناخته شده است، و من فکر می‌کنم که کریستوفر جاج عالی برای نقش دوم خواهد بود.” بدون شک اگر انتخاب بازیگر برای دوم با آنچه طرفداران دنبال می‌کنند همخوانی نداشته باشد، فیلم موفقیتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *