سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی

خبری با موضوع سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی به تازگی به انشار رسیده است که بازتاب بسیار گسنرده‌ای میان کاربران داشته است.

سیلی واکین فینیکس به ونسا کربی در فیلم (Napoleon) باعت ایجاد تشنج شد: خشونت خانگی را جذاب می‌نمایاند فینیکس برای غافلگیر کردن کربی به او سیلی زده است. در ادامه مطالب بیشتری خواهید خواند.

سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی

کتک خوردن کربی توسط فینیکس

فیلم ناپلئون ریدلی اسکات قبل از اکران بحث‌برانگیز شد. در یکی از صحنه‌های این فیلم واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت به همسرش جوزفین با بازی ونسا کربی سیلی می‌زند. این سیلی در فیلمنامه وجود نداشته اما کربی و فینیکس موافقت کرده بودند که یکدیگر را سورپرایز کنند.

فدراسیون امداد زنان انگلستان با این حال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای این سیلی هشدار داده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم ناپلئون

سینما و هدست واقعیت مجازی Vision Pro ؛ از واکین فینیکس تا ناپلئون

سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی
سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی

سیلی فینیکس به کربی برای متعجب کردنش

اسکات در گفتگویی با امپایر اعتراف کرده بود: فینیکس یکدفعه به او سیلی زد. کربی هم نمی‌دانست که قرار است سیلی بزند، تمام اتاق نفسش را حبس می‌کند آنچه که می‌توانست صحنه‌ای خسته‌کننده باشد ناگهان جادویی شد.

فینیکس به امپایر همچنین گفته بود: کربی گفت: ببین، هر کاری که حس می‌کنی صحیح است بکن. گفتم: همچنین. گفت: می‌توانی به من سیلی بزنی، من را بگیری، بکشی، ببوسی، هرچه که باشد.

توافق کردیم که یکدیگر را غافلگیر کنیم و تلاش کنیم لحظاتی خلق کنیم که وجود نداشتند، چون هر دوی ما می‌خواستیم از کلیشه درام‌های تاریخی دوری کنیم. و منظورم لحظاتی است که به خوبی برنامه‌ریزی و طراحی شده‌اند.

سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی
سیلی فینیکس به کربی برای متعجب کردنش

در بیانیه امداد زنان آمده است: هرچند نمایش خشونت و بدرفتاری خانگی در سینما و تلویزیون می‌تواند باعث آگاهی و بحث بیشتری شود، بسیار حیاتی است که با آگاهی کامل از تجربیات قربانیان و تنها با هدف آموزش بیننده، مسئولانه نه با رمانتیزه کردن بدرفتاری با این مسئله مقابله شود.

در حالی که امکان دارد توافقی در این مورد میان بازیگران شده باشد، اما توصیفاتی از این قبیل می‌تواند بیشتر سنجیده و این حقیقت که آزار و خشونت خانگی در جامعه ما کاملاً غیرقابل تحمل است به وضوح بیان شود.

کربی در گفتگو امپایر گفته بود: داشتن یک همکار خلاق بهترین اتفاق است و باعث می‌شود که بگویی:‌ هیچ خطری وجود ندارد. من در کنارت هستم. و با هم به مکان‌های خوفناک می‌رویم.

کتک خوردن کربی توسط فینیکس

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سیلی زدن فینیکس برای غافلگیر کردن کربی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *