موفق ترین اتحاد شرور مارول از نگاه سایت فیگار

در کمیک های مارول برخی موارد گروه های ابرشرور بر قهرمانان پروز بودند. در ادامه می خواهیم موفق ترین اتحاد شرور مارول معرفی کنیم.

انتقام جویان و مردان ایکس قهرمانان قدرتمندی را در خود جای داده‌اند، بنابراین افراد شرور با هم متحد شده‌اند و تیم‌های شرور مانند Sinister Six و Marauders را تشکیل می‌دهند. موفق ترین اتحاد شرور مارول با موفقیت نقشه‌هایی را انجام می‌دهند که قدرت حتی قوی‌رین قهرمانان را آزمایش می‌کند. در حالی که همه اتحادهای شرور مارول موفقیت آمیز بوده‌اند، برخی بیشتر از دیگران دیده‌اند. مهم نیست این تبهکاران در چه سطحی فعالیت می‌کنند، همه آن‌ها سازماندهی شده‌اند و یک هدف مشترک دارند که تسلط بر جهان دارند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

موفق ترین اتحاد شرور مارول

  • قدرتمند ترین اتحاد شرور مارول

در ادامه قرار است موفق ترین اتحاد شرور مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

موفق ترین اتحاد شرور مارول
موفق ترین اتحاد شرور مارول

بسیاری از شرورهای مارول هرگز نمی‌دیدند که دشمنانشان بدون اتحادشان چشم پوشی کنند یا با شکست مواجه شوند؛ اما ترکیب قدرت، ثروت و عزم شروران به این معنی است که می توانند نقشه‌های خود را به طور موثرتری انجام دهند. در حالی که درگیری‌های درونی گروه‌های زیادی را آزار می‌دهد، موفق ترین اتحاد شرور مارول نفس خود را کنار می‌گذارند تا برای هدف بزرگ خود بجنگند.

بیشتر بخوانید:

The Marauders

موفق ترین اتحاد شرور مارول
شکست ناپذیرترین اتحاد شرور مارول

غارتگران اصلی در کمیک‌های X-Men یک تیم زبده از قاتلان و مبارزان بودند که جزء شکست ناپذیرترین اتحاد شرور مارول هستند. غارتگران با رهبری مستر سینیستر، مجبور شدند دستورات شیطانی او را انجام دهند. این بدان معناست که اعضای غارتگران هیچ هدفی از خود ندارند و به رهبر تیم خود خدمت می‌کنند.

در حالی که این ارسال برای برخی از تیم‌ها کار می‌کند؛ اما کمکی به ایمن نگه داشتن غارتگران نکرد. بسیاری از اعضای اصلی تیم در جنگ کشته شدند اما به عنوان کلون بازگردانده شدند. از دست دادن آن‌ها بر موفقیت آن‌ها و اینکه چقدر تهدیدی برای مردان ایکس به شمار می‌رفتند، تأثیر گذاشت. با این حال، غارتگران در حملات سطح پایین‌تر خود موفق بودند و شرارت را بر سر جهان راه انداختند.

The Sinister Six

موفق ترین اتحاد شرور مارول
قوی ترین اتحاد شرور مارول

Sinister Six جزء قوی ترین اتحاد شرور مارول است که زمانی توسط داک اوک ساخته شد که از باخت در مقابل مرد عنکبوتی خسته شد. Sinister Six با ترکیب نیروهای شیطانی خود می‌تواند باعث درد و از دست دادن مرد عنکبوتی شود. با این حال، مرد عنکبوتی یک شخصیت انعطاف‌پذیر است، گرچه گاهی اوقات موفق بودند، Sinister Six بدتر از آن چیزی بودند که تصور می‌کردند.

مرد عنکبوتی همیشه راهی برای شکست دادن Sinister Six پیدا می‌کند؛ اما این بدان معنا نیست که آن‌ها تیم بدی هستند. در مقایسه با سایر اتحادهای شرور، Sinister Six تعادل خوبی دارند و اعضای مختلف آن دارای مغز و قدرت بدنی هستند. Sinister Six با پیروی از رهبر خود Doc Ock، هرج و مرج ایجاد می‌کند و زندگی را برای مرد عنکبوتی سخت تر می‌کند.

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

The Brotherhood of Evil Mutants

موفق ترین اتحاد شرور مارول
بهترین گروه های شرور مارول

Brotherhood of Evil Mutants در طول این سال‌ها با شکست‌های زیادی روبرو شده است. با تعداد بسیار زیادی از اعضای گروه، جماعت المسلمین با جنگ قدرت و چرخش جهش یافته هایی روبرو شده است که همیشه نمی‌خواهند در ردیف دیگران قرار گیرند. Brotherhood of Evil Mutants جزء اصلی مارول نبوده و بسته به جهت داستان‌های کمیک X-Men می‌آید و می‌رود. با این حال، این انجمن به خوبی با هم کار کرده است؛ زیرا هدف آن‌ها محافظت از جهش یافته‌ها و ساختن جهانی است که در آن خود و افرادی مانند آن‌ها احساس امنیت و محافظت کنند. با وجود اینکه همه آن‌ها قدرت را در دست دارند، برادری جهش یافته شیطانی رفاقت بسیار خوبی دارد. این امر آن‌ها را به اندازه گروه‌های دیگر از جنگ داخلی باز می‌دارد؛ اما به آن‌ها کمک نمی‌کند تا تهدیدات نژاد خود را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اعضای مردان ایکس

بهترین کمیک های مردان ایکس

The Hand

موفق ترین اتحاد شرور مارول
موفق ترین اتحاد شرور مارول

The Hand جزء بهترین گروه های شرور مارول است که متشکل از مبارزان بسیار ماهر می‌باشد و در جنایات و ترورهای سازمان یافته در سطح خیابان کار می‌کنند که می‌تواند جهان را در کل تحت تأثیر قرار دهد. مانند دیگر سازمان های شرور، Hand تاکتیک های مبارزه تن به تن بسیار ماهر را با جادو ترکیب می‌کند. این گروه را به ویژه خطرناک می‌کند زیرا قهرمانانی مانند Daredevil مهارت مبارزه با حملات با ابعاد جادویی را ندارند.

اگرچه آنها یکی از اولین تیم‌های شرور مارول نیستند، تاکتیک‌های دستکاری و کنترل ذهن آن‌ها را به یکی از خطرناک‌ترین تیم‌ها تبدیل می‌کند. دست از دهه 1500 وجود داشته است و تا حد زیادی یک سازمان زیرزمینی باقی مانده است. با این حال، بیرون آمدن از سایه‌ها مهم‌ترین اشتباه بود؛ زیرا آن‌ها توجه قهرمانان بیشتری را به خود جلب کردند.

بهترین کمیک های بی باک

Masters Of Evil

موفق ترین اتحاد شرور مارول
قدرتمند ترین اتحاد شرور مارول

Masters of Evil جزء قدرتمند ترین اتحاد شرور مارول است که چندین رهبر داشته‌اند؛ اما توسط بارون زمو ایجاد شده‌اند. Zemo در اوایل با مبارزه با انتقام جویان و تلاش برای گرفتن انتقام خود از کاپیتان آمریکا، قهرمانان بزرگی را پذیرفت. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به طور همزمان به اربابان شیطان صدمه زد و به آن‌ها کمک کرد، اجتناب از دستگیری بارون زمو پس از باخت به انتقام جویان بود.

بقیه اعضای گروه دستگیر شدند که زمو برای انجام ماموریت خود رها شد اما او اعتماد اعضای سابق گروه را از دست داد و باعث رنجش شد. این گروه منحل شد، که به وضعیت آن‌ها در میان سایر گروه‌های شرور کمک نکرد. The Crimson Cowl به عنوان رهبر Masters of Evil به دست گرفت، اما آن‌ها با سرنوشتی مشابه پیشینیان روبرو شدند.

بهترین کمیک های انتقام جویان

Horsemen of Apocalypse

موفق ترین اتحاد شرور مارول
شکست ناپذیرترین اتحاد شرور مارول

The Horsemen of Apocalypse تیم قدرتمندی بود که به Apocalypse خدمت می‌کرد. با توجه به اینکه رهبر آن‌ها یکی از قدرتمندترین موجودات در جهان X-Men است، Horsemen قدرت خود را مطابق با نیازهای رهبر خود تغییر می‌دهند. با کنار گذاشته شدن اولین فهرست در آمنت، ترکیب سوارکاران تغییر کرد. فهرستی از اعضای تیم که دائماً در حال چرخش بودند، یافتن یک ریتم یا هدف را برای Horsemen of Apocalypse دشوار می‌کرد. در نهایت، Horsemen of Apocalypse تازیانه زدند و دیگر تهدیدی نبودند. اما تا زمانی که آن‌ها وجود داشتند، Horsemen of the Apocalypse از سلاح‌های ویژه و توانایی‌های همیشه در حال تغییر برای تسلط بر مردان ایکس استفاده کردند.

Frightful Four

موفق ترین اتحاد شرور مارول
قوی ترین اتحاد شرور مارول

The Frightful Four جزء شکست ناپذیرترین اتحاد شرور مارول بود که یک تیم شرور دست کم گرفته شده مارول است که هنگام مبارزه با آن با Fantastic Four به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. پس از شکست در جشن نامزدی سو و رید، چهار نفر ترسناک سه نفر از چهار قهرمان را اسیر کردند؛ اما ناتوانی آن‌ها در گرفتن مشعل انسانی به توانایی آن‌ها برای رسیدن به هدف آسیب زد. اما تبهکاران با خلاص شدن از شر Fantastic Four برای مدتی خود را نجات دادند. Frightful Four موفقیت‌های زیادی را دید و برخلاف دیگر تیم های شرور موفق شد دشمنان خود را شکست دهد و جای آن‌ها را بگیرد. با وجود فراموش شدن توسط بسیاری از طرفداران کمیک، چهار ترسناک یک تهدید واقعی برای قهرمانان و بشریت بود. اگر فرصت داده شود، چهار نفر ترسناک می توانند دوباره به یک مکان برجسته سوار شوند.

بهترین کمیک های چهار شگفت انگیز

The Cabal

موفق ترین اتحاد شرور مارول
بهترین گروه های شرور مارول

Cabal جزء قوی ترین اتحاد شرور مارول است که ترکیبی از قدرت‌های بسیاری از شرورانی است که به یکدیگر کمک می‌کنند. برخلاف دیگر اتحادهای شرور، Cabal در جهت یک هدف مشترک کار نمی‌کند. هر یک از اعضا هدف خاص خود را دارد؛ اما همسویی با دیگر تبهکاران با قدرت بیشتر به هر یک از اعضای Cabal این امکان را می‌دهد تا سریع‌تر کشوری را تصرف کنند یا دشمنان خود را شکست دهند.

نورمن آزبورن رهبری این گروه را برعهده دارد که به کابال حمایت مالی قوی می‌دهد. اعضایی مانند Loki و Doctor Doom به آن‌ها قدرت ماورایی عظیمی می‌دهند. اما مانند همه اتحادهای شرور، کابال زمانی که برخی از اعضا متوجه شدند که رهبر آن‌ها آزبورن آنطور که بودند به اهداف آنها اختصاص ندارد، کابال با یکدیگر مخالفت کردند.

بهترین کمیک های گرین گابلین

The Hellfire Club

موفق ترین اتحاد شرور مارول
موفق ترین اتحاد شرور مارول

گروه Hellfire جزء بهترین گروه های شرور مارول است که در قرن 18 شروع به کار کرد و همچنان بر زندگی مردان ایکس تأثیر گذاشته است. برجسته‌ترین دستاورد آنها شامل دستکاری ژان گری و تبدیل آن به دارک فینیکس بود. در حالی که ژان از نفوذ نیروهای فونیکس فرار کرد، باشگاه آتش جهنم نشان داد که چگونه به راحتی می‌توانند بر جهش یافته‌ها تأثیر بگذارند تا دستورات خود را انجام دهند و آن‌ها را سرگرم کنند.

این گروه  نخبگان اعضای زیادی داشته است، از جمله ثروتمندترین شروران مارول و جهش یافته های قدرتمند که نمی‌خواستند از قدرت خود برای همیشه استفاده کنند. حتی اگر باشگاه جهنم مملو از افرادی است که به مسئول بودن عادت کرده‌اند، خواسته‌های هر عضوی همسو است. همه آن‌ها می‌خواهند با اعمال انحرافی سرگرم شوند و با دانستن اینکه با تأثیرگذاری بر دیگر قهرمانان قدرت بیشتری به دست می آورند، پیشرفت می‌کنند.

HYDRA

موفق ترین اتحاد شرور مارول
قدرتمند ترین اتحاد شرور مارول

HYDRA موفق‌ترین انجمن مخفی مارول است؛ زیرا آن‌ها به طور مداوم در سازمان‌های دولتی نفوذ کرده‌اند. HYDRA با علنی نکردن مقاصد یا اعضای خود، می‌تواند مقامات بلندپایه دولتی را دستکاری کند و اعضای آن‌ها را در مکان‌هایی قرار دهد تا به هدف خود برای تسلط بر جهان ادامه دهند. مهم نیست که چه تعداد قهرمان آن‌ها را از بین برده اند، HYDRA هر بار قوی تر باز می‌گردد و آن‌ها را برای سالیان دراز زنده نگه می‌دارد. پررونق‌ترین دوران HYDRA در طول جنگ جهانی دوم بود، زمانی که Red Skull رهبر بود و آن‌ها با قدرت های محور همسو شدند. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند HYDRA شکست خورده است، آن‌ها هرگز از بین نرفتند. آن‌ها مخفی شدند و سال‌ها بعد بازگشتند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار موفق ترین اتحاد شرور مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *