بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار جذاب محبوب ترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد. در کنار ما باشید تا با بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 آشنا شوید.

جیم کری یکی از برترین بازیگران کمدی در هالیوود بود. بیایید نگاهی به بهترین فیلم‌های او بر اساس رتبه‌بندی تومیتوز بیندازیم.

بازیگر خنده‌دار و افسانه‌ای جیم کری تجربه‌های چند دهه‌ای و لیستی از اعتبارهای بازیگری دارد که بسیار متنوع و آیکونیک است. یکی از راه‌های مشخص‌تر برای دیدن اینکه یک فیلم خوب یا حتی عالی است، دیدن نظرات تومیتوز پس از تماشای فیلم توسط منتقدان است. جیم کری به خاطر صورت‌ خنده‌دارش، زمان‌بندی کمدی و تعداد لهجه‌هایی که می‌تواند به آنها بپردازد، شناخته شده است، اما به نظر می‌رسد وقتی تومیتوز به بهترین فیلم‌های او می‌رسد از جنبه جدی جیم کری لذت می‌برد.

شما ممکن است وقتی این لیست را مطالعه کنید تعجب کنید و ببینید که چه فیلم‌هایی را روتن تومیتوز به عنوان بهترین فیلم‌های جیم کری اعلام کرده است و حتی بیشتر تعجب کنید از آنچه که آن‌ها حذف کرده‌اند. حالا بیایید 10 تا از بهترین فیلم جیم کری را بر اساس رتبه‌بندی روتن تومیتوز بررسی کنیم.

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

معرفی بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
جذاب ترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

Earth Girls are Easy (1989)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
برترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
  • امتیاز روتن تومیتوز: 68%

با  امتیاز ۶۸٪ در مقیاس روتن تومیتوز، فیلم “دختران زمینی آسان هستند” ترکیبی جالب از فیلم‌های تهاجمی ناشی از بیگانگان و عناصر موسیقی است. با حضور بازیگرانی مانند جینا دیویس، جف گلدبلوم، جیم کری، دیمون ویانز و دیگران، این فیلم دارای بازیگرانی عالی است. “دختران زمینی آسان هستند” داستان سه بیگانه است که در زمین فرود می‌آیند و توسط یک زن که عملاً در بحران نیمه عمر است، کشف می‌شوند.

آن‌ها بسیار پرمو هستند و تمایل دارند چیز بیشتری درباره زمین و زنانی که در آن سکونت می‌کنند پس از مصرف فرهنگ تلویزیونی بدانند. اگر علاقه‌مندید ببینید که جیم کری در سال ۱۹۸۹ چه کاری می‌کرد، این فیلم یک فیلم پرهیجان و عجیب است.

Dumb and Dumber (1994)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
  • امتیاز روتن تومیتوز: 68%

احمق و احمق‌تر یکی از آن فیلم‌های کمدی کلاسیک است که شما آن را یا به دلیل احمقانه بودن آن دوست دارید یا به دلیل محتوا و شخصیت‌های احمق آن از آن متنفرید. این فیلم در فروشگاه باکس آفیس موفق بود اما با امتیاز 68٪ توسط منتقدان به طور کامل مورد علاقه قرار نگرفت و نظرات مختلفی دریافت کرد، اما یک چیزی که می‌دانیم این است که جیم کری و جف دانیلز بی‌نظیر هستند.

داستان این فیلم احمقانه، خنده‌دار و فوق‌العاده است، زیرا لوید و هری در یک دزدی آدم‌ربایی گرفتار می‌شوند و به خارج از کشور سفر می‌کنند، بدون اینکه بدانند که واقعاً توسط قاتلان و حتی پلیس تعقیب می‌شوند. احمق و احمق‌تر می‌تواند به عنوان یک فیلم آرامشی در نظر گرفته شود به دلیل اینکه داستان آن بی‌فکر است و هر دوی کری و دانیلز چقدر عالی هستند.

Sonic the Hedgehog 2 (2022)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
  • امتیاز روتن تومیتوز: 69%

تقریباً عجیب به نظر می‌رسد که کار جیم کری در فیلم اول سونیک در این لیست ده‌گانه برتر گنجانده نشده است، بلکه کار او در نسخه دوم آن است. Sonic the Hedgehog 2 شامل جوجه تیغی آبی محبوب همه است که سعی دارد در شهر آرام گرین هیلز زندگی کند، اما این بار او هدف رباتنیک و ناکلز نیز است. جیم کری در نقش رباتنیک واقعا بازیگری کامل بوده است به دلیل اینکه کری چگونه دیوانه و خارج از کنترل ظاهر می‌شود، اما در عین حال شیطانی و بدخواه است، واقعاً بازیگری عالی بود.

Sonic the Hedgehog 2 در رتبه بندی روتن تومیتوز امتیاز 69٪ را کسب کرده است، اما توسط مخاطبان بسیار دوست داشته شده است و دارای امتیاز 96٪ از سوی مخاطبان است.

I Love You Philip Morris (2009)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
  • امتیاز روتن تومیتوز: 71%

“I Love You Phillip Morris” مطمئناً برای همه مناسب نبود، زیرا تنها دو میلیون دلار در فروشگاه باکس آفیس کسب کرد و امتیاز مخاطبان را در حدود 61٪ کسب کرد، اما این فیلم ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توانید از آن قدردانی کنید. وقتی بازیگران مستقیم نقش شخصیت‌هایی را بازی می‌کنند که در جامعه +LGBTQ هستند، همیشه یک گفتگوی مهمی وجود دارد، اما بیشتر بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازی جیم کری در نقش استیون راسل از بهترین بازی‌های شخصیتی اوست و باید از آن قدردانی شود.

داستان این فیلم درباره مردی است که به خرج کردن پول و ارتکاب جرم اعتیاد دارد و وقتی به ۲۵ سال زندان محکوم می‌شود، به نظر می‌رسد عشق زندگی‌اش، فیلیپ موریس را می‌بیند.

Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events (2004)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023
  • امتیاز روتن تومیتوز: 72%

اگر کتاب‌های این را هنگام بچگی خوانده باشید یا درباره آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید، می‌دانید که کودکان در مجموعه‌ی رویدادهای ناگوار لمونی اسنیکت واقعاً سختی داشتند. پس از اینکه خانه‌شان سوخته می‌شود و به عنوان یتیمان رها می‌شوند، سه برادر و خواهر، کلاوس، وایولت و سانی، مجبورند از خودشان مراقبت کنند و در تعقیب شخص بدی قرار بگیرند. جیم کری نقش شماره‌ی اولاف را کمی احمقانه بازی می‌کند که باعث می‌شود فکر کنید او همان‌طور که در واقعیت است بد نیست.

در کتاب‌ها، او فقط کودکان را شکنجه می‌کند، اما در فیلم، او کمی کسل کننده است. به نظر می‌رسد سایت روتن تومیتوز از این تطبیق لذت برده و به آن امتیاز 72٪ داده است، در حالی که مخاطبان آن را به اندازه‌ی کتاب‌ها دوست نداشته‌اند و می‌گویند که جذابیت کتاب‌ها را ندارد و مخاطبان به آن امتیاز 63٪ را داده‌اند.

The Mask (1994)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

  • امتیاز روتن تومیتوز: 80%

وقتی به جیم کری فکر می‌کنید، احتمالاً چندین فیلم یا شخصیت آن را به طور فوری به ذهن می‌آورید که هم بسیار خاطره‌انگیز و هم خارج از کنترل هستند. کاری که کری در فیلم The Mask انجام داد، بسیار خنده‌دار، ریزه‌کارانه و در کل بسیار شاد و سرگرم‌کننده است. استنلی آیپکیس مردی است که در یک شغل کسالت‌بار در بانک کار می‌کند تا اینکه ماسک سبزی را که میزبان خدای نورس لوکی است، پیدا می‌کند.

او آن را بر سر می‌پوشاند و در یک شب تمام زندگی‌اش تغییر می‌کند، به مردی جذاب برای زنان تبدیل می‌شود و همچنین یک جنایتکار می‌شود. اثرات کارتونی و همچنین زمان‌بندی کمدی کری، واقعاً این فیلم را عالی می‌کند.

Horton Hears a Who (2008)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

  • امتیاز روتن تومیتوز: 80%

تنها فیلم انیمیشنی در این لیست ده تایی، فیلم Horton Hears a Who است که اقتباسی از کتابی با همین نام که اثر دکتر سوس می‌باشد و به طور کلی برای نحوه‌ی برگزیده شدن از منبع اصلی تحسین شده است. این فیلم عالی برای کودکان است اما همچنین برای بزرگسالان نیز مناسب است، زیرا به مسائلی مانند مراقبت از دیگران، دنیا به عنوان محیطی برای رشد و مراقبت از زمین می‌پردازد.

جیم کری صدای فیل هورتون می‌باشد که به طور اتفاقی بر روی یک ذره کوچک گرد و غبار که شهر هوویل و ساکنان آن را در خود جای داده است، برمی‌خورد. هنگام تماشای این فیلم، خود را در حین شناسایی صداهای خاصی که می‌شنوید در حال جستجو خواهید یافت.

Liar Liar (1997)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

  • امتیاز روتن تومیتوز: 83%

دروغگو دروغگو یکی از جالب‌ترین فیلم‌های این لیست است زیرا نه تنها بر اساس شوخ‌طبعی خشک بنا شده است، بلکه شوخی‌های بدنی هم در آن وجود دارد و جیم کری در نقش وکیل فلچر رید با بهترین عملکرد خود به این کار می‌پردازد. این یک کمدی است، اما بدون شک بیشتر از این است، زیرا یک رابطه پدر-فرزند بسیار ترسناک و شکست‌خورده نشان داده و در طول فیلم تقویت می‌شود.

با امتیاز ۸۳٪ در روتن تومیتوز، دروغگو دروغگو به خوبی جلوه‌گری می‌کند زیرا پسر فلچر آرزو می‌کند تا تنها بتواند به مدت بیست و چهار ساعت حقیقت بگوید و نتیجه‌ای که به وجود می‌آید، هم آشوب‌آمیز و هم بسیار خنده‌دار است.

Eternal Sunshine on the Spotless Mind (2004)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

  • امتیاز روتن تومیتوز: 92%

هشدار: اگر به تجربهٔ جدایی دردناک یا نوعی درد قلبی دچارید، این فیلم را تماشا نکنید؛ زیرا وضعیت شما را بهتر نمی‌کند! “جاودانگی آرامش ذهن” یکی از فیلم‌های جدی‌ جیم کری است، به خاطر روشن و واقعی بودنش، که دردی را که فردی پس از یک جدایی عظیم تجربه می‌کند، برجسته می‌کند. کلمنتین (کیت وینسلت) تصمیم می‌گیرد تا روشی را برای پاک کردن رابطهٔ بین خود و جوئل (کری) داشته باشد، زیرا تحمل خاطرات برایش بسیار دردناک است.

جوئل نیز تصمیم می‌گیرد همان روش را انجام دهد و می‌خواهد کلمنتین را فراموش کند، اما به آرامی و در طول زمان، این دو نفر دوباره به هم می‌پیوندند و عاشق هم می‌شوند. این فیلم یک فیلم بسیار زیبا و با تمرکز بر احساسات و موضوعات واقعی است که با دریافت ۹۲٪ امتیاز در روتن تومیتوز، شهرتی به دست آورده است.

The Truman Show (1998)

بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023

  • امتیاز روتن تومیتوز: 95%

نمایش ترومن در جایگاه شماره یک قرار می‌گیرد، که ممکن است تعجب‌آور باشد اگر منتظر یک فیلم کمدی باشید. این فیلم به عنوان یک کمدی / درام دسته‌بندی شده است، اما بیشتر دراماتیک است، زیرا شما شاهد ترومن می‌شوید که متوجه می‌شود که تمام زندگی او دروغ بوده و سال‌هاست به سراسر جهان پخش شده است. جیم کری واقعاً جذاب و خنده‌دار است و تا قبل از آنکه زندگی او شروع به مشکوک شدن کند، زندگی خود را به طور طبیعی ادامه می‌دهد و بعد از به وقوع پیوستن مسائل عجیبی که به نمایش در می‌آید، همسر “او” شروع به رفتار عجیب می‌کند.

روتن تومیتوز به این فیلم عالی امتیاز ۹۵٪ را داده است، و اگر از این امتیاز بالا گیج شده‌اید، شاید بهتر باشد این فیلم را دوباره تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین فیلم های جیم کری تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *