نتیجه و خلاصه بازی تراکتور و الشارجه [+فیلم]

خلاصه بازی تراکتور و الشارجه ؛ بازی پرسپولیس و آلومینیوم در چارچوب مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر 1 به نفع الشارجه به اتمام رسید.

خلاصه بازیتراکتور – الشارجه در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 1402/05. در ادامه مطلب با خبر نتیجه فوتبال تراکتور الشارجه همراه بمانید.

خلاصه بازی تراکتور و الشارجه

خلاصه بازی تراکتور الشارجه

در ادامه می‌توانید فیلم خلاصه تراکتور و الشارجه را مشاهده کنید:

به گزارش منابع خبری:

شاهین عبدالرحمن دقیقه(۲۵)، عثمان کامارا دقیقه(۸۴) و کایو دقیقه(۹۰ – پنالتی) برای شارجه و محمد هاشم نژاد دقیقه(۸۶) برای تراکتورسازی گلزنی کردند.

تیم تراکتور سازی یکی از تیم‌های فوتبال معروف و محبوب ایران است. این تیم در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و مقر اصلی آن در شهر تبریز قرار دارد. تراکتور سازی در لیگ برتر ایران حضور دارد و در طول سال‌ها توانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر و موفق کشور شناخته شود.

تیم تراکتور سازی به طور معمول با رنگ‌های سبز و زرد شناخته می‌شود و در ورزشگاه یادگار امام در تبریز با ظرفیت بالا بازی می‌کند. این تیم تاکنون چندین بار قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کرده است و در مسابقات آسیا نیز حضور داشته است. تراکتور سازی با تیم قوی و بازیکنان استعدادمند خود به عنوان یکی از تیم‌های رقابتی و قدرتمند در فوتبال ایران شناخته می‌شود.

خلاصه فوتبال الشارجه و تراکتور

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *