تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان !

استفان سرتی ناظر تولید جلوه‌های بصری، فیلم جیمز گان اولین اثر در DCU جدید را تحسین می‌کند. در ادامه به تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان می‌پردازیم.

همه کسانی که نگران راه‌اندازی مجدد جیمز گان در دنیای DCU هستند، اکنون می‌توانند استراحت کنند. استفان سرتی، طراح جلوه‌های بصری، که در حال حاضر روی Superman: Legacy کار می‌کند، چند کلمه در مورد دیدگاه کارگردان برای پروژه بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

توضیح جیمز گان درباره صرف نظر از داستان کلارک کنت در Superman: Legacy

سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

فیلم‌ها و سریال‌های چپتر اول دنیای جدید DC یا همون DCU

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

تمجید استفان سرتی از فیلم سوپرمن: میراث

گان به همراه فیلمساز همکارش پیتر سافران قرار است دومین دنیای دی‌سی را بسازند و Superman: Legacy اولین فیلم در تایم لاین جدید تایید شده است که تحمل بار آسانی نیست در مصاحبه‌ای با ComicBook.com ،Ceretti نظر خود را در مورد فیلم جیمز گان و نحوه ساخت آن به اشتراک گذاشت.

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان
تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

طراح جلوه‌های بصری نمی‌توانست چیز زیادی در مورد داستان تجدیدنظر شده محبوب‌ترین ابرقهرمان جهان فاش کند، اما نظر او نسبت به فیلمنامه اولیه بسیار مثبت بود. سرتی گفت :

من نمی‌توانم چیز زیادی در مورد Superman: Legacy به شما بگویم. واقعاً نمی‌توانم. اما تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که خوب خواهد شد. فیلمنامه فوق العاده‌ای است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم Superman: Legacy

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

حمایت استفان سرتی از جیمز گان برای فیلم سوپرمن

تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان
تعریف استفان سرتی از فیلم سوپرمن جیمز گان

او سپس در مورد تیم سازنده یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2025 صحبت کرد و فاش کرد که گان تصمیم گرفته است از بسیاری از چهره‌های آشنا برای پیوستن به پروژه دعوت کند. طراح The Superman: Legacy توضیح داد:

ما سخت تلاش می‌کنیم… ما گروه خوبی هستیم. همه گروه خوبی از مردم هستند. بسیاری از افرادی که قبلاً با جیمز کار کرده‌اند و او به آنها اعتماد کرده است. ما گروه بسیار خوبی هستیم. از نظر اینکه با یکدیگر بسیار صادق باشیم. بنابراین ما از این نظر خوب کار می‌کنیم.

خود سرتی قبلاً با گان در قسمت اول و سوم سه گانه Guardians of the Galaxy و همچنین The Guardians of the Galaxy Holiday Special در نقش سرپرست تولید VFX همکاری کرده است. سوپرمن: میراث کانون انواع شایعات بوده است. از زمانی که طرفداران متوجه شدند که هنری کاویل به عنوان سوپرمن باز نخواهد گشت و در عوض دیوید کورنسوت کلارک کنت جدید خواهد بود، گان به سوالات و نگرانی‌های متعددی پاسخ داده است.

تمجید استفان سرتی از فیلم سوپرمن: میراث

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *